Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porἭλιος Βασιλειάδης Modificado hace 5 años
1
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da.
Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo ebaluazio irizpideak proposatzen dira: A Bideoklip baten elaborazioaren bitartez ingurumenaren osagaiak aztertu B Natur Zientzietako gai bati buruzko edukien sekuentziazioa elaboratu eta argumentatu (zientifikoa eta lehen hezkuntzakoa) C Natur Zientzietako gai bati buruzko mapa kontzeptualak elaboratu (zientifikoak eta lehen hezkuntzakoak) D Natur Zientzietako gai bati buruzko aurre ideiak aztertu eta ezaguera zientifikoarekin konparatu E Curriculuma eta eskola liburuak aztertu eta era egokian erabili. F Sekuentzia didaktikoak elaboratu
2
Gaitasunak eta ebaluazio irizpideen arteko erlazioa.
1.a Zehar Gaitasunak ebaluazio irizpide guztiekin erlazionatuta daude. Irakaskuntza antolatzea, sortzaileak izatea, erabaki arrazoituak hartzea eta ingurumenarekiko sentikortasuna izatea ebaluazio irizpide guztiekin erlazionatuta daude. 1.b Titulazioaren profilari egokitutako gaitasun orokorrak Natura zientzien irakaskuntza eta ikaskuntzan ditugun prozesuak diseinatzea, planifikatzea eta ebaluatzea B, C, D eta F gaitasunekin lotuta dago. Eskola curriculuma aztertzea E gaitasunarekin lotuta dago. Norbanako eta talde ardura gaitasun guztiekin lotuta dago. IKTen (informazio eta komunikazio teknologiak) erabilera aplikatzea A gaitasunarekin lotuta dago. 1.c Irakasgaiaren gaitasun espezifikoak baita ere ebaluazio irizpide guztiekin daude lotuta. 1 gaitasun espezifikoa E ebaluazio irizpidearekin dago lotuta. 2 gaitasuna B, C, E ebaluazio irizpideekin dago lotuta. 3 gaitasuna D eta F ebaluazio irizpideekin dago lotuta. 4 gaitasuna A, E eta F ebaluazio irizpideekin dago lotuta. Lotura hauek irudian sintetizatzen dira.
4
GAITASUNAK 1.- GAITASUNAK – KONPETENTZIAK 1.a Zehar Gaitasunak
Irakatsi behar diren edukiak ezagutu, berezitasun epistemologikoa eta espezifikotasun didaktikoak ulertuz, eta, arloen epistemologikoen paradigman, hezkuntza mailara egokitutako ezaguera diziplinar, zehar eta multidiziplinar egokiak era integratuan erabiliz, irakaskuntza antolatzeko gaitasuna izan. Sortzaileak izan eta erabaki arrazoituak hartu. Ingurumenarekiko eta ingurumen gaiekiko sentikortasuna izan.
5
1.b Titulazioaren profilari egokitutako gaitasun orokorrak
Natur Zientziak eta bere didaktika, eta elkarren arteko erlazioak ezagutu. Natur Zientzien irakaskuntza/ikaskuntza prozesuak diseinatu, planifikatu eta ebaluatu. Eskola curriculumean dauden eduki zientifiko eta kultural ezberdinen testuen irakurketa eta testuen iruzkin kritikoak egitea bultzatu. Etorkizun jasangarria lortzeko norbanako eta talde mailako ardura baloratu. Informazioa eta komunikazioaren teknologien erabilera geletan ezagutu eta aplikatu.
6
1.c Irakasgaiaren gaitasun espezifikoak.
1. Natur Zientzien ikuspegitik ingurunearen Ezagueraren Lehen Heziketako O.C.D.-a (currIculum berria) analizatu, baloratu eta aplikatu. 2. Zientziaren izaera, metodologia eta zientzia- teknologia- gizartea erlazioak aztertu eta era koherentean aplikatu gelako jardueren diseinuan. 3. Lehen heziketan Natur Zientzien irakaskuntza / ikaskuntzarako sekuentzia didaktikoak diseinatu eredu eraikitzailea aplikatuz, metodologIa egokiak eta anitzak erabiliz eta ikasleen aurre ideiak kontutan izanik. 4. Esperimentazio-zientzien eta horren irakaskuntza eta ikaskuntzaren gaineko bibliografia taldean bilatzea eta erabiltzea, jarrera parte-hartzailea erakutsiz eta beste pertsonen ideiak eta iritziak errespetatuz
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.