Currícula de Cursos ITIL V2 2009 Business IT © THE IT SERVICE MANAGEMENT AND CONTROL BEST PRACTICES COMPANY www.businessit.biz.

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Transcripción de la presentación:

Currícula de Cursos ITIL V Business IT © THE IT SERVICE MANAGEMENT AND CONTROL BEST PRACTICES COMPANY

ITIL V2 Foundations Business IT © THE IT SERVICE MANAGEMENT AND CONTROL BEST PRACTICES COMPANY 16 Hs. Duración Español/Inglés Idioma EXIN Certificación FundamentosITL Hs. Duración Español/Inglés Idioma Certificación Fundamentos + Apolo 13ITL002 EXIN

ITIL V2 Workshops Procesos Business IT © THE IT SERVICE MANAGEMENT AND CONTROL BEST PRACTICES COMPANY 16 Hs. Duración Español/Inglés Idioma Service Desk + Incident Mgmt.ITL Hs. Duración Español/Inglés Idioma Problem Mgmt.ITL Hs. Duración Español/Inglés Idioma Release Mgmt.ITL Hs. Duración Español/Inglés Idioma Configuration Mgmt.ITL013 Business IT Certificación Business IT Certificación Business IT Certificación Business IT Certificación

ITIL V2 Workshops Procesos Business IT © THE IT SERVICE MANAGEMENT AND CONTROL BEST PRACTICES COMPANY 16 Hs. Duración Español/Inglés Idioma Change Mgmt.ITL Hs. Duración Español/Inglés Idioma Capacity Mgmt.ITL Hs. Duración Español/Inglés Idioma Availability Mgmt.ITL Hs. Duración Español/Inglés Idioma Continuity Mgmt.ITL017 Business IT Certificación Business IT Certificación Business IT Certificación Business IT Certificación

ITIL V2 Workshops Procesos Business IT © THE IT SERVICE MANAGEMENT AND CONTROL BEST PRACTICES COMPANY 16 Hs. Duración Español/Inglés Idioma Security Mgmt.ITL020 Business IT Certificación 16 Hs. Duración Español/Inglés Idioma Service Level Mgmt.ITL019 Business IT Certificación 16 Hs. Duración Español/Inglés Idioma Financial Mgmt.ITL018 Business IT Certificación

ITIL V2 Practitioners Clusters Business IT © THE IT SERVICE MANAGEMENT AND CONTROL BEST PRACTICES COMPANY 40 Hs. Duración Español/Inglés Idioma Support and RestoreITL Hs. Duración Español/Inglés Idioma Release and ControlITL Hs. Duración Español/Inglés Idioma Plan And ImproveITL Hs. Duración Español/Inglés Idioma Agree And DefineITL024 Certificación EXIN

ITIL V2 Service Managers Business IT © THE IT SERVICE MANAGEMENT AND CONTROL BEST PRACTICES COMPANY 80 Hs. Duración Español/Inglés Idioma Service ManagerITL030 EXIN Certificación

ITIL V2 Workshops Practitioners Clusters Business IT © THE IT SERVICE MANAGEMENT AND CONTROL BEST PRACTICES COMPANY 16 Hs. Duración Español/Inglés Idioma Support and RestoreITL Hs. Duración Español/Inglés Idioma Release and ControlITL Hs. Duración Español/Inglés Idioma Plan And ImproveITL Hs. Duración Español/Inglés Idioma Agree And DefineITL034 Certificación Business IT