ESOL I&II and ESL Holly Parra Room 1215

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
English Language Class General Instructions of the course.
Advertisements

Lathrop Intermediate School Program Verification / Orientation Week School Year 2014 – 15 August 18 – August 23, 2014 Be RespectfulBe ResponsibleBe Safe.
Bienvenida ALC 135 Miércoles el 13 de abril. objetivo Yo puedo presentar el ppt de la Semana Santa.
Calentamiento Escribe la respuesta de cada pregunta (Write the answer) 1) ¿Qué vas a hacer este fin de semana? 2) ¿Quieres ir al cine conmigo? 3) ¿Sabes.
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Welcome to Back To School Night Mrs. Sanchez Room 107.
Campanada guidelines in your composition notebook ¿Cómo es tu familia? (10 points) Ex. Hoy es Miercoles el 27 de enero First line will start with the date.
Spanish I Week 16. Para Empezar 7 de diciembre Por favor responde a la pregunta en español. Please respond to the question in Spanish ¿Qué llevas hoy?
October 17-21, 2016 Name: _____________
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Calentamiento Hoy es miércoles, el 4 de enero
Parent Conferences Conferencias de Padres.
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
My Spanish 2 classes are 2nd and 3rd periods
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Vámonos Escribe las frases y conjuga los verbos:
Español 1 11 de mayo de 2017 Good morning, thank you for taking my classes today. For the most part the kids are really great. Here is my schedule for.
Español 2 22 de febrero de 2017 This is for periods 2 and 3.
Día número 3 Español 1—Acelerado
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
¿Dónde están los tres objetos? Escribe una oración para cada objeto:
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Half Day
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Español 2 3 de marzo de 2017.
Español 2 24 de febrero de 2017.
Español 2 1 de marzo de 2017.
First Grade Dual High Frequency Words
Bienvenidos a la clase de Español 1 Señora Salgado
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Hoy es lunes 11 septiembre 2017
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
A la clase de español con Señora Diaz
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
News from K62/ Noticias de K62
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
WELCOME TO BACK TO SCHOOL NIGHT
Recetas 3 Objetivo: Hacer preguntas Hablar sobre la comida
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Metas: Puedo hacer comparaciones usando la forma correcta de "tan"
Our 5th Grade Classroom News The Week of September 3, 2018
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Bellringer 10/29 Put this in your NOTES!!! Using questions that you know in Spanish, figure out what the following question words mean. If you can’t.
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Vámonos Fill the blank with the SUBJECT of the sentence (there may be more than one right answer, you only have to choose one). Write out the sentence.
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Actividad G y H: Práctica con verbos de bota
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Back to School Night Señora Garcia
Our 5th Grade Classroom News The Week of August 27, 2018
Día número 29—español 1 Make corrections on the Table of Contents
HOY! Today we are going to focus on review for your listening and speaking sections. At the end of class if you have time leftover, you are free to work.
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Hoy es________, el _______ de _____ de ______________.
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Miss Gabriela García and miss carolina ortiz
Transcripción de la presentación:

ESOL I&II and ESL hparra@littleelmisd.net Holly Parra Room 1215 In this course we will focus on grade level English TEKS as well as communicating in proper English. We will work on reading, writing, speaking and listening in English. Be on time and prepared Participate in all activities Treat all with respect Complete assignments Be responsible Classwork: at least 1 per week 40% Tests and finals: 3 per grading period 60% Students have the opportunity to correct any assignments. Late work will be accepted with a penalty unless the grading period has ended. 3” Binder with dividers 3 subject spiral notebook Pens/Pencils Headphones Charged MacBook Students can read up to 5 books outside of school and complete an extension activity for extra credit. Students will have two days after an absence to complete missing work. For absences of more than one day, students will have two days for each day missed to complete work. If possible please buy a copy of The Giver by Lois Lowry We could also use some extra tissues and expos Students may bring cell phones to class, and will be provided with breaks to check their phones. All phones must be silenced and put away during instruction. If phones become a distraction they will be taken up and will be returned after a phone call home. @mshpar

ESOL I&II and ESL hparra@littleelmisd.net Holly Parra Room 1215 En este curso nos enfocaremos en TEKS de inglés de nivel de grado, así como en comunicarnos en inglés apropiado. Trabajaremos en la lectura, escritura, hablar y escuchar en Ingles. Sea puntual y preparado Participar en todas las actividades Tratar a todos con respeto Completar las tareas Ser responsable Trabajo de clase: al menos 1 por semana 40% Pruebas y finales: 3 por periodo de clasificación 60% Los estudiantes tienen la oportunidad de corregir cualquier tarea. El trabajo tardío será aceptado con una penalidad a menos que el período de calificación haya terminado. Los estudiantes pueden leer hasta 5 libros fuera de la escuela y completar una actividad de extensión Carpeta de 3" con divisores Cuaderno espiral de 3 temas Plumas / Lápices Audífonos Cargado de Mac Los estudiantes tendrán dos días después de una ausencia para completar el trabajo que falta. Para las ausencias de más de un día, los alumnos tendrán de dos días por cada día de ausencia para completar el trabajo. Si es posible, por favor, compre una copia de The Giver por Lois Lowry También podríamos utilizar extra pañuelo de papel  y marcadores expos Los estudiantes pueden traer los teléfonos celulares a la clase, y se les proporcionará pausas para revisar sus teléfonos. Todos los teléfonos deben ser silenciados y guardados durante la instrucción. Si los teléfonos se convierten en una distracción, se tomarán y serán devueltos después de una llamada telefónica a casa. @mshpar