La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l."— Transcripción de la presentación:

1

2 Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Traballo en equipo Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.

3 Presentación Unha persoa ten talento só se é capaz de crear valor dentro dun grupo. O talento nace da interacción entre diferentes persoas.

4 Presentación O traballo en equipo xorde da esixencia de:
ligar diferentes vontades, xestionar distintas percepcións, manexar ocupacións diferentes con distintos niveis de implicación/compromiso.

5 Presentación Características dun equipo de traballo:
Satisfacción e motivación, interdependencia, compartir responsabilidades sobre os resultados, percepción de formar un equipo.

6 Presentación Vantaxes do traballo en equipo: obxectivo común,
enriquecemento e desenvolvemento persoal, maior creatividade na busca de solucións, maior rendemento.

7 Presentación Factores clave para o traballo en equipo: eficiencia,
equilibrio, aprendizaxe, innovación.

8 Definir obxectivos Significa compatibilizar os intereses persoais coa meta do equipo. Supón implicar ao resto dos integrantes na consecución dun obxectivo compartido.

9 Definir obxectivos Non val calquera definición de obxectivos
A exposición do obxectivo ten que ser clara e concreta. Reto: o esforzo de acadar o obxectivo serve como estímulo de mellora. Os acordos han de ter o compromiso do grupo para levalos a termo.

10 Definir obxectivos Cada obxectivo debe ser M.E.T.A. M: medible
E: específico T: temporal A: alcanzable

11 Definir obxectivos Outros puntos a ter en conta: zona de confort,
compatibilidade persoal, compromiso.

12 Coordinar esforzos Significa facer realmente efectivo o traballo de equipo. Implica coordinar os esforzos individuais para levar a cabo actividades interrelacionais.

13 Coordinar esforzos 3 condicións para a coordinación de esforzos:
organización das actividades: a planificación e xestión da información; coñecemento preciso das tarefas que hai que facer; cumprimento desas tarefas: cada membro fai o que se comprometeu a realizar.

14 Comunicación eficaz Significa expresar o propio punto de vista respetando as individualidades de cada un. É escoitar sen xulgar. Implica facer que as nosas opinións ou intervencións sirvan para a aprendizaxe.

15 Comunicación eficaz Os procesos de comunicación, nun equipo de traballo, serven para diferentes fins: compartir información e coñecementos; expresar acordo/desacordo asertivamente; orientar o comportamento dos demais.

16 Comunicación eficaz Cómo é a comunicación predominante nos equipos de alto rendemento? informal, relaxada, agradable, sen tensións; aberta e receptiva a opinións, informacións, sentimentos e valores dos demais; comunicar abertamente as nosas ideas, opinións, suxestións, etc.

17 Comunicación eficaz Consellos: Describir a situación e non xulgar
Enfocar a mensaxe sobre a situación e o comportamento, non sobre a persoa Ser específico e non xeralizar

18 Comunicación eficaz Recoméndase tratar de centrarse ...
... nos feitos; ... no que coincidimos e non no que nos separa; ... en tentar entender aos/ás compañeiros/as.

19 Comunicación eficaz Recoméndase evitar ...
... romper a dinámica do grupo (enfrontamentos persoais); ... O rexeite absoluto ás posturas dos demáis.

20 Comunicación eficaz Comportamentos de escoita activa:
actitude de interese, formulación de preguntas, repetición da mensaxe, resumo do contido da mensaxe, exteriorización dun comportamento non verbal de atención

21 Tomar decisións Supón implicar ao equipo no resolución de problemas.
Precisa da participación de todos. Necesítase acadar un nivel de participación óptimo na toma de decisións.

22 Tomar decisións 2 cuestións importantes:
Quén vai a tomar a decisión ou decisións: ¿o grupo, parte do grupo, ou un individuo do grupo? Qué se debe facer para tomar unha decisión

23 Tomar decisións Vantaxes Diversidade de puntos de vista
Lentitude Responsabilidade diluída Presión pola unanimidade Énfase da posición individual Diversidade de puntos de vista Compromiso coa solución adoptada Lexitimidade do proceso seguido Inconvintes

24 Tomar decisións As reunións:
Roles: moderador/a, secretario/a, participantes. Fases: preparación, desenvolvemento e peche.

25 Tomar decisións Técnicas de implicación colectiva: brainstorming,
técnica de grupo nominal (TGN). técnica Delphi.

26 Xestionar conflitos Significa identificar a tempo unha fonte de conflito para impedir que resulte negativa. Supón afrontar os problemas de forma constructiva.

27 Xestionar conflitos Os conflitos no grupo poden xurdir por:
a subxectividade na percepción, a información incompleta, os fallos na comunicación interpersoal, as diferencias de caracteres, a comparativa cos demais.

28 Xestionar conflitos A predisposición positiva:
O conflicto é algo habitual nos equipos de traballo. Non tratar de tomar vantaxe sobre os demais. Evitar a intimidación, ameaza ou castigo. Ser claro/a e non ocultar información relevante

29 Xestionar conflitos + valoración intereses propios IMPOSICIÓN
COLABORACIÓN - valoración intereses alleos + valoración intereses alleos ACORDO EVASIÓN - valoración intereses propios CESIÓN

30 Xestionar conflitos Protocolos de prevención e actuación:
Analizar conxuntamente o problema e as posibles solucións. Valorar todas as alternativas Establecer un plan de acción


Descargar ppt "Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l."

Presentaciones similares


Anuncios Google