¡Una Nueva Generación! Vocabulary Advertising Fecha:24/02/2018 Mónica A. Corrales García Teacher: Juliana Vargas.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Teaching in the Target Language. Sample of Story Focus for Vocabulary Acquisition Isabel veía películas románticas. -¿Veía Isabel películas románticas?
Advertisements

Cuando se usa para y cuando se usa por
Para y Por Cuando se usa para y cuando se usa por.
Por vs. Para Por and Para are both prepositions that in English mean for. But, they are used quite differently in Spanish.
Español 1 El 31 de octubre de 2012 Entrada: ¿Qué hay? Watch the video & complete the missing lyrics on your sheet.
Hoy es lunes. La fecha es el 24 de febrero LA PREGUNTA: Traduzcan. (Use the verb estar) We are He is They are LA TAREA y OTROS ANUNCIOS: Examen del capítulo,
Pronombres preposicionales. Prepositional pronounsPrepositional pronouns are pronouns that follow a preposition. They have the same forms as subject pronouns,
La Formación en el puesto de trabajo en el Barcelona Service Center Citigroup GREF IX JORNADAS DE ESTUDIO Miguel Angel Martin Barcelona, Junio 2004.
Hoy es lunes. La fecha es el 3 de marzo LA PREGUNTA: Contestar: ¿Cuántos estudiantes hay en la clase? ¿Dónde están las computadoras? ¿Quién está delante.
El verbo DECIR To say or to tell. El verbo DECIR The verb decir, meaning to say or to tell, is irregular in the present tense.
Hoy es martes. La fecha es el 11 de febrero LA PREGUNTA: Escribe una lista de 5 cosas que ves un nuestra sala de clases. LA TAREA y OTROS ANUNCIOS:  Libro.
Bienvenidos Objetivos Agenda 1.Actividad Inicial: 10 min 2.Pre-Assessment: 20 min 3.Actividad Individual: 10 min 4.Group-Formation: 10 min 5.KWL-La ciudad:
Hoy es el tres de octubre, es jueves. La pregunta: ¿Qué cosas ven en las fotografías de la videohistoria en las páginas 224 – 225? La tarea: Libro de trabajo.
AsociaciÓn andaluza de epilepsia Mayra Quiroz A. Patricia Varela Stephanie Seriane-Consuegra.
9-10 de octubre. 1.____________ es muy alta. 2.____________ es feo. 3.Yo tengo los ojos _____________. 4.____________ es muy muy guapo. 5.MI papá tiene.
Belanova – Baila mi corazón Oraciones malas: Bad sentences: Copia y corrígelas: 1.Soy como mucho ensalada with aderezo. 2.Me bebe la limonada. 3.Mi no.
Poder Querer  Yo puedo  tú puedes  Yo quiero  tú quieres.
Content objective: Students will be introduced with the vocabulary “La ropa”. They will also be able to visually recognize the vocabulary “La ropa”. Language.
HACER In Time Expressions.
Bienvenida ALC 135 Miércoles el 13 de abril. objetivo Yo puedo presentar el ppt de la Semana Santa.
Copyright © Houghton Mifflin Company6-1 Por and Para: 1 PARA ¡Jugamos para ganar la copa! POR Trabajo por mi equipo… y el equipo es famoso por mí. 1A1B.
EN LA GASOLINERA. AT THE PETROL STATION Objectives To buy petrol or diesel To ask for other services To ask for something to be checked To say there is.
El Tiempo 6 th Grade Señora Scherer. Mira y escucha a la canción.
Me llamo ________ Clase 6NH (602) La fecha es el 22 de octubre del 2012 Propósito # 13: ¿Qué compras en la papelería? Actividad Inicial: TEXTO; Leer En.
3.3 Colors. Vamonos Write three sentences in Spanish describing YOUR personality or appearance.
Hoy es martes. La fecha es el 22 de octubre
-COPY the following lesson into your notebook -Complete ALL the work in your notebook -This work will be checked on MONDAY along with Proposito # 40A &
To say a person likes something, or that something is pleasing to them use the following phrases: Me gusta… / Me gustan… Te gusta… / Te gustan… Le gusta…
Hagan ahora: Complete ex. I on p. 3 in your workbook.
¿Cuál verbo? Ser o Estar Capítulo 5B (DOCTOR y LACE)
Por and para. Por Fue construido por los aztecas. the agent of action, by: Tenemos que leer un cuento por día. per: Le pagó en oro por el secreto. in.
3.3 Colors el 15 de octubre. Vamonos Write three sentences in Spanish describing YOUR personality or appearance.
 COURSE : ENGLISH  TEACHER: IVAN LUNA  TEAM  MEMBERS.: STAN RUIZ SETINA,  KARLA PATRICIA PUC GUAL.
Read the text and answer the questions: 1.What were the special messages in the two examples? 2.How did the marketing message influence the two brands?
 Second quarter sales  Actual sales compared to predicted sales  Have we reached our goals?  What needs to be implemented in order to increase sales?
Capítulo 5B (DOCTOR y LACE)
Unidad 2 Lección 1 Avancemos 3.
Español 1 29 de agosto de 2016.
Pronouns after prepositions
ANÁLISIS SWOT O FODA. La valoración general de las fuerzas, debilidades, oportunidades y amenazas se conoce como análisis SWOT (siglas en inglés para.
Advertisement Español 2.
¡Los Adjetivos!.
Pronombres preposicionales.
BANIC DESSERTS. MISSION The mission of Banic Desserts is to offer raw and vegan desserts to consumers in general with the objective of contributing the.
 Second quarter sales  Actual sales compared to predicted sales  Have we reached our goals?  What needs to be implemented in order to increase sales?
Ser - To be Soy Somos Sois Eres Son Es -____________ -____________
Para Empezar P. 10 – la sala de clases p. 10.
Para hacer ahora Identifiquen los números
Hoy es _________, el _____ de ______ de______________.
Subject and Stressed Object Pronouns
Requirements for Power Point page:
 TODAYS WORK!!!  1. Based on the unit cover write a list of 20 words related to the unit of work.  2.Complete the grammatical structures workbook.55,56,57,
Adverbs of Frequency Adverbs of Frequency 1 Adverbs of frequency are used to say how often you do something or something happens. He always studies.
Agenda -Warm up: A little bit of everything… -Notes: Singular and Plural Nouns and articles. -Ejercicios Página 1-2 p. 15 -Notes: Verb TO BE: SER HW: CP.
Proyecto: Mi horario Nombre Hora Fecha.
--To be pleasing to --Your likes & dislikes
The Performance driven Digital Marketing AgencyPerformance driven Grow your business on online.
Bibliotecas: Un LLamado a la Acción
Día mundial del agua El día es el 22 de marzo
Tapas Yo ________ (pedir) una ensalada en el restaurante.
Poster project.
Antes de empezar – Write these phrases into your composition books:
Necesitan pizarras blancas, marcadores y borradores.
Antes de empezar The following are verbs that have been conjugated, write the infinitive beside the conjugated verb: Como Esquío Voy Leo Veo Nado Hago.
To insert audio you need to be on that slide
Hoy es de viernes doce abril Campanazo
SWOT Analysis Insert your desired text here. Strengths Insert your desired text here. Weaknesses OpportunitiesThreats Insert your desired text here. PowerPoint.
Tapas Escribe 3 oraciones sobre las noticias que están pasando en Miraleste ahora…
Transcripción de la presentación:

¡Una Nueva Generación! Vocabulary Advertising Fecha:24/02/2018 Mónica A. Corrales García Teacher: Juliana Vargas

vocabulary MEANING ADVERTISEMENT Item of publicity to promote a product or service in newspapers, magazines, on TV, etc. ADVERTISING AGENCY Marketing services firm that assists companies in planning advertisements.

vocabulary ROADSIDE SIGNS Large panels along roads and motorways used for outdoor advertising SLOGAN Phrase used to advertise a product, or to identify a company or organisation

POSTER Large sheet of paper used in advertising. COUPON Part of a printed advertisement to be used to order goods or samples Signboard or wooden structure used to display advertising posters.. BILLBOARD

vocabulary SALES LITERATUREDISCOUNT BRAND

vocabulary BROCHURE BUDGET SURVEY

SWOT analysis (strengths, weaknesses, opportunities and threats) PRODUCT SAMPLE ADVERTISING CAMPAIGN