By Saray, Leyre and Emily. Once upon a time the giraffe had a very small neck. Hace mucho tiempo la jirafa tenía el cuello muy pequeño.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Conjugate regular –ir infinitives in the present tense Vamos aprender Con el Sr. Correa.
Advertisements

Los basicos Las reglas de espanol.
Háganlo ahora P. 272 act. 28 Preguntas 1-5 (Escriban las oraciones)
Telling Time in Spanish
REFLEXIVE VERBS Any time you use a reflexive verb you must use the
Conjugate regular –er infinitives in the present tense Español I by Sr. Correa Vamos a aprender.
La comida en el instituto Goles: To say what we think of food in school and to say whether school food is healthy.
Pretérito e imperfecto de verbos de estado
By/Por: Adriana Kevins Skateboard Show Exposición de Patinaje de Kevin.
Los Cuatro Monos Por Deanna, Christine, Stephen y Lisa.
By Aníbal, Julio and Andrew. One day a dragon was walking,through the dark woods. He only had a smallest wings. Un día un dragón estaba andando, a través.
By Arianne, Omar and Ben. One day an insect was walking down the street and she wanted to be pretty. Un día un insecto estaba caminando calle abajo y.
¡Vamos de excursión! Al zoológico del Bronx..
By Jon, Dan, Alex y Ryan. Un día en la jungla de América del Sur un moníto bravo y atrevido que se llamaba Pepíto estaba mirando alrededor de su casa.
JUEGOS NÚMEROS.
a to amarillo yellow amigos Friends anaranjado Orange.
La Princesa Vestida con una Bolsa de Papel
Repasemos la tarea HAGAN Do the section in the middle of the worksheet, completing each statement with the present perfect.
Cómo expresar frecuencia
El presente perfecto Español III Capítulo
Telling time in Spanish: Explanation Practice exercise index.
Cumpleaños de Eugenio Maria de Hostos
El Pretérito The preterite tense is used to express actions that began and ended at a definite time in the past.
Comparatives Two nouns may be seen as having more, or less, of a characteristic than another. To express this, the Comparative construction is used: When.
By David,Rafa and Bethany. The octopus lives at the bottom of the sea but she has no legs. El pulpo vive en el fondo del mar pero no tiene patas.
Cuentos Érase una vez escribir un texto para narrar una histora
Español II Capítulo 9 Vocabulario 1 pp Árido (a)
MORE CONVERSATION TOOLS
Second Grade – High Frequency Word Reading Competition
Hacer Ahora: Lunes 7 de octubre del What is an adjective? 2.Read the sentence and identify the adjectives. Ella es seria, guapa y trabajadora. 3.
LAS PLANTAS.
By Laura, Oscar and Tyler. One day a lion went to the city. Un día un león fue a la ciudad.
Benito Juarez dia.. The people of Mexico will make statues/art work in honor of him. They celebrate by joining in parades too. They also eat cake since.
The Brothers Four “The green leaves of summer” AUTOMATICO.
Yo Yo siempre y = and también = also antes de = before después de = after en = in muy = very cuando = when porque = because durante = during Subject +
A Halloween Story; The story of a beautiful Princess and a very ugly guy. Una historia de Víspera de Todos los Santos. La historia de una Princesa bonita.
By, Lauren, Christina and Jenn. Pablito esta viviendo en Sevilla con su madre y padre. Es otoño y los árboles estan rojos, amarillos y anaranjados. Las.
English Lesson 3.
Pinky el pingüino
Comparatives Two nouns may be seen as having more, or less, of a characteristic than another. To express this, the Comparative construction is used: When.
El Pez Fuerte Ian Danny Andrew Habia una vez un pez llamado Juan. Él pensaba que era el pez mas fuerte de todo su banco de peces.
SER vs ESTAR SAMPLE STORY #1 La fiesta de cumpleaños.
PLANTS. PARA VER CORRECTAMENTE EL POWER POINT - Haz clic poco a poco, lee, no tengas prisa, vamos a aprender muchas cosas interesantes. - En cuanto una.
First Grade Spanish High Frequency Words.
¿Qué hora es? What time is it? I can ask and give the time of the day.
Había un árbol con 4 hojas, amarillas y rojas. El viento sopló, y una de las hojas se cayó. There was a tree with 4 leaves yellow and red The wind blew.
Natalia & Emelia & Esperanza. Aproximadamente, diez mil indegenous Mopan Indians viven en Guatemala y Belize.
Expressing Obligations
Santiago Bilingual Primary School La Línea. Spain.
Adverbs of Frequency -Use adverbs of frequency to say how often we do something. (Utiliza adverbios de frecuencia para decir con qué frecuencia realizamos.
Lunes 25 agosto Máx. : 23° Mín. : 16° Hazlo ahora 3 min ¿Que quieres ser?
She was a pretty girl. Ella era una chica bonita. She had blonde hair and blue eyes. Ella tenía el pelo rubio y ojos azules. She was seven years old. Ella.
La hora: Review. 1. Phrases related to telling time in Spanish are: a.¿Qué hora es?= What time is it? b.Son las + hour = It is… (used for every hour except.
Unidad 3, Lección 1: Taller Bilingüe Pg Pretéritos e imperfectos en español, el pasado en inglés El pasado en inglés Inglés tiene un tiempo llamado.
El Imperfecto  You can use the imperfect in the following ways:   To speak about descriptions in the past: Ella era muy vieja. She was very old. 
Or not Lesson 3 SURVIVAL SPANISH FOR TRAVELERS To.
REPASEMOS LA TAREA REPASEN – telling time (apuntes de clase) COMPLETEN – la hoja fotocopiada front side only.
“The green leaves of summer” The Brothers Four AUTOMATICO.
-ER Verbos & -IR Verbos comprender comer beber compartir escribir leer
Para Empezar ¿Cómo se dice en ingles? Quién Qué o Cuál Cuándo Dónde
OBJECTIUS Produir un text personalitzat breu, seguint un model donat. Usar i practicar el vocabulari après durant tot el curs. Produir preguntes, respostes,
Haber  to have (only with other verbs) Past Participle  For an –ar verb, drop the –ar and add ado  For an –er or –ir verb, drop the –er or –ir and add.
InglesTVCalvoCiencia She had to throw up.
And now, the end is here Ahora que el fin se acerca And so I face the final curtain y me enfrento a la bajada del telón, My friend, I'll say it clear.
Oral Presenta tion 1 2 nd Grade Colegio La Misión English Department “ An amazing Pet ”
Description of weather and clothes:
Stem-changing verbs o → ue.
First Grade Dual High Frequency Words
I’M AN ANIMAL. DO YOU KNOW ME? WHO AM I? I’M THE TALLEST ANIMAL. I HAVE GOT A VERY LONG NECK. I HAVE GOT BROWN SPOTS. I LIKE EATING LEAVES. WHO AM I?
Transcripción de la presentación:

By Saray, Leyre and Emily

Once upon a time the giraffe had a very small neck. Hace mucho tiempo la jirafa tenía el cuello muy pequeño.

One day he decided to eat the leaves off a bush until… Un día decidió comer hojas de un arbusto. Entonces…

She got his small neck stuck in the bush. She pulled and pulled and his neck stretched. Se le enganchó el cuello al arbusto. Ella tiró y tiró y su cuello se alargó.

She untangled his neck to find his neck had stretched. She can now get the green leaves from the top of the tall trees. Desenganchó su cuello del arbusto y descubrió que se le había estirado. Ahora puede conseguir las hojas de los árboles altos.