La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”

Presentaciones similares


Presentación del tema: "“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”"— Transcripción de la presentación:

1 “Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
Deseño curricular “Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”

2 E.R. – EntreLetras – Educación para a Cidadanía – Lingua A TAREFA

3 Carta convertida en diálogo

4 A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR
OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Argumentar e defender as propias opinións, escoitar e valorar criticamente as opinións das demais persoas, amosando unha actitude de respecto e comprendendo que o que se axuíza son opinións ou actuacións, nunca persoas Recoñecer e rexeitar prexuízos, situacións de discriminación, de marxinación, de inxustiza e interesarse por identificar os factores sociais, económicos, de orixe, de xénero ou de calquera outro tipo que as provocan, así como por atopar posibles vías de mellora para as persoas que as sofren. Valorar a importancia das accións individuais, pero entendendo que se necesitan accións colectivas A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

5 A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR
OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Argumentar e defender as propias opinións, escoitar e valorar criticamente as opinións das demais persoas, amosando unha actitude de respecto e comprendendo que o que se axuíza son opinións ou actuacións, nunca persoas 1, Argumenta e defende as propias opinións 2, Escoita e valora criticamente as opinións das demais persoas 3, Amosa unha actitude de respecto 4, Comprende que o que se axuíza é unha actuación, nunca persoas Recoñecer e rexeitar prexuízos, situacións de discriminación, de marxinación, de inxustiza e interesarse por identificar os factores sociais, económicos, de orixe, de xénero ou de calquera outro tipo que as provocan, así como por atopar posibles vías de mellora para as persoas que as sofren. Valorar a importancia das accións individuais, pero entendendo que se necesitan accións colectivas 5, Recoñece e rexeita prexuízos, situacións de discriminación 6, Interésase por identificar os factores sociais, económicos de orixe... Que os provocan 7, Interésase por atopar vías de mellora A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

6 A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR
OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Identificación e rexeitamento das causas que provocan situacións de marxinación, discriminación e inxustiza social Argumentar e defender as propias opinións, escoitar e valorar criticamente as opinións das demais persoas, amosando unha actitude de respecto e comprendendo que o que se axuíza son opinións ou actuacións, nunca persoas Argumenta e defende as propias opinións Escoita e valora criticamente as opinións das demais persoas Amosa unha actitude de respecto Reflexión sobre a repercusión social no presente e no futuro, de accións individuais ou colectivas Comprende que o que se axuíza é unha actuación, nunca persoas Recoñecer e rexeitar prexuízos, situacións de discriminación, de marxinación, de inxustiza e interesarse por identificar os factores sociais, económicos, de orixe, de xénero ou de calquera outro tipo que as provocan, así como por atopar posibles vías de mellora para as persoas que as sofren. Valorar a importancia das accións individuais, pero entendendo que se necesitan accións colectivas Recoñece e rexeita prexuízos, situacións de discriminación Recoñecemento, valoración, tolerancia e respecto polos costumes e modos de vida diferentes ao propio. Interésase por identificar os factores sociais, económicos de orixe... Que os provocan Identificación de situacións de marxinación, discriminación e inxustiza social Interésase por atopar vías de mellora A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

7 A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR
OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Identificar, analizar e rexeitar situacións de abuso, de inxustiza e de discriminación, na vida cotiá ou noutras realidades e amosar sensibilidade polas necesidades das persoas e dos grupos máis desfavorecidos, desenvolvendo comportamentos solidarios en iniciativas que buscan cambiar estas situacións Identificación e rexeitamento das causas que provocan situacións de marxinación, discriminación e inxustiza social Reflexión sobre a repercusión social no presente e no futuro, de accións individuais ou colectivas Recoñecemento, valoración, tolerancia e respecto polos costumes e modos de vida diferentes ao propio. Identificación de situacións de marxinación, discriminación e inxustiza social Argumentar e defender as propias opinións, escoitar e valorar criticamente as opinións das demais persoas, amosando unha actitude de respecto e comprendendo que o que se axuíza son opinións ou actuacións, nunca persoas Argumenta e defende as propias opinións Escoita e valora criticamente as opinións das demais persoas Amosa unha actitude de respecto Comprende que o que se axuíza é unha actuación, nunca persoas Recoñecer e rexeitar prexuízos, situacións de discriminación, de marxinación, de inxustiza e interesarse por identificar os factores sociais, económicos, de orixe, de xénero ou de calquera outro tipo que as provocan, así como por atopar posibles vías de mellora para as persoas que as sofren. Valorar a importancia das accións individuais, pero entendendo que se necesitan accións colectivas Recoñece e rexeita prexuízos, situacións de discriminación Interésase por identificar os factores sociais, económicos de orixe... Que os provocan Interésase por atopar vías de mellora A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

8 A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR
OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Producir textos de diferente tipoloxía que permitan narrar, describir, resumir, explicar e expoñer opinións, emocións e informacións relacionadas con situacións cotiás da aula de xeito coherente, usando o máis adecuadamente posible estratexias de planificación, de textualización e de revisión e empregando soportes variados, incluídos os dixitais. * Analizar criticamente os textos e hipertextos e reflexionar sobre o seu contido, identificando a estrutura, o uso da linguaxe e o punto de vista da autora ou do autor a partir dos cambios que se poden producir nos elementos textuais efectuando modificacións variadas neles. A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

9 A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR
OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Producir textos de diferente tipoloxía que permitan narrar, describir, resumir, explicar e expoñer opinións, emocións e informacións relacionadas con situacións cotiás da aula de xeito coherente, usando o máis adecuadamente posible estratexias de planificación, de textualización e de revisión e empregando soportes variados, incluídos os dixitais. 8, Produce textos que permitan expoñer opinións, emocións, informacións 9, Planifica, textualiza e revisa textos coherentes 10, Emprega soportes variados, incluídos os dixitais * Analizar criticamente os textos e hipertextos e reflexionar sobre o seu contido, identificando a estrutura, o uso da linguaxe e o punto de vista da autora ou do autor a partir dos cambios que se poden producir nos elementos textuais efectuando modificacións variadas neles. 11, Analiza críticamente os textos, reflexionando sobre o seu contido 12, Identifica a estrutura e o punto de vista do autor 13, Efectúa modificacións nos textos A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

10 A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR
OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Uso das estratexias de planificación, de textualización (formato, estrutura, ortografía e normas lingüísticas...) e de revisión como partes do proceso escritor. Producir textos de diferente tipoloxía que permitan narrar, describir, resumir, explicar e expoñer opinións, emocións e informacións relacionadas con situacións cotiás da aula de xeito coherente, usando o máis adecuadamente posible estratexias de planificación, de textualización e de revisión e empregando soportes variados, incluídos os dixitais. Produce textos que permitan expoñer opinións, emocións, informacións Planifica, textualiza e revisa textos coherentes Emprega soportes variados, incluídos os dixitais Comparación e transformación de enunciados, mediante inserción, supresión, cambio de orde, segmentación e recomposición, para xulgar sobre a gramaticalidade dos resultados e facilitar o desenvolvemento dos conceptos lingüísticos e da metalinguaxe. * Analizar criticamente os textos e hipertextos e reflexionar sobre o seu contido, identificando a estrutura, o uso da linguaxe e o punto de vista da autora ou do autor a partir dos cambios que se poden producir nos elementos textuais efectuando modificacións variadas neles. Analiza críticamente os textos, reflexionando sobre o seu contido Identifica a estrutura e o punto de vista do autor Efectúa modificacións nos textos A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

11 A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR
OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Facer uso dos coñecementos sobre a lingua e das normas de uso lingüístico para escribir e falar de maneira adecuada, coherente e correcta e para comprender textos orais e escritos. Uso das estratexias de planificación, de textualización (formato, estrutura, ortografía e normas lingüísticas...) e de revisión como partes do proceso escritor. Producir textos de diferente tipoloxía que permitan narrar, describir, resumir, explicar e expoñer opinións, emocións e informacións relacionadas con situacións cotiás da aula de xeito coherente, usando o máis adecuadamente posible estratexias de planificación, de textualización e de revisión e empregando soportes variados, incluídos os dixitais. Produce textos que permitan expoñer opinións, emocións, informacións Planifica, textualiza e revisa textos coherentes Emprega soportes variados, incluídos os dixitais Comparación e transformación de enunciados, mediante inserción, supresión, cambio de orde, segmentación e recomposición, para xulgar sobre a gramaticalidade dos resultados e facilitar o desenvolvemento dos conceptos lingüísticos e da metalinguaxe. * Analizar criticamente os textos e hipertextos e reflexionar sobre o seu contido, identificando a estrutura, o uso da linguaxe e o punto de vista da autora ou do autor a partir dos cambios que se poden producir nos elementos textuais efectuando modificacións variadas neles. Analiza críticamente os textos, reflexionando sobre o seu contido Identifica a estrutura e o punto de vista do autor Efectúa modificacións nos textos A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

12 Avaliación por rúbricas

13 Indicadores de avaliación (estándares)
4– Comprende que o que se axuíza é unha actuación, nunca persoas 6- Interésase por identificar os aspectos sociais, económicos, de orixe… que os provocan 8- Produce textos que permitan expoñer opinións, emocións, informacións 9- Planifica, textualiza e revisa textos coherentes 10- Emprega soportes variados, incluídos os dixitais 13- Efectúa modificacións nos textos Indicadores de avaliación (estándares)

14 Indicadores (estándares) por competencia clave
C Clave indicadores 4 6 8 9 10 13 COM LINGÜÍSTICA X MAT, CCIAS, TECNOLOXÍA DIXITAL SOCIAL E CÍVICA EXPRESIÓNS CULTURAIS APRENDER A APRENDER INICIATIVA E EXPÍRITU EMPRENDEDOR Indicadores (estándares) por competencia clave

15 Indicador (estándares) 1 2 3 4 6 8 9 10 13 Produce textos que expoñen emocións e opinións, identificando os aspectos que as motivan e axuizando a situación que as causa Producen textos que expoñen emocións e opinións, identificando os aspectos que as motivan ou axuizando a situación que as causa Producen textos con información, sen facer constancia da súa orixe ou sen axuizar a causa que os motiva Producen textos con información, sen facer constancia da súa orixe e sen axuizar a causa que os motiva Efectúa modificacións, elaborando un novo texto coherente e correcto, empregando un soporte dixital orixinal Efectúa modificacións, elaborando un novo texto con certa coherencia corrección, empregando un soporte dixital orixinal Efectúa modificacións, elaborando un novo texto con certa coherencia corrección, empregando un soporte dixital Efectúa modificacións parafraseando un texto, empregando un soporte dixital

16 Un exemplo da tarefa

17 CEIP San Xoán. Becerreá. Susana Vázquez Regueiro


Descargar ppt "“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”"

Presentaciones similares


Anuncios Google