Desarrollo de Aplicaciones Web Web Site 04 Tecnologías de la información y telecomunicación Tercer Cuatrimestre.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Conjugaciones de Verbos de ER y IR en el presente
Advertisements

Teacher Directions Save the States of Matter PowerPoint to the student shared drive. Mark the file as read-only. Right-click on the saved file  go to.
Me llamo _________ Clase 5 NM (501) La fecha es el primero de diciembre del 2011 Propósito # 15: ¿Cómo repasamos para el Examen # 2? Actividad Inicial:
“An adventure in limitations and how to overcome these in a developing country” Membrane Cover Nuestra Señora del Rosario Church Ruins Antigua Guatemala.
© 2008 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.Cisco PublicPresentation_ID 1 Packet Tracer en Español.
¡Vamos a Ecuador! El verano de ¿Qué? travel/ecuador/10-day-guided.html ISE is a not for profit tour company set.
Teacher Directions Students use the websites on slide 3 to gather facts about solids, liquids, and gases. Students use the websites on slide 3 to gather.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 6 – 9/9 – 9/13. 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 5 – 9/8 – 9/12. 1.
T.R.U.S.T. South LA | 4331 S. Main St Los Angeles, CA | | trustsouthla.org T.R.U.S.T. South LA and Abode Communities invite you to participate.
TEXT: Reflexiones: Lección 1, Exploradores llegan a California Grado 4 Big Idea: Explorations led to interactions between Europeans and California Indians.
de septiembre.  ¿Qué hora es? La participación #1 = dibuja una FLOR GRAN DE 3. 4.
PAST PROGRESSIVE.
AWARDS FOR EXCELLENCE IN OPENCOURSEWARE. THANK YOU TO OUR PARTNERS AND SPONSORS.
1A Test Prep.
Monday – explaining dates (+ today, tomorrow, etc.) + Listening Activities + book Tuesday – wrap up Preliminar + Assign speaking activity? + Etapa 1 Wednesday.
Write three things that you plan on doing this weekend (in English).
SPANISH 1 DAY 54 Review Vocab 6B – me-te-nos -- Ser/Estar Quiz.
ALC 92 Martes el 8 de febrero. objetivo Yo puedo saber la definición de un objetivo directo, cuales son los pronombres, y como se usan. Evaluation- send.
Tutorial de Slideshare
LOS QUEHACERES DE JORGE
Making Questions in Spanish. There are four different ways to ask questions in Spanish!
¿Qué vas a hacer en el futuro?
La Fecha: Hoy es jueves, 4 de septiembre Tema: Review of Unit 1 concepts Obj: SWBAT use activities vocabulary and the verbs ser and gustar to create basic.
Masculine Femenine Singularunmuchounamucha cuantopococuantapoca Pluralunosmuchosunasmuchas cuantospocoscuantaspocas Next.
¡Bienvenidos Padres a la Escuela Intermedia de Long Branch!
Bienvenida ALC 135 Miércoles el 13 de abril. objetivo Yo puedo presentar el ppt de la Semana Santa.
La Familia Click to Begin. Hola! Me llamo Juan. This activity is all about mi familia. On each page, read the family member word at the top and then click.
ALC 44 Hoy es lunes el 26 de enero La ALC se encuentra en Gmail. 2.Traduce la sección de los ingredientes de un desayuno sabrosos a inglés. Cuernitos.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 40 – 5/5 – 5/9. 1.
Trabajo de timbre Contesten las preguntas en frases completas. 1.¿Cómo se llama una persona que apaga incendios? 2.¿Cómo se llama una persona que vende.
El Tiempo. Hace sol 1 Haz el clic aquí Hace viento 2.
¡Buenos días! Trabajo del timbre: 1.Guarden todas las cosas debajo de tus pupitres. Put all of your things below your desks. You will only need a pencil.
Parte Español: ¿A dónde vas durante tu tiempo libre? ¿Qué haces? ¿Qué películas te gustan? ¿Qué comes en tu casa? ¿Cuál es la comida típica de los Estados.
ALC 83 Please find a place to sit. Sit next to your project partner.
La Familia WRITING PRACTICE ESPAÑOL 1 REALIDADES 5A.
El Tiempo. Hace sol. 1 Haz el clic aquí Hace viento. 2.
3 rd Grade Reading Log & Response! Parent and Family Letter.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 12 – 10/27 – 10/31.
Bellwork Arrange the following time statements in order from morning until night. Son las cuatro menos quince de la tarde. Son las once menos diez de la.
ECOM-6030 PASOS PARA LA INSTALACIÓN DE EASYPHP Prof. Nelliud D. Torres © - Derechos Reservados.
INTRO. TO LAW – MR. STILLMAN 12/2/15 AIM: How do we construct a brilliant BILL OF RIGHTS PROJECT? DO NOW: Which Amendment will you choose for your project?
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 23 – 1/11 – 1/15.
 Page 99 Activities 27 and 28 (do 4)  Page Activities 30 (1,2,6,8) and 32 (1,2,4,6) Repaso/Práctica.
Quality assured by the ALL Connect project (2015) En mi estuche 1.un estuche 2.un bolígrafo 3.un lápiz 4.un lápiz de memoria 5.un sacapuntas 6.un bote.
Global Warming Project and Presentation. Save this PowerPoint to your S- User Then, answer the following questions about Global Warming. (Luego contesta.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 40 – 5/5 – 5/9. 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 11 – 10/14 – 10/18.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 24 – 1/19 – 1/22.
Capitulo 13 Vocabulario y Repaso. Outcomes/ metas  Use vocabulary and structures related to train travel.  Explain further activities in the past.
Días y meses Complete the activities on the following slides! If you are lost, try reading the directions! Then ask a neighbor! Then ask Señor Dean!
PRACTICES AND DIDACTIC APPLICATIONS
Hoy es martes en el mundo
Alter-Ego Project Exercise 1
Hoy es jueves el 8 de diciembre
So What? (What’s important to understand about this?)
lunes 10/17 – Horario Regular
¡Buenos días! Trabajo del timbre:
Write the following in Spanish.
Tapas ¿Cuál es tu comida favorita?
Linea del tiempo en artes Here’s an infographic template for showcasing the history or evolution of a particular topic. Simply update the years in the.
La tribu de: Escrito por: El español III Período:
Hoy es ______, el ______ de _____ de ____________.
Let’s talk Step 1. What activities can you do in Cusco? Write a list Step 2. Imagine you and your friend have just arrived in Cusco and are going to spend.
¿Tienes la clase de español? ¿A qué hora tienes la clase?
CONTENT OBJECTIVE: S.W.B.A.T. use the verb SABER to say what people know. LANGUAGE OBJECTIVE: Students will take notes and complete ACTS 12 & 14 on p.207.
ACTIVITY 2 Information, their names, where they are from and what they do for a living.
pasar tiempo con amigos No me gusta patinar También me gusta
Draw the diagram and label. Dibuje el diagrama y la etiqueta.
Transcripción de la presentación:

Desarrollo de Aplicaciones Web Web Site 04 Tecnologías de la información y telecomunicación Tercer Cuatrimestre

Profesor Titular: Alejandro Romo Mtz Day Activities 1)Open PDF ( Creating WebSite ) 2)Read next information (page 19 to 30): 1)Introducing HTML: The Language of the web 1)Cracking Open an HTML File 2)Seeing the HTML of a Live Web Page 3)Creating an HTML File 4)HTML, XHTML and HTML 5 2)HTML tags 1)What’s in a Tag 2)Understanding Elements 3)Nesting Elements 3)Create a new Web Site (WebSite04) and explain each TOPIC

Profesor Titular: Alejandro Romo Mtz Day Activities 4) Use frames, buttons and Effective design for your web site. 5) ZIP your project (FOLDER)and UPLOAD to cursos.utags.edu.mx