La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE"— Transcripción de la presentación:

1 Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE

2 Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa

3 Principios fundamentais
Educación de calidade para todos e todas. Conciliar calidade con equidade. Colaboración entre todos os compoñentes da comunidade educativa: Con esforzo compartido. Dobre rede. Escolarización sen exclusións. Converxencia con Europa.

4 Elementos precisos A formación ao longo da vida.
Flexibilidade: con sistemas de ida e volta. Conexións entre distintos tipos de ensino. Autonomía dos centros: normas comúns con espazos de autonomía Simplificación e clarificación da normativa: Normativa básica común. Normativa autonómica. Mecanismos de colaboración.

5 ETAPAS EDUCATIVAS Educación Infantil
Unha proposta pedagóxica desde o primeiro ciclo . Educación Primaria A atención á diversidade é prioritaria: previr, detectar, actuar. Educación Secundaria Base común con atención á diversidade

6 Educación Infantil (0-6 anos)
Etapa única con carácter voluntario dividida en dous ciclos (0-3 e 3-6).Proposta pedagóxica común dende o primeiro ciclo. O segundo ciclo será gratuíto. No 2º ciclo fomentarase unha primeira aproximación á lingua estranxeira, á lectura e escritura, ás habilidades numéricas básicas, ás TIC e á expresión visual e musical. Impartida por profesionais que posúan o título de Mestre especialista en educación infantil. No 1º ciclo contarán coa colaboración doutro persoal coa debida titulación para atención ás nenas e nenos desta idade.

7 Educación primaria (6-12 anos) I
Etapa dividida en tres ciclos. A súa finalidade é: Que as nenas e os nenos afiancen o seu desenvolvemento persoal e o seu benestar, Que adquiran as habilidades básicas relativas á expresión e comprensión oral, á lectura, á escritura e ao cálculo así como Que desenvolvan as habilidades sociais, os hábitos de traballo e estudio, o sentido artístico, a creatividade e a afectividade.

8 Educación primaria (6-12 anos)II
Lingua estranxeira dende os 6 anos.1º curso. Educación para a cidadanía e os dereitos humanos,no 3º Ciclo, 6º curso. As áreas que teñan carácter instrumental para a adquisición doutros coñecementos recibirán especial consideración. Coa finalidade de fomentar o hábito da lectura dedicarase un tempo diario a esta. Poderán impartirse materias en Lingua estranxeira.

9 Educación primaria (6-12 anos) III
Porase especial énfase na atención á diversidade. Prevención das dificultades de aprendizaxe e posta en práctica de mecanismos de reforzo tan pronto como se detecten estas dificultades. Reforzo da acción titorial e a Orientación. Só se poderá repetir unha vez en toda a Primaria. Nese caso, haberá un plan específico de reforzo das competencias básicas.

10 Educación primaria (6-12 anos) IV Avaliación de diagnóstico
Ao finalizar o 2º ciclo da educación primaria todos os centros realizarán unha avaliación de diagnóstico censal das competencias básicas alcanzadas polo seu alumnado. Terá carácter formativo e orientador para os centros e informativo para as familias e para o conxunto da comunidade educativa.

11 HORARIO E. PRIMARIA 1 CICLO 2 CICLO 3 CICLO 1º 2º 3º 4º 5º 6º
L. e Lit. galega 4 3 L. E L castelá L. estranxeira 2 E. Artística E. Física Matemáticas 5 C. Medio Relixión 1 E. Cidadanía - TOTAIS 25

12 Educación secundaria obrigatoria (12-16 anos) I
Organizada cunha base común e atención á diversidade do alumnado. Reforzo dos equipos de Orientación Nos dous primeiros cursos o alumnado cursará, como máximo, dúas materias máis ca no último ciclo de educación primaria. A segunda Lingua estranxeira será materia común para todo o alumnado nos dous primeiros cursos. No primeiro curso introdúcese un proxecto interdisciplinar con, polo menos, dúas materias, aparte das Linguas e as TIC. En 2º curso cursarán educación para a cidadanía e os dereitos humanos.

13 Educación secundaria obrigatoria (12-16 anos)II Atención á diversidade
Entre outras medidas: Adaptacións do currículo. Integración de materias en ámbitos. Agrupamentos flexibles. Desdobres. Programas de reforzo e Programas de tratamento personalizado para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo.

14 Educación secundaria obrigatoria (12-16 anos)III Avaluación e promoción do alumnado
Promoción de curso cando superen os obxectivos ou teñan avaliación negativa en dúas materias como máximo. Excepcionalmente, poderá autorizarse a promoción do alumnado con avaliación negativa en tres materias. As decisións sobre a promoción dun curso a outro e sobre a obtención do título ao final da etapa, serán adoptadas de forma colexiada polo conxunto de profesorado do alumno ou da alumna.

15 Educación secundaria obrigatoria (12-16 anos)IV Avaliación de diagnóstico
Ao finalizar o 2º curso da educación secundaria obrigatoria todos os centros realizarán unha avaliación de diagnóstico das competencias básicas acadadas polo seu alumnado. Terá carácter formativo e orientador para os centros e informativo para as familias e para o conxunto da comunidade educativa.

16 PROGRAMAS DE DIVERSIFICACIÓN CURRICULAR
Programas de un ou dous anos. Posibilidade de permanencia dun ano máis Liñas metodolóxicas diferentes ás ordinarias. Distinta presentación dos contidos: ámbitos. O referente: Competencias Básicas e Obxectivos xerais para a Etapa. A. Lingüístico-social. A. Científico-tecnolóxico e tres materias do curso correspondiente. Acceso dende 3º curso ou 2º ,con repeticións previas, sen condicións para a promoción. Grupos reducidos: 10 alumnas ou alumnos.

17 Programas de cualificación profesional inicial
Para o alumnado maior de dezaseis anos que non obtivera o título de Graduado en educación secundaria obrigatoria. Excepcionalmente, poderá reducirse a quince anos(co compromiso de facer os tres tipos de módulos). Módulos de formación general das competencias básicas. Módulos específicos de Cualificación profesional, nivel I. Módulos para a obtención do título.( de carácter voluntario ).

18 HORARIO E. SECUNDARIA MATERIAS CURSOS 1º 2º 3º 4º Bioloxía e xeoloxía
- 2 3* Ciencias da natureza 4 3 Ciencias sociais, xeografía e historia Educación física Educación para a cidadanía e dereitos humanos Educación Ético- cívica 1 Educación plástica e visual Física e Química Informática Latín Lingua galega e literatura Lingua castelá e literatura Primeira Lingua estranxeira Segunda lingua estranxeira 2* Matemáticas Música Tecnoloxía Tecnoloxías Relixión Proxecto interdisciplinar Titoría Optativa TOTAL 32

19 Competencias básicas.I
Inclúense por 1ª vez nos currículos. “ Capacidade de poñer en práctica, de forma integrada e en contextos e situacións variadas,os coñecementos e as actitudes persoais adquiridas”. Permiten poñer o acento sobre as aprendizaxes que se consideran imprescindibles dende unha formulación integradora. Son un elemento organizador que inflúe non só nos contidos e a avaliación senón tamén na metodoloxía.

20 Competencias básicas. II
Dentro do marco asumido pola U. Europea, son: 1- C. en comunicación lingüística. 2-C. Matemática. 3- C. No coñecemento e interacción co mundo físico. 4- Tratamento da información e competencia dixital. 5- C. Social e cidadá. 6- C. Cultural e artística. 7- C. Para aprender a aprender. 8- Autonomía e iniciativa persoal.

21 Outros elementos Proxecto lector de centro Plan TIC

22 Plan de Convivencia Contextualizado na realidade de cada centro escolar: análise de situación e accións para a mellora. Centrado en aspectos preventivos. Protocolos de actuación. Intervención a diferentes niveis: alumnado, profesorado, familias, comunidade. Avaliable: avaliación anual con propostas de mellora. Progresivo: a avaliación serve para artellar o seguinte.

23 Nova lexislación relacionada co desenvolvemento da LOE
Selección e nomeamento das direccións dos centros. Decreto 29/2007, do 8 de marzo. DOG 12 de marzo. Admisión do alumnado nos Centros docentes. Decreto 30/2007, do 15 de marzo. DOG do 16 de marzo.

24 Decreto de Normalización lingüística.
Artigo 3 da Constitución española: establece a cooficialidade do galego xunto co castelán. Artigo 5 do Estatuto de Autonomía: define o galego como lingua propia. A Lei 3/1983 de normalización lingüística:garante a igualdade do galego e do castelán como linguas oficiais de Galicia. Novo Decreto que desenvolve a Lei: Documentos administrativos, estarán en galego. Haberá Plan de formación. Impartirase o mesmo número de horas nas dúas linguas.

25 Bacharelato Tres modalidades:
Artes: con dúas vías:Artes plásticas e Artes escénicas. Ciencias e Tecnoloxía. Humanidades e Ciencias Sociais. Entre as materias comúns : Ciencias para o mundo contemporáneo, Filosofía e cidadanía.


Descargar ppt "Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE"

Presentaciones similares


Anuncios Google