Kindergarten Annual Concert 2010 proudly presents The Happy Garden.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Y tú, ¿cómo eres? OBJETIVOS: To talk about personality traits
Advertisements

-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the -go verbs. These verbs are: Conocer : to know (people) Hacer: to make/do.
1 Las Palabras Interrogativas ¿Quién?¿Qué?¿Cuándo?
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the -go verbs. These verbs are: Hacer: to make/do Poner: to put Salir: to leave.
usado, a la calle la botella la caja el cartón.
Los problemas en el mundo laboral (2)
E-I Pedir ayuda = To ask for help -Yo pido ayuda en la clase -Tu pides ayuda en la casa -Juancho pide ayuda todos los dias -Nosotros pedimos ayuda -Ellos.
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Hacer: to make/do Poner: to put Salir: to.
Las Palabras Interrogativas ¿Quién? ¿Qué? ¿Cuándo?
El Campanero –Complete the sentence with the correct form of the adjective: Es un perro muy (smart). ¡Qué (funny) es Raúl! Miguel es muy (hard-working).
Español III. 1.Descríbete 2.El siguiente escenario 3.¿Cómo eras? 4.¿Qué hacías? 5.Tu niñez 6.Vivían 7.Específica y reciente 8.El verano pasado 9.La escuela.
Javier Ruibal DatosDatos Discografía Imágenes Sus admiradores DiscografíaImágenesSus admiradores DatosDiscografíaImágenesSus admiradores InformationInformation.
Práctica para las Construcciones Complejas. The boy whose dog I found is very happy. El niño cuyo perro yo encontré está muy feliz/contento/alegre.
~MEDITATION~ II Peter 3:13-14 ESV II Peter 3:13-14 ESV 13 But according to his promise we are waiting for new heavens and a new earth in which righteousness.
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Hacer: to make/do Poner: to put Salir: to.
Vocabulario 1.1 Saludos y despedidas
TITLE: Good morning, princess
C. E. I. P. MONTEALBO Montalbán de Córdoba (Spain) El presente proyecto ha sido financiado con el apoyo de la Comisión Europea y dentro del Programa de.
Health Products Beauty Products Diet/Weight loss Financial Freedom.
Health Products Beauty Products Diet/Weight loss Financial Freedom.
Cumpleaños de Eugenio Maria de Hostos
English Reading plan 3rd grade.
ABOUT US.
Vamos a hablar......de las películas. You are going to have a conversation with your teacher about the cinema. What could the teacher ask you?
MORE CONVERSATION TOOLS
 ¿Quieres BONUS en el Unit Examen #5?  0-10 pts. › Canciónes, arte, poemas, etc.
LA TAREA ESTUDIEN – vocabulario de la página 120.
First Grade – High Frequency Word Reading Competition Classroom Competition Created by: Malene Golding School Improvement Officer: Kimberly Fonteno.
Cambridge Tests Useful Expressions Starters 3rd Term.
 Mi proyecto de Musica.  Por: Gabriella Kephart.
Unidad 11. When my aunt and uncle arrive, they will bring presents. Cuando lleguen mis tíos, traerán regalos. In case there is an emergency, leave the.
A Halloween Story; The story of a beautiful Princess and a very ugly guy. Una historia de Víspera de Todos los Santos. La historia de una Princesa bonita.
Hazlo Ahora ● It is Maria’s first day of school, and she needs a shopping list. Help Maria by matching the objects with the classes she needs them for.
Accomplishment 1: Enrique es muy exitoso. Él tienes 142 premios de musica. He has been nominated for 335 awards. In 1997 he went on his Vivir Tour.
Calentamiento Write a sentence- ¿Qué haces en cada lugar (place)? (What do you do in each place?) 1) 2) 3) 4)
El Pez Fuerte Ian Danny Andrew Habia una vez un pez llamado Juan. Él pensaba que era el pez mas fuerte de todo su banco de peces.
Enrique Iglesias By Megan Sims Period 4.
Cuento No. 5 Hay un chico que se llama Zac. There is a boy that himself calls Zac. Él es muy deportista y le gusta jugar al fútbol con sus amigos. He is.
Miércoles el 11 de mayoToco la guitarra objetivo: to be able to say what people do, and to find out about some Mexican musicians Juan es un guitarrista.
What’s it about?. ¿De qué se trata? What’s it about?
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Hacer: to make/do ( not on worksheet so add.
1 Las Palabras Interrogativas ¿Quién?¿Qué?¿Cuándo?¿Quién?¿Qué?¿Cuándo?
Jorge Orozco Class of 2014 “Education is the most powerful weapon which you can use to change the world” -Nelson Mandela.
¿Cuál es la diferencia entre el imperfecto y el pretérito?
Entrada: ¿Es ella? (Entrance: Is it her?) Write the date and title, and log the entry in your table of contents. Then choose one of the subject pronouns.
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Conocer : to know (people) Hacer: to make/do.
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Decir: to say/tell Hacer: to make/do Poner:
Natalia & Emelia & Esperanza. Aproximadamente, diez mil indegenous Mopan Indians viven en Guatemala y Belize.
The preterite is used to talk about what happened in the past. It is mostly used for completed actions. There are two sets of endings for regular verbs:
By: Aaryn Griggs. Biography Enrique Miguel Preslyer Iglesias was born May 8 th 1975 in Madrid, Spain. He was born to parents Julio and Isabel Iglesias.
Jesus Is… The WORD of GOD SEPTEMBER SERMON SERIES Friend Messiah Healer Emmanuel.
Las Palabras Interrogativas ¿Qué?¿Qué? 1 Las palabras interrogativas ¿Cómo estás?How are you? ¿De dónde eres?Where are you from? ¿Quién es ella?Who is.
Por y Para Un resumen ¡Qué interesante!. POR A – around a place A – around a place T – through as in “by means of” T – through as in “by means of” aRithmetic.
SPECIAL NAMES FOR PEOPLE - PLACES. Special Names and titles for people Dr. Foster Dr. Foster went to Gloucester. In a shower of rain. He stepped in a.
ESPAÑOL 1 3 de noviembre de LA CAMPANA HOY ES LUNES EL 2 DE NOVIEMBRE DE Hay errores, califícalos: 1. Mi llamo es Bruno. 2. Yo soy 13 anos.
By: Andrew Karman.  Simón Bolívar was in Caracas, Venezuela, on July 24,  Cuando tenía tres años su padre murió y cuando tenía nueve años murió.
Objetivo: I can talk about my likes and dislikes. Agenda: 1.La Prueba 2.Vocabulario Nuevo: Gustar 3.Pizarras Blancas 4.Levántate si te gusta… 5.El Verbo.
Español 3Español 3 2 de noviembre de de noviembre de 2015.
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Hacer: Poner: Salir: Tener : Traer: Venir:
Los Interrogativos ¿Quién?¿Qué?¿Cuándo?¿Quién?¿Qué?¿Cuándo? 1.
Si no estabas en clase hoy… Put your homework (from Tuesday – due Wednesday) in the bin when you return. When you get your homework back, please check.
English Language II (2). English Language I (2) Warm-up.
Las Palabras Interrogativas ¿Quién?¿Qué?¿Cuándo?¿Quién?¿Qué?¿Cuándo? 1.
Model: Yo les preparo la cena. = Yo se la preparo.
26 de agosto de Describe la familia. Usa a lo menos 5 oraciones. Necesita usar palabras que conectan.
1.Hubo varios momentos importantísimos en la película que sirvieron a cambiar los pensamientos y motivos de Ernesto. Puedes identificar tres de estos momentos.
Los Pronombres relativos Relative pronouns. Relative pronouns are words that:  Connect ideas within one sentence  Most frequently refer back to a noun.
First Grade Dual High Frequency Words

Transcripción de la presentación:

Kindergarten Annual Concert 2010 proudly presents The Happy Garden

PROGRAMME General Direction: Gachi Armayor - Carina Coronel Script: Carina Coronel Songs: Federico Vázquez Choreography: Carina Coronel and Staff Scenography: Mercedes Piñero – Soledad Cataldi Soundtrack Manager: Ximena Gentile

Programme Programme Designer: Flavia Brunetti On stage: Marian y-Federi Staging: Mery, Angie, Meli, Sofia, Caro, Vicky, Mechi, Flora, Sole, Andrea, Teresa, Luz. Special Guest: Franco Vega (Junior 6 )

Mickey´s Group: K5 “A”: Michael Jackson and Madonna Fans Kids K5 “B”: ROCKERS Kids Snoopy´s Group: T.M: ROCK A BILLY Kids T.T : HIP HOP Kids Kitty´s Group: T.M: DISCO Kids T.T: COUNTRY Rock Kids Teddy´s Group: T.M: PUNK Rockers Kids T.T : COUNTRY Rock Kids

Había una vez un niño que amaba la música y era un gran concertista de guitarra; aunque no se daba cuenta que tenía un gran problema: no tenía amigos. En el día de su cumpleaños recibe un regalo de su única amiga que le hará atravesar una experiencia inolvidable y marcará el comienzo de un gran cambio en su visión de la amistad, la tolerancia y la aceptación de nuevos desafíos. Once upon a time there was a boy who loved music. Although he was a very talented guitar concert player, he was very lonely since he didn´t have friends. In his birthday party he received a present from a girl who showed him a new world of music. This was an unforgettable experience for him which made him change his mind about the importance of having a tolerant attitude towards other people and also about the importance of friendship.

Special Thanks The organization and success of this Concert would not have been possible without the help and cooperation of the whole school. My heartfelt thanks to each one of you, who gave time and effort so generously.