Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porFrancisca Henríquez Modificado hace 5 años
1
Treballant per assolir l’autonomia dels nostres fills
Maria Ramos Miranda
2
Pregunta Difícil Atrevida A veces ofensiva Els pares fan tot i mes
3
On estan el límits? On l’exigència? On la dificultat ?
On les possibilitats? On l’exigència? On la dificultat ? On l’alternativa ?
4
Com vivim el present? Per què avançar el patiment i no viure el present? Hem de viure i gaudir el moment l’aquí i ara. I cercar, tot el que podem fer, “el que pots fer”
5
Ajudar-los Madurar Conèixer-se Reivindicar-se Defensar-se
6
SENTIMENTS DELS PARES El més llest El més guapo El millor
Quant apareix una dificultat tot: Tremola S’enfonsa I el dolor ens atrapa i ens cega
7
Necessitats especials
Quan cuidem massa Dolor Pena Protecció Necessitats especials Estratègies socials Defenses Sobreviure
8
Frustració és un sentiment d’ajuda reconèixer els propis límits i de cercar alternatives. Autoconfiança Sentiment a potenciar Fracàs, és un sentiment destructiu que ens ataca. Sentiment a evitar
9
Per aconseguir l’autonomia
Que es sentin estimats i respectats. Per que es sentin reforçats i encoratjats a superar les dificultats. Superant cada dia la col·lecció del “no puc” i descobrint altres formes de poder.
10
Actitud de superar las dificultades
Fortalesa mental Autoestima Possibilitats d'èxit. Supervivents Ante las dificultades buscar la manera de sortearlas y superarlas
11
Actitud dels pares Distanciar-se de sentiments com pena, culpabilitat, protecció. Evitar patir el futur, ja que ens perdem poder gaudir el present. “Oblidar” les dificultats i presentar coratge i fortalesa per a donar seguretat. No fortalesa física, sinó mental o psíquica.
12
La part física està malalta , que veiem i coneixem.
Viure la salut La part física està malalta , que veiem i coneixem. La part sana que necessita ser vista, respectada i valorada per a poder créixer
13
Dos records Un de pel·lícula : Forres Gamp
Un de vida real : La Imma. “Jo puc fer tot, però al meu ritme”
14
¿Qué niño no quiere jugar al futbol?
El presente , que juegue como y mientras pueda El futuro ¿Cómo rentabilizar lo aprendido? Dar la vuelta a la dificultad para convertirla en posibilidad
15
No podran ser
16
Però potser si
17
No podrà ser
18
I si fossin enginyers
19
No podrà ser
20
Si directora de cine
21
Preparar-los per a: Que facin el que poden fer. Més fortalesa mental.
Major autoestima. Més estratègies per el dia de demà. SER SUPERVIVENTES
22
De vegades, des del nostre amor de pares de protegir els nostres fills, els estem desprotegint del demà. No només hem de potenciar les possibilitats, sinó també, preparar-los per a superar les adversitats.
23
El model La experiència i la actitud y dels pares de sobreposar-se a les adversitats. La cerca de les alternatives. Superar la col·lecció del “no puc”, per al “meu ritme”.
24
L’ajuda El grup de pares .
El primer dilluns de mes a les 19.30h a ASEM Catalunya. Compartir sentiments Buscar altres maneres d'afrontar-los. Escoltar Entendre Acompanyar Aprendre a patir i gaudir de la vida.
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.