Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porMaria do Mar Norma Vilarinho Ribeiro Modificado hace 6 años
1
Guía da Avaliación Interna do Seguimento das Titulacións Convocatoria Curso que se avalía
2
Seguimento das titulacións
Obxectivos Asegurar a execución efectiva das ensinanzas. Asegurar a dispoñibilidade da información pública. Facilitar a detección de posibles desviacións ou deficiencias. Facilitar a elaboración de propostas de mellora. Facilitar o proceso de renovación de acreditación dos títulos.
3
Novidades Guía de Seguimento da ACSUG
Aprobada pola ACSUG en xullo de 2015 Harmonizada co proceso de acreditación das titulacións Actualizada de acordo coas novas directrices de ENQA aprobadas en Ierevan Documento de referencia para a elaboración do “novo” informe de seguimento Simplifica substancialmente o proceso de realización dos auto informes
4
Guía de Seguimento Novidades na Guía
Comparación da documentación avaliada nas dúas guías Guía Anterior Nova Guía Información Pública Integrase na dimensión seguinte Valoración do cumprimento: Reflexión arredor de 10 criterios Achegamento de evidencias e indicadores Accións levadas a cabo ante as recomendacións Plano de melloras Modificacións do plan de estudos
5
Avaliación interna Datos Xerais 4 comisións de avaliación
1 presidente/a 2 avaliadores/as 1 técnico de calidade 1 avaliación por título 4 avaliacións por presidente/a ou avaliador/a Reunión para a realización dos auto informes provisionais Modelo de Seguimento Interno e rúbrica de avaliación como ferramentas de axuda
6
Avaliación interna Planning
7
Avaliación Interna Fases Reunión Asuntos Formación das comisións
1ª Reunión (hoxe) Formación das comisións Distribución das titulacións que se avalían Establecer as pautas da avaliación 2º Reunión Resolver as dúbidas das avaliacións Redactar os informes provisionais de avaliación 3ª Reunión (optativa) Responder alegacións se as houber Redactar os informes definitivos de avaliación tras as alegacións polos centros
8
Avaliación interna Funcións Postos Funcións
Presidente/a Realizar avaliacións dos títulos que lle correspondan Resolver as dúbidas que lles xurdiren aos avaliadores/as Realizar o informe final respondendo as alegacións presentadas polo centro, no caso de que as houber Avaliadores/as Técnico de calidade Secretario da comisión Convocar as reunións que se precisen Apoio no que precisaren os/as avaliadores/as e presidentes/as
9
Avaliación interna Ferramentas e documentos entregados
Datos de contacto da comisión Documentación de traballo Guías de seguimento e modificación da ACSUG Modelo para a realización da avaliación Presentación e rúbrica de avaliación da Área de Calidade Táboa resumo de indicadores Acceso á aplicación do SGIC- SGTO das titulacións Auto informes das titulacións que se avalían Informes de avaliación do curso 13-14
10
Comisións de Avaliación
Formación das Comisións Comisións Presidente/a Avaliadores/as Técnico de Calidade A Susana Reboreda Teresa Bermúdez Mª Cruz del Río Luis Prieto B Luis Muñoz Ángeles Cancela Alma Mª Gómez C Elena Alonso Cristina López Ángel Sánchez D Elena Gallego Paloma Morán Ezequiel Vázquez
11
Autoinforme de Seguimento
Estrutura do Autoinforme Cumprimento do proxecto Planos de melloras Modificacións do plan de estudos Dimensión Criterio Xestión do Título 1. Organización e desenvolvemento 2. Información e transparencia 3. Sistema de Garantía de Calidade Recursos 4. Recursos Humanos 5. Recursos Materiais e Servizos Resultados 6. Resultados de Aprendizaxe 7. Indicadores de Satisfacción e Rendemento
12
Autoinforme de Seguimento
Avaliación do Cumprimento do proxecto Redución das evidencias e indicadores que se avalían: Modelo de Seguimento Criterio ACSUG Uvigo Evidencias Indicadores 1 Organización e Desenvolvemento 5 2 Información e Transparencia 1 (49 elementos) 1 (9 elementos) 3 Sistema de Garantía de Calidade 4 Recursos Humanos Recursos Materiais e Servizos 6 Resultados de Aprendizaxe 7 Indicadores de Satisfacción e Rendemento Total 22 16 10 8
13
Cumprimento do Proxecto
Avaliación dos Criterios Valorar as evidencias e indicadores seguindo a descrición Detectar puntos febles e comprobar que hai acción de mellora asociada. Facer propostas da acción de mellora, no caso de que non houber acción de mellora Valorar os criterios e xustificar o resultado da valoración de cada un dos ítems e de forma xeral Valoración Definición Puntuación A O desenvolvemento do criterio demóstrase de forma completa 8 – 10 B No desenvolvemento do criterio detéctanse aspectos puntuais que han de mellorarse 6,5 – 8 C O desenvolvemento do criterio demóstrase aspectos sistemáticos que han de mellorarse 5 – 6,5 D O desenvolvemento do criterio non cumpre o nivel mínimo requirido 0 – 5
14
Plano de Melloras Avaliación do Plano de Melloras
Valorar as accións de mellora asociadas á titulación e curso académico de referencia Valorar o número e importancia dos puntos febles atopados no bloque anterior sen accións de mellora asociadas. Valorar se as accións de mellora do plano son coherentes para solucionar as debilidades atopadas Valorar as cuestións e xustificar o resultado da valoración de cada un dos ítems e de forma xeral Valoración Definición Puntuación A Non hai incumprimentos ou existen de xeito puntual e de importancia baixa 8 – 10 B Hai incumprimentos pero non son sistemáticos e de importancia baixa 6,5 – 8 C Hai incumprimentos pero non son sistemáticos pero de importancia media 5 – 6,5 D Os incumprimentos son sistemáticos 0 – 5
15
Modificacións do plano de estudo
Comentarios Modificacións non substanciais do título Non hai avaliación Incluír aspectos que xurdan da avaliación e que puideran estar neste bloque
16
Rúbrica de avaliación Valoración do cumprimento Nº Criterio
Ponderación dos criterios Nº Criterio Ponderación 1 Organización e desenvolvemento 20% 2 Información e transparencia 10% 3 Sistema de Garantía de Calidade 4 Recursos Humanos 5 Recursos Materiais e Servizos 6 Resultados de Aprendizaxe 7 Indicadores de Satisfacción e Rendemento total 100%
17
Rúbrica de avaliación Valoración do cumprimento Resultado Avaliación
Resultados da avaliación Resultado Avaliación Valor Criterio 1, 6, 7 Resto Criterios Valoración Global A 8-10 Todos A Ningún D >80% Valoración Máxima B 7-8 Todos A ou B > 65% Valoración Máxima C 5-7 --- > 50% Valoración Máxima D 0-5 Algún D < 50% Valoración Máxima
18
Rúbrica de avaliación Valoración do plano de melloras Nº Cuestións
Ponderación das cuestións Nº Cuestións Ponderación 1 Todos os puntos febles atopados levan asociados unha acción de mellora? 40% 2 As accións de mellora en xeral son coherentes para solucionar os puntos febles? 60% TOTAL 100%
19
Rúbrica de avaliación Valoración do Plano de Melloras
Resultados da avaliación Plano de Melloras Todos os puntos febles atopados levan asociados unha acción de mellora? A B C D As accións de mellora en xeral son coherentes para solucionar os puntos febles?
20
Rúbrica de avaliación Valoración global da titulación Nº Bloques
Ponderación das cuestións na rúbrica Nº Bloques Ponderación 1 Valoración do cumprimento 40% 2 Plano de melloras 60% TOTAL 100%
21
Valoración do Cumprimento
Rúbrica de avaliación Valoración global Resultados da avaliación Avaliación do titulo Valoración do Cumprimento A B C D Plano de melloras
22
Recomendacións Xerais
Redacción das Xustificacións As xustificacións para á súa mellor comprensión deberían ter: Descrición: Redacción de xeito claro, ordenado, conciso, e obxectivo da xustificación Magnitude: Alcance da xustificación Non se demostran A maioría dos casos Nun 25% dos casos Evidencia de Referencia: Indicar a evidencia ou indicador ao que se fai referencia Na evidencia ... Na guía docente da materia .... Os horarios de 3º do 2º cuadrimestre do grao de.... Incluír exemplos: Indicar as evidencias atopadas se é posible
23
Recomendacións Xerais
Exemplo de Redaccións Na evidencia “E4: Guías docentes das materias/asignaturas” evidenciase que das 4 das 6 materias analizadas, non teñen o campo das competencias cumprimentado como pódese ver nas materias (Materia 1, Materia 2, Materia 3 e Materia 4) Na páxina web, non existe se atopa a ligazón do informe de revisión pola dirección, non é accesible. Na páxina web, a información do profesorado non é completa, xa que falta as materias nas que imparte docencia. Exemplo (Docente 1, docente 2...) Na Evidencia “E28- E18: Informes de cualificacións das materias/ asignaturas“ atópanse 3 materias (materia 1, materia 2 e materia 3) con taxas moi baixas de éxito con relación ao resto das materias e non hai análise no Informe de Revisión.
24
Área de Apoio á Docencia e Calidade
WEB
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.