Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
SERVEI DE GESTIÓ I SEGUIMENT D’AVARIES
GEPSE: AVARIES SERVEI DE GESTIÓ I SEGUIMENT D’AVARIES
2
Intervencions dels CENTRES
Avisos d’avaria Reclamació Anul·lació Reobertura
3
AVISOS D’AVARIA No hi ha hagut canvis.
Els avisos es donen des del llistat del material inventariat al Centre
4
AVISOS D’AVARIA Cal seleccionar l’equip que té l’avaria i prémer el botó AVÍS D’AVARIA. Al següent formulari serà necessari omplir l’horari de la persona de contacte i la descripció de l’avaria.
5
RECLAMACIÓ Els Centres poden fer reclamacions de les avaries que són obertes. L’enllaç es troba al llistat d’avaries obertes.
6
ANUL·LACIÓ Els Centres poden anul·lar avisos d’avaria donats, d’aquesta manera, eviten les visites innecessàries de les empreses de reparacions. L’enllaç es troba al llistat d’avaries obertes.
7
REOBERTURA D’AVARIES Quan una avaria ha estat tancada, per l’empresa o pel mateix centre (anul·lació) pot ser reoberta. L’enllaç es troba al llistat d’avaries tancades .
8
LLISTATS Avaries obertes Avaries tancades
Mostra les avaries que són pendents de resolució. Avaries tancades Fa la relació de totes les avaries que s’han produït.
9
LLISTATS
10
ELS MENÚS CONTEXTUALS
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.