Nov. 8, 2011 Life Science Agenda -DSJ#7 -Stomata Pre- Lab (OP 54) HW -Finish Pre-Lab In class (To be checked before you leave) -DSJ/DSR DSJ # 7:Read the.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
¿Sabes tú? On a separate sheet of paper…. (you will be turning this one in!) Write the questions. Answer in complete sentences! 1.¿Cuál es tu comida favorita,
Advertisements

saquen la tarea p. 60 (inténtalo) 1-14 Ustedes están en la clase
Science Meeting Junta de la Ciencia March 3, de marzo 2009 Bridges Academy at Melrose March 3, de marzo 2009 Bridges Academy at Melrose.
~The Future Tense~ El tiempo futuro.
Nota Cultural  En España, locals and new comers go “piso hunting” when looking for a new place to live. This doesn’t mean floor hunting, but apartment.
Si no estabas en clase hoy…
602 -COPY the following lesson into your notebook -Complete ALL the work in your notebook -This work will be checked on THURSDAY along with Proposito #
Hoy es el 30 de abril del 2012 Mi nombre es____________________________________________ Propósito #56 : ¿ Te gusta ir de compras? Actividad Inicial: Responde.
(Los verbos poner, salir y traer) The Verbs poner, salir and traer Three verbs that are irregular only in their yo forms Modified by M. Sincioco.
World Language Survey 12 de mayo de 2014.
Para empezar Una fiesta entre familia Capitulo 5.
THE SCIENCE CAFÉ… WHERE COOL, HIP YOUNG FOLKS COME TO DISCUSS SCIENCE!
Español 1 7 de octubre de La Campana Hoy es lunes el 7 de octubre de Escribe en español: 1. It is 2: I have brown eyes. 3. He likes.
ESPAÑOL 1 UNIDAD 4: Computer lab day
Antes de empezar – escribe todo en tu cuaderno
World Language Survey 28 de abril de
LA PRUEBA DE SER Y ESTAR: Pueden usar sus apuntes y su libro You may use your notes and textbook to complete the quiz. You have 15 minutes to complete.
El tiempo futuro. The FUTURE TENSE is used to talk about things that: - will happen or - somebody will do. I will clean my room this weekend. The Blazers.
Vámonos (5 minutos) Pick up your pasaporte and any papers on your way in the door Write down one topic from the unit 1 exam that you would like to review.
Translate the following and check your answers. This will be your review before the test…. It is timed, so get started!
Dec. 9, 2011 Life Science Agenda -DSJ # 16 -Brain Pop -Ch. 5-1 Notes (IP 64); Practice OP 64 HW -Transfer research notes into essay (due Monday) -Finish.
Please sit in cooperative learning groups. (Clues for chores)
Calentamiento: La discoteca Go through yesterday’s reading and make a list of all the verbs. Then count the number of – AR Verbs – ER/-IR Verbs – Forms.
Para empezar… Contesta en español, en oraciones completas:
602Pd. 5rm. 209 COPY the following into your notebook. Make sure that all work is completed. This will be checked on WEDNESDAY along with Proposito # 31.
Quasimodo: Get your homework out to be checked ▫Cuaderno 29 part 3 (homework) ▫Your practice conjugations on the back of your notes from yesterday(classwork)
Español 2 1 de octubre de La Campana Lea tu papel de objetivos. Read your objective paper. Escribe 2 metas para esta unidad. Write 2 goals for this.
Sub plans October 24th. Preguntas esenciales: ¿Por qué los países centro americanos han tenido tanta inestabilidad? ¿Qué cosas tienen en común los países.
Take your seat quickly and quietly, clear off your desk This is not a test.
Magic Circle 2 Actividades de Escuchar. Your friend is very busy. Listen as she describes her To-Do list of chores. Next to each chore, put a check mark.
Predict a possible conversation between the two teens by filling in the blanks. They just met. Gloria: _____. Me ____ Gloria. ¿Cómo te llamas? Jose: _____.
Come in quietly. WARM-UP: (Vy, Aden, Claire) 1.What time is it? 2.It is 7:45a.m. 3.What time is Spanish class? 4.It is at 10:20a.m. 5.Whose is the notebook?
Do Now – 29 de octubre 2014 You are talking with a Columbian student that you are going to be living with while Studying Abroad in Columbia, and want to.
E SPAÑOL 1 7 y 10 de noviembre. E L CHEQUE DEL CUADERNO DATE RANGE : 23 OCT – 6 NOV  Cada entrada vale 5 puntos:  5 campanas = 25  2 apuntes = 10 
Actividad Inicial #1 Fill in the speech bubbles with appropriate Spanish questions and answers. (complete this activity on p.18 of your notebook; use p.35.
On a Spanish question you must put a question mark before and after the phrase.  ¿ Cuál? Which?  ¿Cuándo? When?  ¿Cuánto? How much?  ¿Cómo? How? 
21 y 24 de noviembre de Hoy es viernes el 21 de noviembre de 2014 En tu grupo… 1. ¿Quién es la persona más alta? 2. ¿Cuántos años tiene tu compañero.
Sp 1 Unit 1 Día 8 9/9, 10/9. A la puerta Pregunta: ¿Cuál es la fecha de independencia de tu grupo? FORMULA: Es el ____(día) de ______(mes) -9/7 Argentina.
Para hacer ahora Make a list of school related vocabulary that you already know in Spanish. Be as detailed and thorough as possible.
Hoy es el 22 de octubre. El objetivo I can demonstrate the ability to identify classroom materials by holding up the school supply that is said in Spanish.
Put your body projects/papers on the table in the back.
Objetivo: Ask and tell what time it is. Talk and write about my classes at school. Agenda: 1.HacerAhora: El Tiempo 2.? Importantes 3.Brilla 4.Apuntes 5.Mi.
Hoy es el 22 de noviembre Calentamiento Pg. 28 Answer the following question about what you had done this past Saturday before 3pm in English. Write at.
Hoy es martes el veintisiete de octubre SWBAT: Apply house and home vocabulary to describe different houses to partners HAGAN AHORA: CONTESTEN LAS PREGUNTAS.
-COPY the following lesson into your notebook -Complete ALL the work in your notebook -This work will be checked on MONDAY along with Proposito # 40A &
Antes de empezar – ¿Cómo se llaman estos quehaceres? (Necesito la tarea.)
DISCUSING HOW OFTEN YOU DO THINGS 5.1. Vocabulary ¿Con qué frecuencia?: How often? ¿Siempre?: Do you always? durante: during ¿Todavía?: Still? desayunar:
Las Palabras Interrogativas ¿Quién?¿Qué?¿Cuándo?¿Quién?¿Qué?¿Cuándo?
Español I 16 de diciembre de La campana Hoy es miércoles el 16 de diciembre de Hay 2. Quiere tener 3. Busca 4. Vive 5. Está 6. Va 1. Hay.
¡Hola, buenos días! ¡Bienvenidos a la clase de español! Agenda:. Hacer la a la campana 33. La bienvenida. Escribir el objetivo Leer y contestar preguntas.
El verbo ESTAR Conjugaciones y usos. ESTAR: estánestá estás estamos estoy To be located, to feel YO Tú El, Ella, Usted Nosotros Ellos, Ellas, Ustedes.
Life Science April 15, 2015 Planner update Turn in DSJ 5-6 Review for test (IP 22) AGENDA -Study for Ch. 10 test tomorrow! -Make sure pg is done!
100 Book Challenge Desafío de leer 100 libros. Cada niño tendrán: Una bolsa de libros Una carpeta 2 libros para leer cada noche Un informe de lectura.
Español 2 lunes el 8 de febrero Daily Warm Up (get new sheet) Tener Phrases 4 Square Partner Picture Card practice – Take turns quizzing your seatmate.
EL Examen Final Español Speaking You will select ONE scenario BEFORE the day of the exam and practice in class and at home!!! WOO-HOO You may.
Life Science April 23 and 24, 2015 Planner update OP 25: Human skeleton-Text, pg. 519 Finish Chapter 13.2 Notes: The Skeletal System Joints (IP/OP 26)
Life Science April 16 and 17, 2015 Planner update DSJ # 7: Write 5 questions about this chapter with answers on the back of the sheet. Flashcard review.
COPY the following into your notebook.
(To be checked before you leave)
Español 2 22 de febrero de 2017 This is for periods 2 and 3.
Primera Actividad Escribe en español: 1. The backpack is under the desk. 2. The books are on top of the table. 3. The pens are.
Para hacer ahora Please take five minutes to study for your upcoming quiz on: Basic conversations Names If you have any questions, please ask me!
Speaking Assessment Practice
Para hacer ahora Please take five minutes to study for your upcoming quiz on: Basic conversations Names If you have any questions, please ask me!
What are adjectives? Read grammar book blue box pg55
Quasimodo There is a handout at the front. People in the front of the row please get one for each of the people in your row. Read the handout and compare.
Describe el pelo de las personas.
Quasimodo: Get together with your partner from yesterday and finish up filling in your school map! If you finish early quiz each other on vocab to help.
How to ask and answer … In Spanish
Please sign up for Remind for this class!
Transcripción de la presentación:

Nov. 8, 2011 Life Science Agenda -DSJ#7 -Stomata Pre- Lab (OP 54) HW -Finish Pre-Lab In class (To be checked before you leave) -DSJ/DSR DSJ # 7:Read the Stomata Lab on IP 54. Summarize how you will complete this lab tomorrow.

Nov. 8, 2011 Closing Procedures 1.Be sure your desk is clean. Return any materials that you borrowed. 2.Push in chairs when you are dismissed. Return books to box by the door.

8 de noviembre del 2011 Ciencias de la vida Orden del día -DIARIO# 7 - Actividad científica: Estomas Tarea -Termina la actividad científica (IP 55). Marcas (esto será revisado hoy) -Diario DIARIO# 7:Describe qué harás hoy durante la actividad científica.

Procedimiento de salida Asegúrate que la maestra te revise tu cuaderno. Deja tu mesa limpia y ordenada. Mete las sillas cuando la maestra te despida. Mete tu cuaderno en la caja a la salida.

8 de noviembre del 2011 Ciencias físicas Orden del dia -NO HAY DIARIO -Prueba Tarea -El puente (Cap. 2-1: OP 52) -Materiales se vencen mañana. Marcas (esto será revisado hoy) NO HAY DIARIO

Procedimiento de salida  Asegúrate que la maestra te revise tu cuaderno.  Deja tu mesa limpia y ordenada.  Mete las sillas cuando la maestra te despida.  Mete tu cuaderno en la caja a la salida.