ARNASKETA - PUTZA PRAXIAK Sudurra ondo garbitu.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Koldo Mitxelena LHI, Euskara Eskolan Eskolan eta Familian Kafe Tertulia.
Advertisements

OINEZ ESKOLARA!!!!. ZER DA ESKOLA BIDEA? Herriko umeek etxetik eskolarako bidea modu jasangarri batean egitean datza, hau da, motorizatutako ibilgailurik.
Nork nahi du gozoki bat? ¿Quién quiere un dulce? Zuk ez duzu dirurik behar Zer nahi du Joakinak? ¿Qué quiere Joakina? Nik frantseseko liburuak behar ditut.
ZATIKIAK: SARRERA DBH 1. Esanahia eta adierazpena Zenbakitzailea: Zenbat zati hartu ditugun adierazten du. Izendatzailea: Osoa zenbat zatitan banatu dugun.
INDIO BATEN ERRETRATOA Pausoz pauso. Begiaren zabalera modulotzat (neurritzat) hartuta, zera dugu: 1 begi Begien arteko distantzia (H) Sudurraren zabalera.
Gogamena edo Pentsamendua
Gabonak dira! ¡Es Navidad! >HASI SAIOA >INICIO.
Irakurri, eta erlaxatu.
SASKIBALOIA.
XABI ETA OTSOA.
MARGOTU ZUHAITZ BAT OINEZ BASOKO LAU HERRIETAN Orain arte hiru baso ezberdin sortu ditugu: mendebaldeko baso bat Arbizun, baso mediterranear bat Tafallan.
Charlie Hondartzan.
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
Zazpi antzumeak 1. eta 2. ziklorako ipuina.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
PT Mintegia 2013/2014 ikasturtea.
Datuak antolatzen.
Txokolate-fabrika 1.
BAKEA erein nahian.....
GABONETAKO JAIA.
dagokionez, dagokionean
EHULKU (galderak nola egin)
HIGIDURA.
ZER DA KOKLEAR INPLANTEA?
AZUKREA.
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
JESUSEK ESATEN ETA EGITEN DUENA
BATAIOA JAINKOAREN SEME-ALABAK EGITEN GAITUEN SAKRAMENTUA
SOS DEIAK 112 GETXOKO UDALA MERKANTZIA ARRISKUTSUAK
  Aurreko JARDUERAK.
ZER DA PERPAUSA.
Elkarrekin gogoeta egingo dugu
HIGIDURA ZUZEN UNIFORMEA (HZU)
Komunikazioa errazteko ESTRATEGIAk (Teknika asertiboak)
Datuak antolatzen.
BITARTEKARITZA.
Montserrateko Beneditar alabak.
10:00etatik 12:00etara eta 14:00etatik 17:30era.
LAUKIZUZENAK ETA KARRATUAK
Hona lehengo asteko adibidea:
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
DESKRIPZIOA.
IZEN SINTAGMA 2019/01/17.
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
BATAIOA JAINKOAREN SEME-ALABA EGITEN GAITUEN SAKRAMENTUA
MAORIAK KULTURA BITXIA.
ERREINUA GURE ARTEAN DAGO ERREINUA GURE ARTEAN DAGO
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
Montserrateko Beneditar alabak.
gezurrak asmatu eta zozketan parte hartu
LAUKITXO LAUKITXO Jérôme Ruillier Jérôme Ruillier Editorial Juventud
ZUHAITZ EGUNA.
Komunikazioaren elementuak
Oinarrizko kontzeptuak
ERREGETZA GUREGAN DA ERREGETZA GUREGAN DA
Zer egin behar da gazte mantentzeko?
2004 EKAINA G-3 EREMU MAGNETIKOA
-(e)NEAN perpausen erabilera desegoki batzuk zuzentzen
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
{sin(klx), cos(klx)} oinarria: Fourier-en serieak
Egileak: Julen, Borja eta
ENTZUMEN-LAGUNTZAK Audifonoak Koklear inplantea. Marisol Hornas.
Jesukristo gure Jaunaren PASIOAREN
SALMOAREKIN OTOITZEAN
FILOSOFIAren HISTORIA
ZEIN DIRA ONE PIECE PROGRAMAREN PERTSONAI ONENAK?
23. Bedi f : R > R3 endomorfismoa, non
Zer da epaiketako bitartekotza?
Kontzientzia Sesha.
SALMOAREKIN OTOITZEAN
Transcripción de la presentación:

ARNASKETA - PUTZA PRAXIAK Sudurra ondo garbitu. Sudurra ukitu eta nolakoa den konturatu. Zertarako balio du sudurrak? Arnasketa: - atzamarraren laguntzarekin arnasa hartu, 2-3 segundo geratu eta airea botako dugu. - Marrazkia erabiliz arnasketa egin: gogor sudurraren bi zuloekin, eskumarekin, ezkerrarekin. Suabe sudurraren bi zuloekin, eskumarekin, ezkerrarekin PRAXIAK Materiala: Mingain anderearen ipuina. BALORAZIOA

ARNASKETA - PUTZA KONTZIENTZIA LEXIKOA Lorea eta Kandela: Lorearen eta kandelaren irudiak erakutsi eta bakoitzarekin zer egin behar den azaldu. Hau da, lorea sudurrarekin usaindu, arnasa hartuz eta kandelari putz egin, ahotik arnasa ateraz. KONTZIENTZIA LEXIKOA Hitza-isiltasuna. ESKUEN TXARTELAK ETA TXARTEL ZURIAK Txartelak erakusten hasi. Eskuen txartela agertzen bada, txalo egin. Zuria agertzen bada, atzamarrarekin isiltzeko keinua egin. behar da. BALORAZIOA

ARNASKETA - PUTZA PRAXIAK KONTZIENTZIA LEXIKOA Arnasketa: Marrazkia erabiliz arnasketa egin: GOGOR sudurraren bi zuloekin, eskumarekin, ezkerrarekin. SUABE sudurraren bi zuloekin, eskumarekin, ezkerrarekin PRAXIAK Materiala: Mingain anderearen ipuina (jarraipena). KONTZIENTZIA LEXIKOA Hitza-isiltasuna. Txartelak erakutsi: eskuen txartelak eta txartel zuriak. Agertzen den txartelean eskua bada, txalo egin. Zuria bada, atzamarrarekin isiltzeko keinua egin soinurik atera gabe. BALORAZIOA

ENTZUMEN ENTRENAMENDUA Materiala: Inés Bustosen materiala. Gorputz eta eguneroko soinuak. Ume bakoitzak soinu ezberdinen txartela dauka. Soinua entzun eta dagokion txartela daukan panelean kokatu behar du. KONTZIENTZIA LEXIKOA Hitza-isiltasuna. HIZTEGI TXARTELAK ETA TXARTEL ZURIAK Txartelean irudi agertzen bada, izena esan. Zuria agertzen bada, isilik geratu. Erabilitako hiztegia: eskola, kalea, itsasoa, mendia, igela, dordoka, margoak, etxea. Hiztegia gelan lantzen dena izan daiteke BALORAZIOA:

ARNASKETA - PUTZA PRAXIAK KONTZIENTZIA LEXIKOA 2011- Arnasketa: GOGOR sudurraren bi zuloekin, eskumarekin, ezkerrarekin. SUABE sudurraren bi zuloekin, eskumarekin, ezkerrarekin PRAXIAK Mihi anderea. Ipuinarekin jarraitu. KONTZIENTZIA LEXIKOA ESALDIAK ERATZEN NOREKIN DOA NESKA? Egoera bakoitzean dagokion galdera egin eta piktogramak esan nahi dutena azaldu. Ondoren hitz bakoitzeko txaloa emanez esaldia osatu. BALORAZIOA:

ENTZUMEN ENTRENAMENDUA eta ERRITMOA ARNASKETA - PUTZA Arnasketa: Marrazkia erabiliz arnasketa egin: GOGOR sudurraren bi zuloekin, eskumarekin, ezkerrarekin. SUABE sudurraren bi zuloekin, eskumarekin, ezkerrarekin ENTZUMEN ENTRENAMENDUA eta ERRITMOA ENTZUNEZKO BEREIZKETA. SOINUAREN INTENTSITATEA: GOGOR, SUABE Materiala: txartelak gogor - suabe Txartelekin seriazioak egin eta umeek txaloekin egiten dute. KONTZIENTZIA LEXIKOA Jokoa: Nor zara zu? Korrua osatu, erdian ume bat. Musika entzuten denean denak dantzan hasiko dira. Musika gelditzen denean, erdian dagoena ume baten aurrean jarri eta galdera egiten du: Nor zara zu? Besteak, hitz bakoitzeko txalo bat emanez erantzun behar du: NI -(izena) – NAIZ BALORAZIOA:

ENTZUMEN ENTRENAMENDUA PRAXIAK Materiala: Bob esponja Bob esponjaren irudia arbelean itsatsi. Kutxatik ume bakoitzak praxia bat atera eta Bob esponjari itsatsi ahoan eta azaltzen den praxia egin. ENTZUMEN ENTRENAMENDUA Materiala: Loto de situaciones sonoras (Nathan) Sukaldea. Egokituta. Ume bakoitzak soinu desberdinei dagozkien txartelak ditu eta soinua entzuterakoan, laminan dagokion lekuan ipini behar du. BALORAZIOA:Materiala:

PRAXIAK KONTZIENTZIA LEXIKOA Materiala: aurpegiak (Eneko) Egoera desberdinak adierazten duten aurpegiak erakutsi eta egin behar dute: alaia, tristea, haserrea, harrituta, atsekabea. Aurpegien irudiak erabiliz, ezpainetako eta masailetako praxia desberdinak egin. KONTZIENTZIA LEXIKOA Jokoa: Nor zara zu? (errepikatu aurreko saiokoa) Korrua osatu, erdian ume bat. Musika entzuten denean denak dantzan hasiko dira. Musika gelditzen denean, erdian dagoena ume baten aurrean jarri eta galdera egiten du: Nor zara zu? Besteak, hitz bakoitzeko txalo bat emanez erantzun behar du: NI -(izena) – NAIZ BALORAZIOA:

ENTZUMEN ENTRENAMENDUA ARNASKETA - PUTZA Arnasketa: - Atzamarraren laguntzarekin arnasa hartu, 2-3 segundo geratu eta airea botako dugu. - Marrazkia erabiliz arnasketa egin: gogor sudurraren bi zuloekin, eskumarekin, ezkerrarekin. Suabe sudurraren bi zuloekin, eskumarekin, ezkerrarekin PRAXIAK Materiala: Bob esponja Bob esponjaren irudia arbelean itsatsi. Kutxatik ume bakoitzak praxia bat atera eta Bob esponjari itsatsi ahoan eta praxia egin. (Umeek jokuaren dinamika ikasten dutenean Bob Esponja orman itsatsi daiteke eta txartelak umeen eskura jarri, nahi dutenean jolas dezaten). ENTZUMEN ENTRENAMENDUA Materiala: Inés Bustosen materiala. Gorputz eta eguneroko soinuak. Ume bakoitzak soinu desberdinari dagokion txartela izango du. Soinua entzuterakoan, panelean kokatu behar du txartela. BALORAZIOA:

ARNASKETA - PUTZA KONTZIENTZIA LEXIKOA Putza: Xingolak egin eta soka batean eskegi: bati airea gogor bota eta besteari suabe. KONTZIENTZIA LEXIKOA Jokoa: Zer da? Hiztegi txartelak erabiz. Bi ilaratan umeak elkarren aurrean kokatu. Alde batekoek kutxatik hiztegi txartela atera eta aurrean duenari galdera egin: Zer da? Esaldia txaloka erantzun ETXEA – DA, MENDIA – DA... BALORAZIOA:

ARNASKETA - PUTZA PRAXIAK Gogoratu arnasa nola hartu behar den: sudurretik hartu eta ahotik bota. Aurreko saioan egindako ariketak errepikatu. Lau talde osatu. Bi gargantuarekin eta bi futbolariekin edo boloekin putz eginez jolastu. PRAXIAK Animalia ezberdinen irudiak erakutsi eta bakoitzak egiten duena imitatzen saiatu. Aurrerago, ume bakoitzak animali bat aukeratu dezake eta honen zarata egin, besteek asmatzeko. BALORAZIOA:

ARNASKETA - PUTZA KONTZIENTZIA LEXIKOA Lorea eta kandela: Lorea eta kandelaren txartelak atera eta Sekuentzia ezberdinak egiteko prestatu ondoren arbelean sekuentzia ezberdinak jarri eta egin. KONTZIENTZIA LEXIKOA Jokoa: Noren ondoan zaude? Korrua osatu eta musikarekin dantza egin. Musika isiltzerakoan, andereñoak galdetuko du: Noren ondoan zaude? Joneren ondoan nago (txaloka) erantzun behar du. Ondoren guztiak esango dute Joneren ondoan zaude (txaloka). BALORAZIOA:

ENTZUMEN ENTRENAMENDUA ARNASKETA - PUTZA Arnasketa: GOGOR sudurraren bi zuloekin, eskumarekin, ezkerrarekin. SUABE sudurraren bi zuloekin, eskumarekin, ezkerrarekin 2. Putza: Zirkuitoa. Hiru taldetan, Wuini, Tiger, Igor bere bidetik eraman putz eginez. ENTZUMEN ENTRENAMENDUA Materiala: Loto Sonore Ploum Gorputz eta eguneroko soinuak. Ume bakoitzak soinu ezberdinen txartela dauka. Soinua entzun eta panelean irudi berdina aurkitu eta gainean jarri. BALORAZIOA:

PRAXIAK KONTZIENTZIA LEXIKOA Materiala: Marioren praxia irudiak Irakasleak Marioren irudiak erakutsi ahala Ikasleek Marioren praxiak imitatuko dituzte. KONTZIENTZIA LEXIKOA Talde handian IPUINA: Ane eta sagarra. Galderak egin eta esaldia osatu: Nor da-Zer egiten ari da... Ondoren esaldia osatu. BALORAZIOA:

ARNASKETA - PUTZA KONTZIENTZIA LEXIKOA Lorea eta kandela: Lorea eta kandelaren txartelak atera eta Sekuentzia ezberdinak egiteko prestatu ondoren arbelean sekuentzia ezberdinak jarri eta egin. KONTZIENTZIA LEXIKOA Jokoa: Norengana joango zara? Korrua osatu eta ume bat erdia.. Musikarekin dantza egin eta musika geratzen denean andereñoak erdian dagoen umeari galdetzen dio: Norengana joango zara? Saioarengana joango naiz (txaloka). Saioa korro erdira aterako da. BALORAZIOA: