MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY explain your home with drawings Do a home (worksheet ) Make 5 sentences with i like Make a house with tangram Invent.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Unit 2 Lesson 1 ¡Somos estudiantes! -ar Verbs Present Tense Check Get your clicker!!
Advertisements

Los dias de la semana.
SEMANA DEL DE NOVIEMBRE
SEMANA DEL DE NOVIEMBRE
TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º DE MAYO.
¿A què hora? Lesson objectives to learn how to say the timetable in Spanish to practise using hours, days of the week and subjects to produce sentences.
TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º 1-5 DE SEPTIEMBRE.
Saber and Conocer Both verbs mean “to know” Both are regular verbs, except in the “yo” form –Saber: Yo sé, tú sabes, él sabe, nosotros sabemos, ellos.
18 y19 DE ENERO Hoy: 1) Para Empezar: Traducen (translate): a) On Sundays, I do my homework. b) On Tuesdays and Thursdays, we go to the gym. c) On Friday,
TAREAS INGLES De 10– 14 Noviembre.
Sept, 15th, 19th. First grade LunesMartesMiércolesJueves worksheet.
9-13 DE JUNIO. MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Draw your own playground. Bring a magazine. Read and draw. Complete the word map. Study vocabulary.
Los Días de la Semana Days of the Week
El 3 de febrero, 2015 Change the following sentence to the present progressive tense (estar + -ando/-iendo). El perro corre. El perro está corriendo.
Los días de la semana The days of the week.
26-31 DE ENERO TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º. 1º A HOMEWORK´S MISS MAYRA CORPUS MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Make a paper child using, pants or.
Capítulo 4.2 vocabularios En el colegio. El auditorio (auditorium) La biblioteca (library) El concierto está en el auditorio. ( The concert is in the.
Los meses del año y los días de la semana. Mosaicos, pp. 16 and 17.
MondayTuesdayWednesdayThursday worksheetexercises in your notebook Bring to class a picture of yourself. complete the sentences on your purple notebook.
20-24 DE ENERO TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º. 1º A HOMEWORK´S MISS MAYRA CORPUS MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Dibuja tu propia criatura usando el.
TAREAS INGLES De Noviembre.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Draw the instructions Bring a picture of my face Do addition Worksheet (down on the farm) Study vocabulary.
TAREAS INGLES Del 03 – 07 Noviembre.
TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º Semana del 7-11 de octubre.
TAREAS INGLES Del 03 – 07 Noviembre.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY.
Capítulo 4 Vocabulario 2 En el colegio. Palabras.
Calimiento- el 19 de febrero Escribe la palabra… Write the correct vocabulary word next to the picture.
TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º DE MAYO.
SPANISH I ¡Exprésate! Page 122. To Ask About Classes What classes do you have this afternoon? What classes do you have after lunch? What’s your favorite.
Warm Up, el jueves, el 6 de septiembre
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Bring glass bottle, cotton and beans Coloring plant Worksheet (plant parts) Worksheet (Count by 2) Study vocabulary.
Proyecto de la clase de Español 1A Menu & 20 sentences paper.
Ask Your child Questions about What He/She Reads (FICTION) Explain why this is a good tittle. Use details from the book Who is the author? Why did the.
English Lesson 3.
Semana del 4-8 DE NOVIEMBRE
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY explain your home with drawings Do a home (worksheet ) Make 5 sentences with i like Make a house with tangram Invent.
La campana (Escriban todo!!!!) 1.What do the verbs saber and conocer mean? 2.When do you use the verb conocer? 3.What do the verbs ser y estar mean? 4.When.
13 y17 DE ENERO Hoy: 1) Para Empezar: Traducen (translate): a) The restaurant is near the movie theatre. b) I go to the gym on Mondays and Fridays. c)
Vámonos Find your new assigned seat and put your stuff away and get ready for the quiz. You can review until the 5 min timer goes off. Pasaporte and something.
1. Mario gusta animales. A Mario le gustan los animales. 2. Nos gustamos dibujando. Nos gusta dibujar. 3. A ellos les no gustan los clases de historia.
ALC 84 Please find a place to sit. ALC 83 Unscramble the 7 infinitive verbs. Hoy es miércoles el 28 de mayo de rbiar 2. rcreor 3. emcenprodr.
Hagan ahora 1. Necesita una hoja de papel. 2. Escribe tu nombre en el papel. 3. Escribe la fecha en el papel 4. Escribe el titulo: “Items for Quiz and.
Mr. Martinez – Ninth Grade Center.  ¿Vas a ir a el partido el lunes por la noche?  Are you going to the game Monday night?  No. Tengo una reunión del.
ALC 27 Jueves el 10 de noviembre Please place your verb flash cards on the desktop.
ALC 83 Please find a place to sit. Sit next to your project partner.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Draw the instructions Bring a picture of my face Do addition Worksheet (down on the farm) Study vocabulary.
10-14 DE FEBRERO TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º. 1º A HOMEWORK´S MISS MAYRA CORPUS MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Draw the instructions (look the notebook)
TAREAS INGLES De 10– 14 Noviembre. Primero de primaria Teacher: Miguel Ángel Cedillos Primero de primaria Teacher: Miguel Ángel Cedillos MONDAYTUESDAY.
Preguntas y respuestas
TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º DE MAYO. 1º HOMEWORK´S TEACHER ALEJANDRO VILLALOBOS MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Bring a cardboard box (médiumsi.
Los días de la semana The days of the week Copy los dias de la semana. (5 Minutes) El lunes (Monday) El martes (Tuesday) El miércoles (Wednesday) El jueves.
Objetivo: Ask and tell what time it is. Talk and write about my classes at school. Agenda: 1.HacerAhora: El Tiempo 2.? Importantes 3.Brilla 4.Apuntes 5.Mi.
Vamonos Sit down and take out paper to start taking your notes!
Español 2 Inicios 21 SEPTIEMBRE-25 SEPTIEMBRE 2015.
Objetivo : Talk about places I go to around town and what I do there. Agenda: 1.Hacer Ahora: Traduciones 2.Examen de Escribir 3.Vocabulario Nuevo: Lugares.
Spanish III Honors Week 22. Para Empezar 1 de febrero En tu opinion, ¿crees que los niños miran la tele/los ipads/tablets demasiado (too much)?
Las Palabras Interrogativas ¿Quién?¿Qué?¿Cuándo?¿Quién?¿Qué?¿Cuándo?
22 de enero. Warm-Up #67 Answer the questions in Spanish, in complete sentences 1. ¿Qué es tu deporte favorito? 2. ¿Por qué es tu deporte favorito? 3.
Week 21 Spanish I. Para Empezar 25 de enero How would you ask someone the following questions in Spanish? 1)What is your family like? 2)Who do you live.
Discutiendo preparandose por un viaje. sacar dinero To get out money.
¿Qué te gusta hacer? How to respond to different questions.
Lección 3: La familia Please translate into Spanish: 1.We learn a lot on (the) Mondays. 2.I run to our school without my books. 3.Do you live in your big.
Meta: KNOW HOW TO CONJUGATE THE IRREGULAR VERB “IR” Palabra del día: Empate=tied 18 DE MARZO.
Spanish 1 & 2 Week 3.
Spanish I Lección Preliminar
EL CALENDARIO Los días de la semana.
Talking about where you and others go during free time
Hola Unidad 3.
Recordatorio – Reminder
Transcripción de la presentación:

MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY explain your home with drawings Do a home (worksheet ) Make 5 sentences with i like Make a house with tangram Invent your home

MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY explain your home with drawings Do a home (worksheet) Make 5 sentences with i like Make a house with tangram Invent your home

MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Dibujar cual es su lugar favorito de visitar, y escribir porque. Ejemplo: My favorite place to go is the movies, because it is entertaining. Traer definición de la palabra TOURIST. Y utilizada en un ejemplo. Leer el libro “Places Around the World” Traer una máscara de gatito. estudiar vocabulario

MONDAY TUESDAY WEDNESDA Y THURSDAY FRIDAY

MONDAY TUESDAY WEDNESDAY THURSDAY FRIDAY

MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Traer una conclusión inventado por los alumnos sobre la lectura “AFTER Hours”. Inventar una historia que tenga que estén encerrados en una tienda. What store are you in? How did you get locked in? What happens to you? How do you feel? Traer una “wish list” de que es lo que comprarían con una cantidad de $500 dólares. Content reader unit 4 Estudiar vocabula rio

MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY estudiar vocabulario Traer un escrito de cómo sería un día para ellos en el futuro que cosas cambiarían y que cosas no. 1 hoja traer un volante o anuncios y que especifiquen de que trata cada anuncio. Content reader unit 4 pg Estudiar vocabulari o