Brenner FIT Courtney, Jenny, Lindsay, Kate. Childhood Obesity In North Carolina specifically, 14.6% of adolescent in 2010 were overweight and 13.4% were.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Los Pronombres de sujeto YO = INOSOTROS = we (m, m&f) NOSOTRAS = we (fem) TÚ = you, sing, informal VOSOTROS = yall (m, m&fem) VOSOTRAS = yall (fem) ÉL.
Advertisements

Restriccion de Crecimiento Fetal
Tener que + inf.. Tener means to have The verb tener, when used with the word que and the infinitive of another verb, means to have to and shows obligation.
The Plurals of Adjectives
Me gustan, me encantan P. 135 Realidades 1.
Template Instructions 1.Look for boxes with red instructions on each slide. Follow the directions and then delete the text box. 2.Delete any slides you.
IMPLICACIONES EN LA SALUD DE CUIDADORES, ABUELOS EN OBESIDAD Y OTROS
GOALS FOR THE DAY I CAN TELL.. HOW MANY ARE IN MY FAMILY AND WHAT ARE THEY LIKE I CAN UNDERSTAND WHEN I READ WHERE MY FAMILY GOES IN THE COMMUNITY AND.
Español III. 1.Descríbete 2.El siguiente escenario 3.¿Cómo eras? 4.¿Qué hacías? 5.Tu niñez 6.Vivían 7.Específica y reciente 8.El verano pasado 9.La escuela.
Describe Your School Community in 3 WORDS…. Describe Your School Community from the Perspective of a Student with Intellectual Disabilities…
The verb to be. WHAT IS IT USED FOR?HOW DO YOU USE SER?  To identify a person  To saw where someone is from. Yo soyNosotros(as) somos Tú eresVosotros(as)
Capítulo 8B El pretérito de dar y estar The preterite of dar and estar.
de septiembre.  ¿Qué hora es? La participación #1 = dibuja una FLOR GRAN DE 3. 4.
El grado de control de los factores de riesgo cardiovascular en los pacientes diabéticos es deficiente Saydah SH, Fradkin J, Cowie CC. Poor Control of.
Irregular Verbs; Affirmative tú Commands Unidad 5 Lección 2.
Atencion Primaria em Salud en Brasil Dr. Felix Rigoli Dr. Renato Tasca.
Universidad de Granada 2 de abril de 2009 Julia Cardona Mack 7.
Hoy es jueves el 6 de marzo de 2014
F-25 CHECK LIST DE DOCUMENTOS PARA CONSULTA (BIBLIOTECA) 733 Brief Description:Breve Descripción del Proyecto: Project Name and Location: Municipal Planning.
¡Hola clase! Hoy es 27 de Noviembre del Unidad 3_Family and Friends Talking about what you and others like to do.  WARM UP: Go to page 90 and.
Nombre de equipo: abaddon Camilo ramos rojas Grupo :6 Pista # 2 Traductor y motor de búsqueda : google Miércoles 1 de septiembre 2010 Pagina de respuesta.
ALC 92 Martes el 8 de febrero. objetivo Yo puedo saber la definición de un objetivo directo, cuales son los pronombres, y como se usan. Evaluation- send.
A Mí Me Gusta Mucho. me gusta mucho esquiar y nadar me gusta tocar el piano no me gusta nada ni trabajar ni dibujar A mí.
LOS QUEHACERES DE JORGE
Asking For Help. The verbs Querer and Poder Stem-changing verbs The verb querer (to want) and poder (to be able to) are both stem- changing verbs. The.
PRÁCTICA PARA EL EXAMEN DE HABLAR Preguntas para los amigos.
Hoy es lunes, ¡el 2 de febrero! 2/2/15. Para comenzar: fix the following sentences. 1.El lunes pasado, Jorge fui al supermercado. 2.En el supermercado,
¡Bienvenidos Padres a la Escuela Intermedia de Long Branch!
Hoy es el 2 de marzo ¿Qué necesitas en la playa? ¿Qué puedes hacer en la playa?
El transporte 1. el autobús 2. el subterráneo / el metro 3. el tren 4. el avión 5 . el barco.
Entre familiaGramática 2 Past progressive Preview Past progressive Grammar Guys.
Spanish 2 Chapter 7A March 11th, Repaso Rápido Contestan las preguntas…. Modelo: ¿Qué lleva Carlos cuando está trabajando en la oficina? Carlos.
+ Four Square Vocabulary. + What it is. Whole class, small group or individual activity that: Presents new vocabulary Reviews vocabulary Practices sentence.
TENER, ESTAR and ANDAR in the Preterite. The verbs tener, estar, and andar have similar stem changes in the Preterite tense. They all have “uv” in the.
Vocabulario de Sociales Tercer grado ¿Cómo funciona nuestra economía?
Gramática de 2A. YoINosotros/ Nosotras We TúYou ÉlHeEllosThey EllaSheEllasThey Ud.You (formal)Uds.You all Ellos is used to refer to “they” if there is.
¿Qué clase tienes? Vocabulario. objetivos Level 1 Present information about your class schedule include the use of ordinal numbers for the periods, time,
A Vocabulary Review Activity Setup Directions:  Type a vocabulary word on each of the following 10 slides in the subtitle textbox. When complete, run.
Miguel de Cervantes Saavedra Miguel Cervantes de Saavedra was born in Alcalá de Hernares, Espana.
Martes el 26 de enero. ALC 6 Objetivo: tomar una prueba. aprender los verbos de –er/-ir por el imperfecto. Practicar con la conjugación con los verbos.
Santa Ana College School of Continuing Education Centennial Education Center 2900 W. Edinger, Santa Ana Ca Room E /30/2015 mib.
Scavenger Hunt- Hawk Block Semester 1 review Cada estudiante que (that) escribe las respuestas individualmente y termina, recibe dulces!
[ Historia de las CPU Intel ]
MÁSTER UNIVERSITARIO DE NUEVAS TENDENCIAS ASISTENCIALES EN CIENCIAS DE LA SALUD. COMPETENCIAS INFORMACIONALES SALVADOR BARRAGÁN GAMERO TAREA 6. SCOPUS.
Un juego de adivinanzas: ¿Dónde está el tesoro? A1B1C1D1E1F1 A4B4C4D4E4F4 A2B2C2D2E2F2 A5B5C5D5E5F5 A3B3C3D3E3F3 A6B6C6D6E6F6 Inténtalo de nuevo Inténtalo.
LA FAMILIA DE NOMBRE Español I fecha.
REVISTA: Circulation. 2007;116: TÍTULO: Burden and Prognostic Importance of Subclinical Cardiovascular Disease in Overweight.
REVISTA: Endocrinol Metab Clin N Am 2008; 37: TÍTULO: Insulin Resitance: the link Between Obesity and Cardiovascular Disease.
Instituto de Salud Pública Sobrepeso, Obesidad y Síndrome Metabólico en trabajadores de la salud. (Overweight, Obesity and Metabolic Syndrome in healthcare.
OBJETIVO Hoy es lunes 28 de Septiembre del 2015 Categorizar actividades y pasatiempos de nuestra juventud. HACER AHORA TAREA Escribe (5) adjetivos para.
MI INFANCIA: MY CHILDHOOD BY: KELSEY ROWE. Un año de edad: One year of age ◦Español: Cuando yo tenía uno, jugaba con animales de peluche. Mi animal favorito.
Acerca de mí Carolina Gorosito (Agile Coach / CSM)
Topic 5 Topic 1 Topic 2Topic 3Topic
 La familia  La abuela  El abuelo  La mamá  El papá  La tia- aunt  El tio- uncle  Son- el hijo  Daughter – la hija  Los primos-cousins  El.
Español 2 8 de septiembre de 2016.
NON COMMUNICABLE DISEASES IN PERU COUNTRY PRESENTATION
Algoritmo para el tratamiento de la obesidad
The Verb Jugar (revised version of Mrs. Shirley’s PowerPoint of North Intermediate HS in Broken Arrow, OK)
MATERIALES DE APOYO. VIDEOS.
Conocimiento de salud y aseguranza
Presentation of the new IDF DIABETES ATLAS WORLD DIABETES DAY.
Ser - To be Soy Somos Sois Eres Son Es -____________ -____________
Meta: 1) I can review for the test by practicing when to use ser and estar and writing sentences with the long form of possessive adjectives. 2) I can.
Carolina Mejia Velasquez Nutricionista
Below are the 3 sentences you have been learning in class today.
CONSEQUENCES OF ACCIDENTS AT WORK GLORIANA RUIZ. CONSEQUENCE OF WORKING WITHOUT GLOVES 1. A person can have side effects if he sprays a plant with chemicals.
THE FAMILY IN THE HOME.
THE BAMBAS The mining company MMG Las Bambas maintains the dialogue with the community of Outsidebamba, however "a feasible agreement" has not yet been.
RESOURCE DAY Wednesday, August 21, :00a – 12:00p
Transcripción de la presentación:

Brenner FIT Courtney, Jenny, Lindsay, Kate

Childhood Obesity In North Carolina specifically, 14.6% of adolescent in 2010 were overweight and 13.4% were obese (Center for Disease Control) Consequences of childhood obesity include: o Obesity as adults o Type-2 diabetes o Cardiovascular disease

Brenner FIT Comprehensive pediatric weight management program with programs offered to the larger community (

Brenner FIT in the Community Brenner FIT Kohl's Family Collaborative Classes Mejor Salud, Mejor Vida

Mejor Salud, Mejor Vida Video Un Plato Balanceado

Mejor Salud, Mejor Vida Video Introducción al Jugar