LOMCE Lege-egitasmoaren azterketa

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
HEZKUNTZA LEGEAK. HEZKUNTZA LEGEAK 7 HEZKUNTZA LEGE, AZKEN 40 URTEETAN 1970 urtea LGE – Ley General de Educación (Ley Villar Palasi) Espainiko.
Advertisements

DBH ONDORENGO IKASKETAK ¿ESTUDIOS POSTERIORES A LA ESO
Las leyes educativas de los últimos 40 años Azken 40 urtetako hezkuntza-legeak 1970: LEY GENERAL DE EDUCACIÓN, regula y estructura por primera vez.
Mariaren Lagundia Ikastola; Orientazioa. ORIENTAZIO PROZESUA PROCESO DE ORIENTACIÓN PROCESO DE ORIENTACIÓN PROZESU FORMATIBOA PROCESO FORMATIVO * AUTOGALDEKETA.

Mariaren Lagundia Ikastola; Orientazioa. ORIENTAZIO PROZESUA PROCESO DE ORIENTACIÓN PROCESO DE ORIENTACIÓN PROZESU FORMATIBOA PROCESO FORMATIVO * AUTOGALDEKETA.
ORIENTAZIOA DBH 4 ORIENTACIÓN 4º ESO. ORIENTAZIO PROZESUA / PROCESO DE ORIENTACIÓN.
1 Prematrikula datuak Datos de prematrícula IKASTURTE HASIERA INICIO DEL CURSO ESCOLAR
1 a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
PROIEKTUEN BALORAZIOA: DOKUMENTAZIOA ETA BESTELAKOAK:
AZKEN 40 URTEKO HEZKUNTZA LEGEAK HEZKUNTZA SISTEMAREN EGITURA BERRIA CURRICULUMAREN ZEHAZTAPENA ETA HIZKUNTZAREN TRATAERA.
LANBIDE HEZIKETAKO HEZIKETA-ZIKLOETAN SARTZEKO PROBAK
Batxilergoa Jakintza ikastolan
E. A. E. KO OINARRIZKO HEZKUNTZAREN CURRICULUM DEKRETUAREN II
DBH ondoren, zer? ikasturtea.
DBH ondoren, zer? ikasturtea.
PRESTAKUNTZA SAIOA 1 CURRICULUM DEKRETUEN AURKEZPENA
Batxilergoaren ondoren, zer?
DBH ondoren, zer? 1 1.
Batxilergoaren ondoren, zer?
Eta 4. DBHn, zer?
Batxilergoa egin ondoren
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Aholkulariaren eta orientatzailearen rolak
Haur eta Lehen Hezkuntza Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
LOMCE-ren laburpena.
Lan Prestakuntza Europan

NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
Pedagogiaren Profesionalizazioaren Mapa – (2017/04/27)
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
IRALE.
PROIEKTUEN ARTEKO UZTARDURA:
Deialdiaren xede Beren tituluari lotutako lanetan esperientzia gutxi edo batere esperientziarik ez duten gazte langabeak EUSKAL ENPRESEK praktiketan edo/eta.
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
HEZKUNTZA APLIKAZIOEN HARREMANAK
gezurrak asmatu eta zozketan parte hartu
- Nortzuk izango dute hezkuntza-premia berezia?
Batxilergoaren ondoren, zer?
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
ZELULA AMAK.
DBH ondoren, zer? ikasturtea.
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
DBH ondoren, zer? ikasturtea.
Deialdiaren xedea Beren tituluari lotutako lanetan esperientzia gutxi edo batere esperientziarik ez duten gazte langabeak EUSKAL ENPRESEK praktiketan edo.
GURASO ESKOLA 2014/2015.
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
ZELULA AMAK.
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
10 buletina E E Buruntzaldeko lan mundua euskalduntzeko L D
DEKRETUAREN ATALAK Sarrera 1.Kap. Xedapen orokorrak
EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOKO CURRICULUMA
Batxilergoaren ondoren, zer?
Tituluak eta lanbideak
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
Unibertsitatean sartzeko
Tituluak eta lanbideak
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
LANBIDE HEZIKETA SISTEMA
Zer da epaiketako bitartekotza?
SELEKTIBITATEA Azterketaren egitura.
Batxilergoaren ondoren, zer?
Transcripción de la presentación:

LOMCE Lege-egitasmoaren azterketa 2012ko urria

Lehen Hezkuntza Lehen Hezkuntzak sei ikasturte( orain 3 ziklo ditu). Natur Zientziak eta Gizarte Zientziak ikasgaiak bereizten dira (Orain: Natura, gizarte eta kultura-ingurunearen ezagutza). Hiritartasuna desagertzen da 6. mailan eta baita gizonen eta emakumeen arteko berdintasuna lantzeko helburuak ere. Atzerriko hizkuntza irakastean, beste hizkuntzak bakarrik “apoio” bezala erabili ahalko dira.

Lehen Hezkuntza (II) 3. mailan, ikastetxeok hizkuntz-gaitasuna eta gaitasun matematikoa neurtzeko EBALUAZIO bat ikasle guztiei. Irakasle taldeak erabakiko du zein neurri bereziak ezarri ebaluazio hau gainditzen ez duten ikasleei(errepikapena barne). 6. mailaren amaieran, eragin akademikorik gabeko Lehen Hezkuntzaren amaierako ebaluazioa egingo zaie ikasle guztiei. Proba hau ikastetxe bakoitzean egingo da eta kanpoko irakasleak zuzenduko dute. Ebaluazio honen irizpideak eta ezaugarriak estatuak finkatuko ditu.

Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza Bi ziklotan banatzen da: 1. zikloa: 3 ikasturte( 1., 2. eta 3. maila) 2. zikloa: ikasturte bakarra(4. maila). 1. mailan: Musika desagertzen da eta ez dago aukerakorik. 2. mailan: Musika eta Hezkuntza zibikoa eta konstituzionala eta aukerako bat. (Hiritartasunerako hezkuntza desagertzen da). Zehar konpetentzietan: orain baloreak direnak, Hezkuntza zibikoa eta konstituzionala ikasgai bihurtuko dira. Ekintzailetasuna ere zehar konpetentzia gisa.

Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza(II) 3. maila:Bio-Geo, Fis-Kim, Soinketa, Gizarte Zientziak-Geo- His, Gaztelera eta Lit., Euskara eta Lit., Atzerriko Hizk, Mate I edo Mate II., Musika, Modalitateko irakasgaia (Tekno-Diseinua, IKTen aplikazioa) , aukerakoa( Plastika, …). 4. maila: bi ibilbide aukeratzeko: a) ikasketa akademikoak b) ikasketa aplikatuak. Ikasketa akademikoak Ikasketa aplikatuak Soinketa, gaztelera-lit, euskara-lit., Mate I edo II, Atzer. hiz Fis-Kim edo Geo-His Lan jard. aplikat. zientziak Bio-Geo edo Latina IKT Aukerakoa: Atzerriko hiz II, Plastika,… Aukerakoa: Plastika, Lan jard. eta ekintzailet. hastap.

Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (III) DBHrako oinarrizko konpetentziak lortu daitezke ibilbide batetik edo bestetik. Dibertsifikazio curricularraren ordez: ikaskuntza eta errendimendua hobetzeko programak. Estatuak erabakiko ditu programa hauen oinarrizko baldintzak 2. mailatik aurrera. Ikasle batek programa hauek egin ahal izateko: gutxienez ikasturte bat errepikatua. Ikasten ari den maila ez gainditzea. Hezkuntza Sailak eskumenak izango ditu indartze-neurriak ezartzeko.

Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (IV) Maila bakoitzaren amaieran “txosten orientatzaile” bat emango zaie gurasoei. 1. zikloaren amaieran administrazioak ebaluazio bat egingo die ikasleei. Etaparen amaierako ebaluazioa: bi ibilbideak bereizturik eta gutxienez 5 bat beharko da Titulua lortzeko. Proba hau ikastetxe bakoitzean egingo da eta kanpoko irakasleak zuzenduko dute. Ebaluazio honen irizpideak eta ezaugarriak Estatuak finkatuko ditu.

Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza(V) DBHko bataz besteko emaitza: %70 maila guztietako bataz bestekoa. %30 etaparen amaierako ebaluazioa. I. akademikoetako tituluabatxilergora. I.aplikatuetako tituluaLanbide Heziketako erdi mailako zikloetara.

Batxilergoa Gehienez 4 urte egon ahalko da etapa osoan (2 urte). Maila bakoitza behin bakarrik errepikatu ahalko da. Bi aldiz errepikatzea salbuespen bezala. Modalitateak: ARTEAK ZIENTZIAK: a) Zientziak eta ingenieritza b) Osasun zientziak. GIZA ETA GIZARTE ZIENTZIAK: a)Giza zientziak b)Gizarte zientziak. Irakasgai motak: derrigorrezkoak, espezifikoak, aukerakoak.

Batxilergoa(II) Derrigorrezkoak 1. mailan: Gazte-Lit, Eusk-Lit, Heziketa Fisikoa, Filosofia, Atzerriko Hizkuntza. Derrigorrezkoak 2. mailan: : Gazte-Lit, Eusk-Lit, Filosofiaren Hª , Espainiako Hª, Atzer. Hizk. Etaparen amaierako ebaluazioa: proba hau ikastetxe bakoitzean egingo da eta kanpoko irakasleak zuzenduko dute. 5 bat atera behar da gainditzeko. Ebaluazio honen irizpideak eta ezaugarriak Estatuak finkatuko ditu. Batxilergoko irakasgai guztiak eta amaierako proba gaindituta Batxilergo titulua lortuko da. Lehengo Batxilergoaren titulua konbalidatuko da. Batxilergoaren batez bestekoa: % 60 Batxilergoa + % 40 ebaluazio proba.

Unibertsitateko sarbidea Unibertsitateak sarbide probak egiteko aukera dute, eta hauetako irizpide bat edo gehiago erabili ditzakete aukeraketa egiteko: Batxilergoaren azken kalifikazioa. Batxilergoan ikasitako modalitatea eta ibilbidea. Zenbait irakasgaietan lortutako kalifikazioak. Prestakuntza osagarria akademikoa edo profesionala. Ezagutzen edota gaitasun pertsonalen ebaluazioa. Unibertsitateko beste titulazioak. Unibertsitateko sarbide nota: %60 Batxilergoko batez bestekoa+ %40 sarbide proba

Lanbide Heziketa OLH tilulua eta onarpen proba. Irakasgaiak: instrumentalak eta modulu profesionalak. Mailak: Oinarrizkoa, Erdi-mailakoa, Goi-mailakoa. Oinarrizko LHk Lanbide Hastapena ordezkatuko du (ezingo da lortu DBHko titulua) Oinarrizko LHn sartzeko behar dira15 urte eta : DBHko 1-zikloa egina eta ez gainditua. DBHko 1. eta 2. maila egina eta urte bat errepik. Erdi-mailako LHn sartzeko: DBHko graduatu titulua(i.aplikatuak)+ ebaluazio proba gaindituta. DBHko graduatu titulua(i.akademikoak) + ebaluazio proba (i. Aplikatuak). OLH tilulua eta onarpen proba. 17 urte+Ikastaro espezifiko gainditzea 17 urte+ Sarbide proba bat gainditzea.

Lanbide Heziketa(II) Goi-mailako LHn sartzeko: Batxiler-titulua, batxiler-ziurtagiria, erdi-mailako teknikari-titulua. Onarpen proba. Ikastaro espezifiko bat gainditzea. 19 urte+Sarbide proba gainditzea. Goi-mailako LHko tituluak aukera emango du zuzenean unbertsitatean sartzeko(prozedura arautuko da).

Eskola Kontseilua Kontsultarako-organua izango da (orain erabakitzeko ahalmena du) Erabaki hauek hartzeko ahalmena galduko du: Ikastetxeko Plana, Ikasturteko Plana, Memoria, Ikasleen onarpena, instalazioen mantenua. Zuzendaritzaren esku geratuko dira erabaki-ahalmen horiek.

Informazio praktikoa Legea publikatu eta hurrengo ikasturtean hasiko da aplikatzen( 2014-2015 ikasturtean). DBH eta Batxilergoaren amaieran egingo diren lehenengo ebaluaketak bakarrik diagnosirako balioko dute (eragin akademikorik ez) Legeak zehazten dituen ebaluaketaz gain, Administrazioek diagnosi ebaluazioak egingo dituzte. Etapa amaierako eta diagnosi ebaluazioen emaitzak, eskola elkarteari adieraziko zaizkio, Estatuko ikastetxe guztientzako adierazlea komunak erabiliz (ranking-ak). Ebaluazioak hauek INEE erakundeak kudeatuko ditu.

Informazio praktikoa (II) Estatuak eduki komunen %10 gehiago finkatuko du. Estatuak, irakaskuntza eleanitzaren oinarriak finkatuko ditu. Administrazioek, behar funtzional edo zerbitzu beharrengatik, funtzionariak beste ikastetxe batera trasladatu ahal izango ditu eta bere “gorputzekoa” ez den beste lanpostuan atxikitu. Ministeritzak ebaluaketetan ikastetxeek lortutako emaitzak publikatuko ditu. Derrigorrezko Hezkuntzan: 175 egun lektiboak+azken ebaluaketak edo azterketak.