Oral Assessment #1 Introduction and Preparation
Oral assessment #1 - Friday
Four questions - one from each group of questions, plus an unknown question.
Oral assessment #1 - Friday Four questions - one from each group of questions, plus an unknown question. Group 1 - yes/no questions
Oral assessment #1 - Friday Four questions - one from each group of questions, plus an unknown question. Group 1 - yes/no questions Group 2 - what/which questions
Oral assessment #1 - Friday Four questions - one from each group of questions, plus an unknown question. Group 1 - yes/no questions Group 2 - what/which questions Group 3 - why questions
Oral assessment #1 - Friday Four questions - one from each group of questions, plus an unknown question. Group 1 - yes/no questions Group 2 - what/which questions Group 3 - why questions Fourth question - related to your answers in the first three questions
Oral assessment #1 - Friday Four questions - one from each group of questions, plus an unknown question. Group 1 - yes/no questions Group 2 - what/which questions Group 3 - why questions Fourth question - related to your answers in the first three questions Grading - rubric, holistic
Oral assessment #1 - Friday Four questions - one from each group of questions, plus an unknown question. Group 1 - yes/no questions Group 2 - what/which questions Group 3 - why questions Fourth question - related to your answers in the first three questions Grading - rubric, holistic grammar and vocabulary accuracy
Oral assessment #1 - Friday Four questions - one from each group of questions, plus an unknown question. Group 1 - yes/no questions Group 2 - what/which questions Group 3 - why questions Fourth question - related to your answers in the first three questions Grading - rubric, holistic grammar and vocabulary accuracy fluency and fluidity
Oral assessment #1 - Friday Four questions - one from each group of questions, plus an unknown question. Group 1 - yes/no questions Group 2 - what/which questions Group 3 - why questions Fourth question - related to your answers in the first three questions Grading - rubric, holistic grammar and vocabulary accuracy fluency and fluidity 30 points in Formative Assessments
Preguntas de grupo 1
1. ¿Estudiarás en la universidad después de graduarte de Seaholm?
Preguntas de grupo 1 1. ¿Estudiarás en la universidad después de graduarte de Seaholm? 2. ¿Necesitarás un diploma de universidad para el trabajo que quieres en el futuro?
Preguntas de grupo 1 1. ¿Estudiarás en la universidad después de graduarte de Seaholm? 2. ¿Necesitarás un diploma de universidad para el trabajo que quieres en el futuro? 3. ¿Tendrás que estudiar en la universidad por más de cuatro años?
Preguntas de grupo 2
1. ¿Qué estudiarás en la universidad?
Preguntas de grupo 2 1. ¿Qué estudiarás en la universidad? 2. ¿Qué trabajo tendrás en el futuro?
Preguntas de grupo 2 1. ¿Qué estudiarás en la universidad? 2. ¿Qué trabajo tendrás en el futuro? 3. ¿Cuál será tu especialidad en la universidad?
Preguntas de grupo 3
1. ¿Por qué quieres estudiar __________?
Preguntas de grupo 3 1. ¿Por qué quieres estudiar __________? 2. ¿Por qué te gusta __________?
Preguntas de grupo 3 1. ¿Por qué quieres estudiar __________? 2. ¿Por qué te gusta __________? 3. ¿Por qué te interesa __________?
How to answer - yes/no questions
¿Tienes un equipo de béisbol favorito?
How to answer - yes/no questions ¿Tienes un equipo de béisbol favorito? Sí, tengo un equipo de béisbol favorito. (No, no tengo un equipo de béisbol favorito.)
How to answer - yes/no questions ¿Tienes un equipo de béisbol favorito? Sí, tengo un equipo de béisbol favorito. (No, no tengo un equipo de béisbol favorito.) Indicate your answer (yes or no) in the correct format, and then re-state the question.
How to answer - what/which questions
¿Cuál es tu equipo de béisbol favorito?
How to answer - what/which questions ¿Cuál es tu equipo de béisbol favorito? Mi equipo de béisbol favorito es los Tigres de Detroit.
How to answer - what/which questions ¿Cuál es tu equipo de béisbol favorito? Mi equipo de béisbol favorito es los Tigres de Detroit. Re-state the question, and then indicate the information.
How to answer - why questions
¿Por qué te gustan los Tigres de Detroit?
How to answer - why questions ¿Por qué te gustan los Tigres de Detroit? Me gustan los Tigres de Detroit porque están cerca de mi casa.
How to answer - why questions ¿Por qué te gustan los Tigres de Detroit? Me gustan los Tigres de Detroit porque están cerca de mi casa. Re-state the question, then indicate the reason.
Preguntas Grupo 1Grupo 2Grupo 3 1. ¿Estudiarás en la universidad después de graduarte de Seaholm? 1. ¿Qué estudiarás en la universidad? 1. ¿Por qué quieres estudiar __________? 2. ¿Necesitarás un diploma de universidad para el trabajo que quieres en el futuro? 2. ¿Qué trabajo tendrás en el futuro?2. ¿Por qué te gusta __________? 3. ¿Tendrás que estudiar en la universidad por más de cuatro años? 3. ¿Cuál será tu especialidad en la universidad? 3. ¿Por qué te interesa __________?