Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porFlorentin Leduc Modificado hace 6 años
1
FUNCIONAMENTO DO PROGRAMA DE MEDIACIÓN NO CENTRO
CONFLICTO Equipo Directivo. Orientador/a. Delegados/as dcurso. Tutores/as Alumnos/as Profesores/as Persoal non docente. Familias. SOLICITUDE individual do servicio de mediación , elección dos/as mediadores/as. COORDINADORES EQUIPO DE MEDIACIÓN. Falar coa outra parte implicada no conflicto e aceptación da Mediación. PREMEDIACIÓN Dous mediadores/as (Recreo.) MEDIACIÓN. Aula de Mediación. (Hora non lectiva)
2
1. O CONFLICTO ¿Quén ? É mediable? Escoller mediadores 2. INICIA-LA MEDIACIÓN Lugares,tempos Acoller Normas Que pasou? Sentimentos 3. COMPARTIR PUNTOS DE VISTA 4. IDENTIFICAR INTERESES Que necesitas? Definir conflicto Puntos a tratar 5. CREAR OPCIÓNS Como salimos ? Que se esta disposto a facer? Que se pide? 6. FACER PACTOS Que se fará? Como, cando,quen? Firmar acordo 7. CERRA-LA MEDIACIÓN Revisar o cumplimento dos acordos
4
Ventaxas da mediación para o centro
É unha forma efectiva de previr conflictos A realización do taller aporta recursos para mellorar a maneira de relacionarse e entender ós demais O alumnado implícase na mellora da convivencia no centro. Mellora a autoestima dos alumnos Os alumnos mediadores son sensores de posibles conflictos Hai máis participación dos pais na vida do centro (creación da APA) Mellora a relación dos pais cós seus fillos O profesorado participante adquire recursos para xestionar os conflictos que poidan xurdir día a día na relación co alumnado. 4
5
TEMPO DE MEDIACIÓN
6
TEMPO DE MEDIACIÓN EDUCACIÓN NO CONFLITO
7
EDUCACIÓN PARA A CONVIVENCIA
TEMPO DE MEDIACIÓN EDUCACIÓN PARA A CONVIVENCIA
8
QUÉ SON OS CONFLITOS?
9
Son fenómenos naturais que forman parte da vida de tódalas persoas
QUÉ SON OS CONFLITOS? Son fenómenos naturais que forman parte da vida de tódalas persoas
10
Os conflitos son necesarios para medrar
QUÉ SON OS CONFLITOS? Os conflitos son necesarios para medrar
11
SON NEGATIVOS OS CONFLITOS?
Os conflitos non son negativos nin positivos ; depende de cómo os afrontemos
12
Cómo respondemos os conflitos?
Fuxindo?
13
Cómo respondemos os conflitos?
Agredindo?
14
Cómo respondemos os conflitos?
Loitando contra o problema e non contra a persoa?
15
Que é a mediación? Unha maneira de afrontalos conflitos dialogando e cooperando
16
Qué características ten a mediación?
É voluntaria É confidencial Os protagonistas dos conflitos toman as súas propias decisións libre e de forma responsable.
17
Qué fan os mediadores? Acollen as persoas en conflito
Escoitan activamente e centran o proceso na transformación do conflito Promoven a comprensión mutua
18
Os mediadores? Non sancionan Non aconsellan Non dan solucións
Non xulgan Non sancionan Non aconsellan Non dan solucións
19
Quen pode ser mediador?
20
Tódalas persoas que desexen formarse e comprometerse na xestión constructiva dos conflitos cotiás
21
Cómo se desenrola o proceso de mediación?
1. Xorde o conflito,decídese solucionalo polas boas, fálase cos mediadores e acórdase un día e unha hora para comenzala mediación
22
Cómo se desenrola o proceso de mediación?
2. Os/as mediadores/as escoitan a cada persoa individualmente, logo reúnenese e explican as normas para que funcione o proceso, unha vez aceptadas as normas , explorase o conflito, identificanse os intereses de cada parte, búscanse solucións alternativas, promóvese a empatía e a cooperación e chégase a un acordo
23
Cómo se desenrola o proceso de mediación?
3. Os pactos lévanse a práctica, revísanse e valóranse os resultados e cérrase a mediación
24
Qué vantaxes ten a mediación?
Actitude de diálogo Saída positiva dos conflitos Maduración persoal Orientación cara o aprendizaxe Participación activa e responsable Mellora a convivencia Cohesión social Cultivo de paz
25
Qué límites ten a mediación?
1. Conflitos debidos a faltas graves ou delitos 2. Conflitos que encerran problemas que requiren tratamento terapéutico 3. Conflitos que merecen unha resposta xeneralizada
26
Cómo encaixa a mediación na xestión da convivencia?
Funciona de forma paralela co sistema normativo Defende os dereitos e deberes de tódalas persoas Promove o compromiso activo no cultivo dunha cultura de paz no planeta
27
En qué consiste o tempo de mediación?
Taller de formación Participación activa Grupo heteroxeneo Formación - exploración do conflito - regulación das emocións - comunicación efectiva - cooperación - pensamento reflexivo, creativo e crítico - participación responsable - cultivo de paz Creación dunha rede de mediación CAPACITACIÓN DE PERSOAS MEDIADORAS
28
ANÍMASTE?
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.