Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
La proximitat en comunicació
Hospital Universitari de Bellvitge La proximitat en comunicació
2
Llei de l’ICS de juliol de 2007
Institut Català de la Salut Llei de l’ICS de juliol de 2007 Proveïdor públic de serveis sanitaris de la Generalitat de Catalunya. 8 hospitals: més de llits (30 % de llits hospitalaris de Catalunya). 450 unitats productives: 80 % de l’Atenció Primària de Catalunya. Més de professionals. Estructurat en Gerències Territorials. Pressupost 2011 = milions d’€. 2
3
Gerència Territorial Metropolitana Sud
- Hospital Universitari de Bellvitge. - Hospital de Viladecans. - 53 equips d’Atenció Primària. professionals. - Pressupost 2011: 554 M€. 3
4
Gerència Territorial Metropolitana Sud
4
5
Organigrama de la Gerència Territorial Metrop. Sud
5
6
Hospital Universitari de Bellvitge
Un dels 5 únics hospitals de Catalunya acreditats com a centres de tercer nivell. De màxim nivell de complexitat. Li permet atendre pacients que requereixen de la més alta tecnologia: cirurgia cardíaca, cirurgia toràcica, neurocirurgia o trasplantaments. Disposa de totes les especialitats medicoquirúrgiques, excepte la pediatria i obstetrícia.
7
Hospital Universitari de Bellvitge
Hospital de referència comunitari per a hab. de l’Hospitalet de Ll. i el Prat Ll. Centre referent (alta tecnologia) per a més de 2 milions d’hab. de les àrees Metropolitana Sud, Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre. Guardonat amb el premi TOP 20 (anys 2004, 2008, 2009, 2010 i 2011) com un dels millors hospitals d’Espanya entre més de 150 hospitals espanyols.
8
Hospital Universitari de Bellvitge
Des de fa més de 25 anys, és un centre docent universitari vinculat a la Universitat de Barcelona. En l’àmbit de la recerca, és un centre punter i forma part de l’Institut d’Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL), acreditat per l’Instituto de Investigación Sanitária Carlos III del Ministerio de Ciencia y Innovación.
9
Mapa de públics HUB Públics interns Públics externs
Professionals sanitaris Professionals no sanitaris Altres Directors Voluntaris HUB Institucions Malalts i familiars Entitats Proveïdors Mitjans de comunicació Públics interns Públics externs
10
Unitat de Relacions Institucionals, Protocol i Imatge Corporativa
Telefonistes Atendre i encaminar les trucades internes i externes, cal saber interpretar la persona que truca. Hostesses Servei immediat d’acollida d’informació i orientació projectant la imatge visible del centre. Comunicació i Audiovisuals Donar suport als professionals, difusió corporativa i atenció als mitjans.
11
Serveis d’Informació Projecte de reunificació i reorganització dels equips d’hostesses i telefonistes. Finalitat: millorar les relacions internes, externes i la imatge de l’Hospital tenint sempre com a centre, les persones. 4 eixos d’actuació fonamentals: Informar. Relacionar-se. Crear empatia. Projectar la imatge del centre. Metodologia Avaluació i recollida de dades
12
Relacions Institucionals
Actes i activitats Activitats 2011 Congressos Cursos Jornades Reunions Sessions Simpòsiums Taules rodones Total: 31
13
Relacions Institucionals
Actes i activitats Inauguracions 2011 Bellvitge Art Bellvitge Literari Total: 19
14
Relacions Institucionals
Actes i activitats Celebracions 2011 Diades Comiats Presentacions Aniversaris Total: 4
15
Relacions Institucionals
Actes i activitats Campanyes 2011 Banc de Sang i Teixits (2) “La Calor” Departament de Salut Fundació Banc dels Aliments (FBA) Farmacèutics Mundi “Nuevo Haití” Total: 5
16
Relacions Institucionals
Relacions amb l’entorn Autoritats, institucions, entitats, persones de rellevància social, CA, etc. Objectiu Seguiment del circuit d’estada de l’autoritat al nostre centre. Finalitat Reforçar la imatge positiva de l’Hospital. Eina Normativa de referència. Protocol 2011 Total: 47
17
Imatge Corporativa Àrea de Comunicació i Audiovisuals Audiovisuals:
Equip de suport als professionals en fotografia, vídeo, disseny escrit, disseny gràfic, presentacions, etc. Gestió tècnica de sales d’actes. Responsable de l’edició de tots els documents impresos, papereria i programes. Responsable PIV.
18
Imatge Corporativa Àrea de Comunicació i Audiovisuals Comunicació:
Interna: intranet, e-Bellvitge, TV de circuit tancat, etc. Externa: relació amb els mitjans de comunicació (notes de premsa, rodes de premsa), gestió del web, blog de notícies, elaboració de la memòria corporativa, retolació i senyalització de tots els espais de l’Hospital.
19
Imatge Corporativa Àrea de Comunicació i Audiovisuals
Normalització Lingüística: Assessorament, correcció de textos, garantia de drets lingüístics, multilingüisme, etc. Usuaris interns: suport tècnic, assessora i ofereix les eines i els recursos per garantir l’eficàcia comunicativa corporativa. Cursos específics en col·laboració amb Formació Continuada. Usuaris externs: garanteix els drets lingüístics dels usuaris.
20
Cooperació Sanitària Internacional
Finalitat: Ser proactius en la col·laboració dels professionals sanitaris i no sanitaris en l’acció social humanitària. Procediment de treball Objectiu Àmbit d’aplicació Requisits Permís de cooperació SI Descripció del circuit Registre i seguiment Grup assessor 20
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.