How to Log in to RosettaStone and Install the Speech Component

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Wher ever you go Donde tu vayas Artista : Bryan Adams.
Advertisements

2003 HYPACK MAX Training Seminar Programas externos Una alternativa practica a usar el usual menú de Windows® Abra sus programas favoritos sin minimizar.
Speaking Exercises 1.Save this program as speaking exercise #1YOUR NAME in the M drive 2.Read each question out loud into your microphone, and then reply.
Welcome To Rosetta Stone Class I am Mrs. Coker and I am here to help you with the computers and with the Rosetta Stone program. Please take a seat at a.
 1. Why should a person learn Spanish? Give at least 3 reasons in your explanation.  2. What Spanish experiences have you had? (None is not an option.
Negatives and Questions. Negatives Consider the following sentences: Juan estudia mucho. Marta y Antonio viven en Georgia. Rita y el chico necesitan.
WALT: talking about dates and saying when your birthday is WILF: To be able to write & understand months and dates in Spanish to get to a Level 2 To be.
Parts of the Computer Las partes de la computadora
El 3 de febrero, 2015 Change the following sentence to the present progressive tense (estar + -ando/-iendo). El perro corre. El perro está corriendo.
First Grade – High Frequency Word Reading Competition Classroom Competition Created by: Malene Golding School Improvement Officer: Kimberly Fonteno.
¿Qué haces en la escuela? Question words, objects, yo-go’s.
En la Ventana. This screen is now a window!!! (a Ventana) How do you feel when you look out the “window”?
Please sit in your assigned seat. Silently complete the “warm up” section of your paper. Take out your homework (flashcards.)
¿Cuántos Años Tienes? ¿ Cuál Es Tu Teléfono? Spanish4Teachers.org.
Preparación Hoy es viernes, el 2 de octubre de 2015 Today is Friday, Octubre 2, 2015 DUE NOW: Take out your flags, your paragraphs and let’s practice with.
Put your body projects/papers on the table in the back.
ECOM-6030 PASOS PARA LA INSTALACIÓN DE EASYPHP Prof. Nelliud D. Torres © - Derechos Reservados.
Antes de empezar – ¿Cómo se llaman estos quehaceres? (Necesito la tarea.)
Spanish I Week 16. Para Empezar 7 de diciembre Por favor responde a la pregunta en español. Please respond to the question in Spanish ¿Qué llevas hoy?
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3
Haz ahora el 27 de octubre de 2015 Complete each sentence with the correct form of ser and estar: 1.Mi cuarto ________ al lado de la sala. 2.Manuel y Fernando.
Las frases útiles para la clase The following lists of phrases are to be copied and kept in the General section of your notebook. You will be expected.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Go to cessarsc9.wixsite.com/clasedeespanol Click in this icon to see the presentation.
Cómo trabajar con aplicaciones de Google
“HAD BETTER” and “SHOULD”
Study all slides Estudia todas las páginas
Español 3 24 de febrero de 2017.
Hoy es el _1 / 4____ de _marzo____ del __2013________
Notes: La Hora (Time) How do I tell time in Spanish?
¿Qué hora es?.
EspaÑol 1 Lesson 3 30 de Agosto de 2016
Español 2 2 de mayo de 2017.
Las clases de Sra. Schwarz Realidades 1
1.12 Repaso 2 de septiembre.
Español 1 11 de mayo de 2017 Good morning, thank you for taking my classes today. For the most part the kids are really great. Here is my schedule for.
Español 1 29 de marzo de 2017.
Español 2 22 de febrero de 2017 This is for periods 2 and 3.
POSSESSIVE ADJECTIVES
Español 2 24 de febrero de 2017.
Español 2 1 de marzo de 2017.
First Grade Dual High Frequency Words
Yo puedo… I can introduce myself and others
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Use this slide to revise the food items. There is no colour coding now, so be sure to emphasise the correct articles – un, una, unas.
Communicative Objective:
Los números.
Apuntes: La hora Lección 1: Hola, ¿Qué tal?.
Asking Questions P. 184 Realidades 1.
Kindergarten Spanish High Frequency Words
Capítulo 1 Lección B Vocabulario II
Question Formation Spanish I Page 52.
Antes de empezar The following are verbs that have been conjugated, write the infinitive beside the conjugated verb: Como Esquío Voy Leo Veo Nado Hago.
To insert audio you need to be on that slide
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Que hora es? What time is it?.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Transcripción de la presentación:

How to Log in to RosettaStone and Install the Speech Component (Cómo abrirse una sesión a RosettaStone e instalar el componente del discurso)

Go to (Ir a) Number 1/ Número 1 http://coventry.rosettastoneclassroom.com/en-US/

Number 2/ Número 2 Log in / acceder

Click on here/ haga clic aquí

New Window opens up. It checks your computer system/ Nueva ventana se abre. Verificación su sistema

It shows the results of your system/ Se muestran los resultados de la verificación su sistema You need to Install the Speech Component/ Necesita instalar el componente de voz

Click here to install the Speech Component/ Haga clic aquí para instalar el componente de voz

The component downloads/La descarga de el componente.

Click here (Setup. exe) as soon as the component downloads Click here (Setup.exe) as soon as the component downloads./ Haga clic aquí (Setup.exe) tan pronto como la descarga de el componente.

A small window will come up asking your permission to install the component. Click YES!/ Una pequeña ventana aparecerá preguntándole su permiso para instalar el componente. Haga clic en Sĺ!

Then another window will pop up in order to continue the RosettaStone Set up. Click on the NEXT button/ Luego, otra ventana se abrirá con el fin de continuar con el RosettaStone Configurar. Haga clic en el botón Siguiente

It takes you to the Agreement Section It takes you to the Agreement Section. Click on “I accept the terms of the license agreement.” There should be a check mark(√)./Te lleva a la Sección de Acuerdo. Haga clic en "Acepto los términos del contrato de licencia." Debe haber una marca de verificación (√).

When you have reached his window, then it is time to install the RosettaStone speech component. Click on Install./Cuando hayas llegado a esta ventana, entonces es momento de instalar el componente de voz RosettaStone. Haga clic en Instalar.

This window shows that the component is being installed. Please Wait This window shows that the component is being installed. Please Wait. /Esta ventana muestra que el componente se está instalando. Espere por favor.

When this window shows up, the component has been installed When this window shows up, the component has been installed. Click on Finish. / Cuando esta ventana se muestra, el componente ha sido instalado. Haga clic en Finalizar.

Go back to Internet Explorer, Chrome, Firefox and to the window below Go back to Internet Explorer, Chrome, Firefox and to the window below. Click on Check my System Again button. / Volver a Internet Explorer, Chrome Firefox, o de la ventana de abajo. Haga clic en Comprobar el estado del sistema de nuevo el botón.

RosettaStone will check your system RosettaStone will check your system. El RosettaStone va a revisar su sistema.

When your system is done checking, it should show you a green check mark where the speech component is. /Cuando el sistema se lleva a cabo verificación, se le mostrará una marca verde, donde el componente de voz es.

After the system check, you should see this window. Please wait After the system check, you should see this window. Please wait./ Después de la comprobación del sistema, debería ver esta ventana. Por favor espere.

When this window shows up, click on Level 1 and then click Continue When this window shows up, click on Level 1 and then click Continue./ Cuando esta ventana aparece, haga clic en el nivel 1 y luego haga clic en Continuar.

This window shows up. Wait Please. /Esta ventana muestra This window shows up. Wait Please. /Esta ventana muestra. Espere por favor.

Then this window shows up. Click on Download the update Then this window shows up. Click on Download the update. A continuación, se muestra esta ventana. Haga clic en Descargar la actualización.

Please wait while the download downloads Please wait while the download downloads. /Por favor, espere mientras se descarga la descarga.

When you see this window click on Continue When you see this window click on Continue./ Cuando usted ve esta ventana, haga clic en Continuar.

Click on Yes. /Haga clic en Sí.

Click on Continue./ Haga clic en Continuar

Plug in your headphones with the microphone, and click Continue Plug in your headphones with the microphone, and click Continue. /Enchufe y ponga los auriculares con el micrófono y haga clic en Continuar.

Say the numbers 1,2,3,4,5 once in the microphone Say the numbers 1,2,3,4,5 once in the microphone./ Diga los números 1,2,3,4,5 una vez en el micrófono

You should get this window if everything is successful. Click Continue You should get this window if everything is successful. Click Continue./ Usted debe obtener esta ventana si todo va bien. Haga clic en Continuar.

You can now use the program fully. Congratulations You can now use the program fully. Congratulations. When you are done using the program click on Sign Out. /Ahora puede utilizar el programa completamente. Felicidades. Cuando haya terminado de usar el programa, haga clic en Cerrar sesión.

Click Yes. / Haga Sí.

Click on Sign Out. /Haga clic en Cerrar sesión.

You are now done! Ya ha terminado!