Strategy A world in which every child grows up free from violence

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PRESIDENCIA DE LA REPÚBLICA Ministerio de Ambiente, Vivienda y Desarrollo Territorial Ministerio de Ambiente, Vivienda y Desarrollo Territorial República.
Advertisements

¿Cuál es la diferencia entre el imperfecto y el pretérito?
Preterit Stem Changing Yasmin, Tenzin, Gaby. What is a preterit stem changing verb? It is a verb in the past tense that has stem changes. One letter changes.
Creating Support in the Community.
¿Cuál es la diferencia entre el imperfecto y el pretérito?
HECHOS Y CIFRAS Día mundial de la Prevención del Suicidio 10 de Septiembre 2014 Prevencion Del Suicidio : UN MUNDO CONECTADO.
Implantación de la Educación a Distancia: El punto de vista gerencial Juan Meléndez Universidad Central del Caribe.
Copyright © 2008 Vista Higher Learning. All rights reserved  Both Spanish and English have past participles. The past participles of English verbs.
Notes #18 Numbers 31 and higher Standard 1.2
Competitividad de Chile José Joaquín Brunner Agosto 2005 SESIÓN II.
Workshop: Llevando Responsible Care y la Gestión de Producto a un nivel más alto en Sud América.
¿Cuál es la diferencia entre el imperfecto y el pretérito?
5 mitos sobre la seguridad de la tecnología.
Copyright © 2008 Vista Higher Learning. All rights reserved  Both Spanish and English have past participles. The past participles of English verbs.
Los verbos y la conjugación. Verbs- Spanish verbs are identified by the –ar, -er, or –ir endings describe the action We call those verbs: infinitives.
Warm up Brainstorm as many verbs as you can remember. Put them into 3 lists: -AR-ER -IR.
Warm up Brainstorm as many verbs as you can remember. Put them into 3 lists: -AR-ER -IR.
Promoting participation spaces for young people Gerardo Berthin Asesor de Políticas de Gobernabilidad & Descentralización Centro Regional de Servicios.
decir  (yo) digo tener  (yo) tengo venir  (yo) vengo
IHR Risk Communication Capacity Building Workshop Bryna Brennan, Senior Advisor, Risk and Outbreak Communication PAHO/WHO Lima, Peru – March 2010.
The preterite vs. the imperfect Preterite single, completed action Marta dio una fiesta de sorpresa para su marido. ○ can be a specific time frame in.
Year of Productive Diversification and Strengthening Education Topic: Greenpeace Student: Clara Flores Nilupú Teacher: Juana Castillo Agurto. Year: fourth.
S OCIAL MANAGEMENT OF MINING DEVELOPMENT : K EY ISSUES FROM THE P ERUVIAN EXPERIENCE Gerardo Castillo Reversing the resource curse – Accra, Ghana
Planes de acción de CPS: Desafios y herramientas 5-6 de Abril 2016 Marina Ruete y Liesbeth Casier SPP Actions Plans: Challenges and tools.
Inter-American Program on Education for Democratic Values and Practices Programa Interamericano sobre Educación en Valores y Prácticas Democráticas Department.
WATER SECURITY FOR SUSTAINABILITY TOGETHER WE MAKE WATER A GLOBAL PRIORITY.
The conditional tense in Spanish expresses what you would do or what would happen under certain circumstances. Copyright © 2008 Vista Higher Learning.
Estrategia Un mundo en que todos los niños crecen sin violencia
Harlandale ISD Spring 2017 School Calendar
Curso virtual Existe una marcada preocupación en las organizaciones miembros de RedLAM por lograr la sostenibilidad de los programas de VIH-SIDA en los.
Miselle O’Brien 13th October, 2015
Actualización sobre las contribuciones nacionales
The conditional tense in Spanish expresses what you would do or what would happen under certain circumstances. Copyright © 2008 Vista Higher Learning.
Warm Up BLUFF!!! Vocabulary of Commands and Greetings Numbers Create a dialogue of 6 exchanges an present it in class for FICHAS!!!
EPP PT-EPPKA2-CBHE-JP ASPECTOS EDUCATIVOS DE LOS LABORATORIOS REMOTOS VISIR+ Educational Modules for Electric and Electronic Circuits.
Promoting the health of migrants in the Americas
DISCRIMINATION. Discrimination: is any action or omission made by individuals, groups or institutions, where different treatment is given to a person,
Integrando Trabajo Decente en la acción de Naciones Unidas
El 28 de Agosto Objetivos:
Introduction & Agenda Introduction to Microchip Device Blocksets Introduction to MATLAB Plug-In in MPLAB®IDE Creating a SIMULINK model with Microchip.
Where is YOUR place? The TB Revolution
Educando a nuestros hijos
English Language Learner (ELL) Parent Workshop
frente a la mercantilización y privatización
Objetivos de Desarrollo Sostenible
Prof. Mario Abos-Padilla Instituto de Estudios Bancarios
Red Alert for Health Centers
SISTEMAS METEOROLOGICOS MARIA JORDAN FISICA. Parents have the right to know that their child will be safe at school, both physically and emotionally.
APRENDIENDO LCFF & LCAP Objetivos, resultados, indicadores y acciones
The conditional tense in Spanish expresses what you would do or what would happen under certain circumstances. Copyright © 2008 Vista Higher Learning.
You will now learn the imperfect, which describes past activities in a different way. Copyright © 2008 Vista Higher Learning. All rights reserved.
Regular verbs in the present tense
The brain begins its development days after conception and continues to make new connections throughout life. El cerebro empieza a desarrollarse días después.
Clasificar para entender: Cada delito cuenta
©2014 by Vista Higher Learning, Inc. All rights reserved The verb ir (to go) is irregular in the present tense. Note that, except for the yo form.
Informacion PIIRS
DSUSD Implementación de MTSS (Sistema de Apoyo Multinivel)
Asking Questions P. 184 Realidades 1.
18-19 de junio de 2015 Pamplona, España
FREE DENTAL CARE FOR CHILDREN
Spanish Preterite Verbs
Free Basic Computer Workshops
Mecanismo de Responsabilidad Mutua
Propuesta: Iniciativa Conjunta de Salud de las Personas Migrantes y sus Familias en Centroamérica y México The.
PST RESOURCE OVERVIEW NAME of the resource / tool
Leverage Point Analysis
Setting SMART Goals If goals aren’t reachable, they aren’t worth making. All you have to do to set realistic goals is follow the SMART goals guidelines.
Thursday, March 21st is World Down Syndrome Day!
Datos abiertos y Grandes datos
Transcripción de la presentación:

Strategy A world in which every child grows up free from violence VISION A world in which every child grows up free from violence A world in which every child grows up free from violence. MISSION To make societies safer for children and end violence against children everywhere. PRINCIPLES Rights Focused • Child Centered • Universal • Gender Sensitive • Inclusive • Transparent • Evidence Based • Result Oriented 1.1 All countries commit to action to end violence against all children. 1.2 Violence against children and the actions needed to prevent them is part of national, regional and global discourse. 1.3 All countries see an increase in finances put towards ending violence and exploitation in all settings. Goal 1: BUILD POLITICAL WILL Goal 2: ACCELERATE ACTION 2.1 All countries adopt national legislation, policies and programmes to protect children from violence and exploitation, including online violence. 2.2 Pathfinder countries provide increased access for children to comprehensive, coordinated and multi-sectoral services. 2.3 Children affected by violence, including those in conflict settings and on the move, can access child centered services and programs. 3.1 Support platforms for sustained transnational action and learning. 3.2 Serve as the global forum to facilitate and accelerate learning and mutual accountability, make recommendations for standard setting and report on progress. 3.3 Generate and disseminate knowledge, evidence and data. Goal 3: STRENGTHEN COLLABORATION DRIVERS Movement Building | Finance and Resources | Data and Evidence | Monitoring and Evaluation

Estrategia Un mundo en que todos los niños crecen sin violencia VISIÓN Un mundo en que todos los niños crecen sin violencia A world in which every child grows up free from violence. MISSION Articular sociedades más seguras para los niños y poner fin a la violencia contra estos, en cualquier parte. PRINCIPIOS CENTRADA EN LOS DERECHOS • CENTRADA EN LOS NIÑOS • UNIVERSAL • SENSIBLE AL GÉNERO • INCLUSIVA • TRANSPARENTE • BASADA EN PRUEBAS • ORIENTADA A LOS RESULTADOS 1.1 Todos los países se comprometen a adoptar medidas para poner fin a la violencia contra los niños. 1.2 La violencia contra los niños y las medidas necesarias para su prevención forman parte del discurso mundial, nacional y regional. 1.3 En todos los países, aumentarán los recursos asignados a poner fin a la violencia y la explotación en todos los entornos. Objetivo1: CREAR VOLUNTAD POLÍTICA Objetivo 2: ACELERAR LAS MEDIDAS 2.1 Todos los países adoptan leyes, políticas y programas nacionales para proteger a los niños de la violencia y la explotación, incluida la violencia ejercida en Internet. 2.2 Los países pioneros mejoran el acceso de los niños a servicios integrales, coordinados y multisectoriales. 2.3 Los niños afectados por la violencia, incluidos aquellos en situaciones de conflicto o de desplazamiento, pueden acceder a servicios y programas centrados en sus necesidades. 3.1 Brindar apoyo a las plataformas que promueven de forma continuada la acción y el aprendizaje transnacionales. 3.2 Servir de foro mundial para facilitar y acelerar el aprendizaje y la rendición de cuentas mutua, así como formular recomendaciones para la elaboración de normas y la presentación de informes sobre el progreso. 3.3 Crear y difundir conocimientos, pruebas y datos. Objetivo 3: CONSOLIDAR LA COLABORACIÓN FACTORES DE IMPULSO Movilización | Financiación y recursos | Datos y pruebas | Seguimiento y evaluación