Items To Be Shared About Our Classroom Mrs. Johnson and Ms. Regan’s 1 st Grade Class.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
 1. Why should a person learn Spanish? Give at least 3 reasons in your explanation.  2. What Spanish experiences have you had? (None is not an option.
Advertisements

Kindergarten Newsletter Mrs. Novakowski’s Class Week of Sep. 30- Oct. 4 Next Week Monday Return Friday Folders Tuesday Read stories about fire safety Wednesday.
Parent Orientation Info Meghan Levora
Español 1 7 de octubre de La Campana Hoy es lunes el 7 de octubre de Escribe en español: 1. It is 2: I have brown eyes. 3. He likes.
Behavior Please sign daily Purple – I went above and beyond classroom expectations today. Green - I met classroom expectations today. Blue - I needed a.
Kindergarten Newsletter Mrs. Gianfrancesco’s Class Week of Sep. 30- Oct. 4 Next Week Monday Return Friday Folders Tuesday Read stories about fire safety.
Welcome, Students! English Course Teacher: Berenice González.
Calentamiento Read the hand-out from the sub and answer the following questions: 1)¿Qué tiempo hace en Ecuador? 2)¿Cuántas clases tiene Ramón? 3)¿Qué.
CONSEJOS PARA LOS PADRES. Do you want to know how to help your child be successful in school? ¿Quieres saber cómo ayudar a su hijo a tener éxito en la.
100 Book Challenge Desafío de leer 100 libros. Cada niño tendrán: Una bolsa de libros Una carpeta 2 libros para leer cada noche Un informe de lectura.
Español 2 lunes el 8 de febrero Daily Warm Up (get new sheet) Tener Phrases 4 Square Partner Picture Card practice – Take turns quizzing your seatmate.
Preparación/ Review Hoy es miércoles el 23 de septiembre de 2015 Today is day, September 23, 2015 ¿Te gusta o no te gusta? What do you like and what you.
Week 25 Spanish II. Para Empezar 22 de febrero Write out the following numbers in Spanish: *We will be doing an activity with.
Spanish I Week 16. Para Empezar 7 de diciembre Por favor responde a la pregunta en español. Please respond to the question in Spanish ¿Qué llevas hoy?
Objective Students will learn to tell time and be able to use the numbers from last lesson as a review.
Español el 6 de septiembre.
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Español 3 24 de febrero de 2017.
Ms. Hudson’s Newsletter Week 1.2 August 14-18
CLASSROOM ARTICLES PLURALS 14 de setiembre de 2016
Parent Conferences Conferencias de Padres.
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Classroom Commands Señora Atkinson.
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Name__________________________________
Name__________________________________
Español 2 22 de febrero de 2017 This is for periods 2 and 3.
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Español 2 24 de febrero de 2017.
Español 2 1 de marzo de 2017.
First Grade Dual High Frequency Words
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Las Palabras Interrogativas
Britton’s and Hillerman’s BREAKING NEWSletter
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
News from K62/ Noticias de K62
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Quasimodo: Tienes que hacer parte D de la tarea..
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Our 5th Grade Classroom News The Week of September 3, 2018
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Tengo una pregunta… Carlos está en la biblioteca. s v
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Quasimodo: Traducir Our mother is hardworking.
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Día número 166—español 1 El 21 de mayo
19 de agosto de 2013 Pregunta Esencial: Who are you? Who am I?
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Our 5th Grade Classroom News The Week of August 27, 2018
¿A qué hora empieza tu segunda clase?
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Welcome to World History!
Transcripción de la presentación:

Items To Be Shared About Our Classroom Mrs. Johnson and Ms. Regan’s 1 st Grade Class

Our room may be chilly or warm on any given day. Children may want to bring a sweater or light jacket. Please make sure your child’s name is inside their jacket. Nuestro cuarto puede ser frío o calentarse durante cualquier día dado. Los niños pueden querer traer un suéter o la chaqueta ligera.

Please remember to send in a white t-shirt for us to tie-dye. This way, we will match on field trips, Field Day, and other special activities. Por favor acuérdese de hacer pasar una camiseta blanca para nosotros al tinte de lazo. Está aquí, haremos juego en viajes de estudios, Día de Campaña, y otras actividades especiales.

Our library day is Monday. Please remember to send your child's books each week. I allow them to choose a “green dot” that is on grade level and one book of their choice. Nuestro día de biblioteca es el lunes. Por favor acuérdese de enviar los libros de su niño cada semana. Permito que ellos elijan “un punto verde” que está en el nivel de grado y un libro de su opción.

Classroom Behavior Rams: I give out rams to students who are making good decisions, following directions, and doing the right thing. These rams are collected daily and someone/some people will have the opportunity to pick a prize from our treasure box at the end of the day. Carneros: presento carneros a estudiantes que toman decisiones buenas, después de direcciones, y haciendo la cosa derecha. Estos carneros son coleccionados diariamente y alguien/algún la gente tendrá la oportunidad de picotear un premio de nuestra caja de tesoro al final de día.

Classroom Behavior Slider: Each child has a slider on their desk. If they are not following directions, not making good choices, or are not following our class rules, they will be given a verbal warning. If their behavior continues, they will be asked to slide their slider. If the problem still continues, you will either get a note in your child’s Bee Book or I will call you. You can check your child’s daily behavior by looking at their homework sheet. Resbalador: Cada niño tiene a un resbalador en su escritorio. Si ellos no siguen direcciones, no haciendo opciones buenas, o no siguen nuestras reglas de clase, les darán una advertencia verbal. Si su comportamiento sigue, les pedirán deslizar a su resbalador. Si el problema todavía sigue, usted conseguirá o una nota en el Libro de Abeja de su niño o le llamaré. Usted puede comprobar el comportamiento diario de su niño mirando su hoja de tarea.

Please make sure you are always checking your child’s Bee Book every night. You should sign in two areas each night stating that you made sure that your child completed his/her homework and that you spoke with your child about their daily behavior. Please make sure you are recording what spelling choice your child is completing for homework on the homework sheet. This helps me to know that you are aware of what we are learning in class and how your child is behaving. Por favor asegúrese que usted siempre comprueba el Libro de Abeja de su niño cada noche. Usted debería firmar en dos áreas que cada noche declaran que usted se aseguró que su niño completó su/su tarea y que usted habló con su niño sobre su comportamiento diario. Por favor asegúrese que usted registra lo que deletreando la opción su niño completa para la tarea en la hoja de tarea. Este me ayuda a saber que usted es consciente de lo que aprendemos en la clase y como su niño se comporta. Please return these homework sheets on Mondays. I collect them and keep them for your child’s portfolio. Por favor devuelva estas hojas de tarea los lunes. Los colecciono y los guardo para la carpeta de su niño.

Do you have any other questions for me or about how our classroom works?