DETERMINACIÓN ZONAS ALUVIAIS E TORRENCIAIS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Introducción Miguel Ángel Bordas 5ª Reunión del GSIAR Madrid, 25 de febrero de 2010.
Advertisements

ESTUDIOS DE ANÁLISIS DE RIESGOS
LOMCE.
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
Experiência dos clubes de leitura nos centros de ensino secundário
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
PRINCIPAIS RESULTADOS
OS CLIMAS 1.º FP BÁSICA.
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA
SESIÓN INFORMATIVA: PROCEDEMENTO PARA O DESENVOLVEMENTO DAS PRÁCTICAS ACADÉMICAS EXTERNAS NA UNIVERSIDADE DE VIGO Vicerreitoría de Transferencia de Coñecemento.
Formación PAS Resultados 2011
Real Sociedad Matemática Española (RSME) Comisión Profesional
Cantas estrelas podemos ver, a simple vista, desde a nosa localidade?
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
Estudo dos Autónomos da CORUÑA
O Barroco. Unha arte para a sociedade do seu tempo
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
VOLUNTARIADO AMBIENTAL
O primeiro terzo do século XX
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
Proxecto interdisciplinar
Grupo de traballo combas a-1
NADALXOGO 2011 PROGRAMA DE CONCILIACIÓN
Historia.
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
Guía da Avaliación Interna do Seguimento das Titulacións Convocatoria 2015 Curso que se avalía
Unidade didáctica 3 A atmosfera.
Hospital Lucus Augusti, 7-8 de junio de 2013
Reunión Xuntas Directivas
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 ABRIL 2014.
Erros máis comúns (2ª parte)
Falando do pasado: COPRETÉRITO
Aulas ABALAR.
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
X Nome do Campamento Galego de Espeleoloxía
Carlos Gradín (Universidade de Vigo)
Falando do pasado: COPRETÉRITO
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
MOVEMENTOS MIGRATORIOS
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
Podemos predecir a estatura á que vai chegar unha persoa?
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Operadores básicos- Modelos geomáticos (Macro Modeler)
A época dos navegantes Miniquest adaptada por José Otón Mallo
FRACASO ESCOLAR By Claudia García Marcos Begoña Besada Romero
A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL
Proxecto de Plan Funcional do Novo Hospital de Pontevedra
30 DE XANEIRO: DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
A CONTAMINACIÓN DA AUGA.
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
Sinais de Advertencia Javier e Paula.
Santiago de Compostela, 2012
Segue o esquema proposto
Un servizo gratuíto e permanente especializado de atención integral ás mulleres, no que se promove unha intervención multidisciplinar e integral dende.
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
ESTRATEXIAS DE LECTURA
Transcripción de la presentación:

DETERMINACIÓN ZONAS ALUVIAIS E TORRENCIAIS DATOS DE PARTIDA DETERMINACIÓN ZONAS ALUVIAIS E TORRENCIAIS Selección formas MAGNA asociadas a depósitos aluviais e torrenciais. Revisión individual de categorías non disgregadas Identificación novas formas Caracterización xeomorfolóxica xeral Identificación tramos de chaira aluvial (análise topográfica con MDT e ortofotos) Rede hidrográfica de pequenas concas costeiras, asociadas a aluviais de forte pendiente, sen perfil de equilibrio e sensibles a cambios de características de conca por incendios, uso do solo, etc. Casos particulares asociados a cauces de forte pendiente, cauces con leitos rochosos, e a pequeños torrentes en zonas de cabeceira. MAGNA: Mapa geológico nacional (non tiñamos mapa geomorfológico)

PRESELECCIÓN ZONAS A ESTUDAR PRESELECCIÓN DE ZONAS DE RISCO DE INUNDACIÓN POTENCIAL A maiores destas 3 preseleccións, realizouse consulta aos Servizos Territoriais de Augas, outras zonas das que se teña coñecemento de inundacións pasadas e problemas asociados que non estean reflictidos na información dispoñibles. En base a todo isto, fundíronse todas estas preseleccións, para obter unha única capa con todas as zonas de risco de inundación potencial. INFORMACIÓN HISTÓRICA ESTUDOS PREVIOS ZONAS ALUVIAIS E TORRENCIAIS

RESULTADOS DA AVALIACIÓN PRELIMINAR DO RISCO DE INUNDACIÓN

RESULTADOS DA AVALIACIÓN PRELIMINAR DO RISCO DE INUNDACIÓN

RESULTADOS DA AVALIACIÓN PRELIMINAR DO RISCO DE INUNDACIÓN