Assessments this week:

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
October 27-30, 2015 Name: _____________ Homework Checklist MON.TUES.WED.THURS.FRI. ☐ RAZ Kids Listen to the book, record yourself reading the book and.
Advertisements

CLASSROOM NEWS Week of September 19 th -23 rd  The Teacher’s Scoop! Great things from this week: Learning about realism and.
CLASSROOM NEWS The Teacher’s Scoop! Upcoming Events
Clases de ciudadanía Citizenship Classes
CLASSROOM NEWS Upcoming Events The Teacher’s Scoop!
October 17-21, 2016 Name: _____________
CLASSROOM NEWS The Teacher’s Scoop! Upcoming Events
Feb , 2017 Name: _____________
¡Buenos días! Trabajo del timbre: 1. Pongan la tarea en la cesta.
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Dec , 2015 Name: _____________
CLASSROOM NEWS The Teacher’s Scoop! WHAT’S HAPPENING THIS WEEK Ryker
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
CLASSROOM NEWS Upcoming Events The Teacher’s Scoop!
CLASSROOM NEWS The Teacher’s Scoop! Hey parents,
CLASSROOM NEWS Upcoming Events The Teacher’s Scoop!
CLASSROOM NEWS The Teacher’s Scoop! WHAT’S HAPPENING THIS WEEK Autumn
CLASSROOM NEWS Upcoming Events The Teacher’s Scoop!
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
CLASSROOM NEWS The Teacher’s Scoop! Upcoming Events
CLASSROOM NEWS Upcoming Events The Teacher’s Scoop!
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Jan. 3-6, 2017 Name: _____________
CLASSROOM NEWS The Teacher’s Scoop! Upcoming Events
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Half Day
CLASSROOM NEWS Upcoming Events The Teacher’s Scoop!
¡Buenos días! Trabajo del timbre: 1. Pongan la tarea en tu pupitre.
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Answer the questions (See pag 96) Cuál = Which
Newsletter Second Grade August 29- September 9
Jan , 2016 Name: _____________
CLASSROOM NEWS The Teacher’s Scoop! Hey parents,
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Hoy es lunes 11 septiembre 2017
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Newsletter Second Grade Star students October 10-21
Como se dice en español: See pg 96 vocab.
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
CLASSROOM NEWS The Teacher’s Scoop! Hey parents,
¡Buenos días! Trabajo del timbre:
CLASSROOM NEWS The Teacher’s Scoop! Hey Parents,
Assessments this week:
Assessments this week:
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
CLASSROOM NEWS The Teacher’s Scoop! Hey parents,
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Como se dice en español: See pg 96 vocab.
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Transcripción de la presentación:

Assessments this week: From the Jedi Council Welcome to Week 10 of the Jedi academy! I am looking forward to a more productive second nine weeks. Spelling Words: cities, cried, puppies, hurried, stories, flies, parties, tried, pennies, fried, carried, babies, spied, ponies Word Wall Words: heard, certain, against, knew, remember English Language Arts: Narrative writing and descriptive details Assessments this week: Spelling, Grammar (sentences, pronouns, adjectives), science projects (done in class) Capitalizing Words in Special Events Complex Sentences, subject-verb and pronoun-antecedent agreement Ask and Answer questions while referring to the text for answers Summarizing multi-paragraph texts Math: Measurement Measuring to the nearest ½ inch, ¼ inch, ½ centimeter, ¼ centimeter Review U.S. customary and metric units of length Review polygons and the concept of perimeter Health: Family Units Science: Landforms Social Studies: Native American Tribes Reminders: Read for 20 minutes daily Important dates Friday, October 28 Deadline for scholastic orders Monday, October 31 Deadline for Donut Sales

Del Consejo Jedi Bienvenida a la semana 10 de la Academia Jedi! Estoy deseando a una economía más productiva segundas nueve semanas. Las palabras de ortografía: cities, cried, puppies, hurried, stories, flies, parties, tried, pennies, fried, carried, babies, spied, ponies Palabras visuales: heard, certain, against, knew, remember Artes del lenguaje inglés: Ciencia: escritura narrativa y detalles descriptivos Accidentes geográficos Palabras que capitalizan en eventos especiales Ciencias Sociales: Las tribus nativas americanas Las oraciones complejas, entre sujeto y verbo y el acuerdo pronombre-antecedente Evaluaciones de esta semana: La ortografía, gramática (oraciones, pronombres, adjetivos), proyectos de ciencia (hecho en clase) Hacer y responder a preguntas mientras se hace referencia al texto de respuestas Al resumir los textos de varios párrafos Mates: Medición La medición de la ½ pulgada más cercana, ¼ de pulgada, ½ centímetro, ¼ centímetro Revisar estadounidenses unidades acostumbradas y métricas de longitud polígonos de revisión y el concepto de perímetro Salud: Las unidades familiares recordatorios: Leer durante 20 minutos al día Fechas importantes Cerrado viernes, 28 de de octubre de La fecha límite para las órdenes escolares Lunes por, el 31 de de octubre de La fecha límite para las ventas del buñuelo