Gizartea eraldatzeko hezkuntza-estrategia baten lantze-prozesua

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
II. GAZTE PLANA ( ) Eusko Legebiltzarra Emakumea eta gazteria Batzordea 2002ko maiatzaren 6a II. GAZTE PLANA ( ) Eusko Legebiltzarra Emakumea.
Advertisements

CAPITULO VII SERVICIOS EXTERNOS DE APOYO PARA LA ATENCION AL ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIALES.
FEDER F.S.E. Programa para la incorporación al ámbito de la Sociedad de la Información y del Conocimiento de los Centros de enseñanza de Gipuzkoa Gipuzkoako.
Titulua AISIALDIKO BEGIRALE KIROL ESPARRUAN Eusko Jaurlaritzak onartutako EDE Fundazioaren Astialdi Eskolak erakundeen eta pertsonen eskura jartzen ditu.
U DALERRIAN E LKARBIZITZA P ROIEKTU I NTEGRALA Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila HEZKUNTZA BERRIKUNTZA ELKARBIZITZA, PAKEA ETA GIZA ESKUBIDEETArako.
Gipuzkoako Haur eta Gazteen Sustapenerako Sistema (2015) Ongi etorri Os damos la bienvenida Sistema para la Promoción de la Infancia y Juventud de Gipuzkoa.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
III PLAN DIRECTOR de la COOPERACIÓN de BIZKAIA
GIZARTE ESTAMENTALA. NEKAZARIAK
IKASKOMUNITATE batean murgiltzen ari zarete.
3. Sozializazioa: prozesu dinamikoa 3.1. Gizarte identitatea
OINARRIZKO ZEHAR-KONPETENTZIAK: NOLA IRAKATSI ETA EBALUATU
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
Hezkuntza-sisteman hezkidetza
XXI. mendeko Igorre Hausnarketa, eztabaida eta parte-hartze prozesua ____________________________________ Igorre en el siglo XXI Proceso de reflexión,
Zer egin dezakete familiek?
PROFESIONAL ESPEZIALISTEN LANA GELA ARRUNTETAN
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
POLITIKA.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Aholkulariaren eta orientatzailearen rolak
La Salle Berrikuntza Programak
ORAINGO HIRIEN JOERAK Jon Huidobro Torre.
Adin guztietarako gizartea: belaunaldi arteko elkartasuna sustatu
EKONOMIA POLITIKAK. ZERGA POLITIKAK
HARREMAN ESTILO BERRIA
IKERKETA PLANA PLAN DE INVESTIGACIÓN
OLERKIAK EZAGUTZEN BERANGO - MERANA L.H.I..
Gizarteratze bideak eta berdintasuna
ALDERDI KULTURAL ETA SOZIALA
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
CLUB ATLETICO RENTERIAREN
Pedagogiaren Profesionalizazioaren Mapa – (2017/04/27)
HISTORIARI DAGOKION PROBLEMA: MATERIALISMO HISTORIKOA
Euskara ere eman. Zeuk duzu giltza
DEBAKO GARAPEN JASANGARRIRAKO EKINTZA PLANA
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
IRALE.
GIPUZKOAKO FORU ALDUNDIA
EAEko euskararen belaunez belauneko transmisioa
Ekonomiaren fluxua Nola eragiten dute familiek, enpresek eta estatuak zirkuito ekonomikoan?
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
Sindikatuak eta lan-munduaren euskalduntzea
ZELULA AMAK.
EnREDados Arabako Foru Aldundiak diruz lagundutako proiektua da.
Razionalismoa Enpirismoa
ENKARTERRIKO EUSKARAREN PLAN ESTRATEGIKOA ( )
Komunikazioaren elementuak
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioan eraldaketa digitala
MARX: EGITASMO FILOSOFIKOA
ESPAINIAKO LURRALDEA ETA BIZTANLERIA
UEU, Eibar, 2014ko uztailak 14a Aitor Bengoetxea
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
Euskal Ondare Digitalaren Artxibategi Elektronikoa
HIZKUNTZ PROIEKTUA Hasierako galderak
Osasunerako Zientzia eta Teknologiaren Jakintza Gunearen esparru estrategikoa 3. Osasunerako Zientzia eta Teknologiaren Jakintza Gunearen erronkak 2030era.
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
MATERIALISMO DIALEKTIKO EDO HISTORIKOA
Kolaboratzeko estrategiak
LAN MUNDUAN EUSKARAREN ERABILERA BULTZATZEN DUTEN ENTITATEAK
3. Sozializazioa: prozesu dinamikoa 3.1. Gizarte identitatea
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Zuek zarete Elizaren motorra; maitasuna gauzatzen duena…
Transcripción de la presentación:

Gizartea eraldatzeko hezkuntza-estrategia baten lantze-prozesua (H)abian Gizartea eraldatzeko hezkuntza-estrategia baten lantze-prozesua

(H)abian Habia animaliek erabiltzen duten leku bat da ugaltzeko eta elkarrekin sortzeko. Bertatik abiatzen eta hegan jartzen dira berrikuntzak.

GEHaren helburuak Erabakiak: Korapiloak: Curriculum ofizialean sartzea Herritarrak oro har Herritar kritikoak Hezkuntza barne-hartzailea Kolektiboa funtsa duten taldeak eta pertsonak ahalduntzea Aldaketa-agenteak sortzea Estereotipoak eta aurreiritziak baztertzea Hautabideak eskaini eta abian jartzea Gogoeta eta ekintza Korapiloak: Curriculum ofizialean sartzea Irakasleen rola Enpresen egitekoa Berdintasuna: espazio propioak edo mistoak? Politika marjinala?

Sustatzen duten subjektuak Erabakiak: Gizarte- eta hezkuntza-agenteak Ikastetxeak (haurtzaroko lana falta da) Guraso-elkarteak Erakundeak (beharrezko inplikazioa, koordinazioa, politiken koherentzia) Unibertsitatea Itun egonkor eta estrategikoen beharra Korapiloak: Komunikabideak Aisialdia eta emakumeen aisialdia Hezkuntza formala eta horren agente ezezagunak Lanbide-heziketa Banakakoen borondatearen arabera dago

Lehentasunezko subjektuak Erabakiak: Unibertsitatea Ikastetxeak Zuzendariak Erabakitzaile politikoak Nekazariak Emakumeak Izateari utzi diote: familiak, elkarteak, komunitatea, gutxiengoen kolektiboak, lagundu gabeko adinez txikiak, landako herritarrak, zaharrak, sindikatuak, haurrak, espetxeratuak, osasun-langileak… Korapiloak: Kolektiboei lehentasuna ematea? Komunikabideekiko lana Feminismoa

Antolamendu-egiturak Erabakiak: Gizarte-erakundeak, ikuspegi kritikoaz eta ekintza koherenteez Ikastetxeak eta hezkuntza-kolektiboak Unibertsitateetako lankidetza-bulegoak: ikerketa sortzea Boluntarioen espazioak esparru guztietan Erakunde publikoak: ahaleginak koordinatzea, berrikuntza bultzatzea Korapiloak: Curriculumean sartzea Haur-hezkuntzari eta lehen hezkuntzari lehentasuna ematea Komunikabideekiko lana Enpresen rola Ikerketak. Zein motatakoak? Zeinek egiten dituzte?

Metodologiak eta tresnak Erabakiak: Metodologia aktiboak: egiten ikastea, beneteko arazoei konponbidea ematea, ikaskuntza-erkidegoak, lankidetza, ikaskuntza eta zerbitzua… Ekintza-gogoeta-ekintza Topalekuak Autonomia pertsonala eta pentsamendu kritikoa sustatzea Jarduna testuinguruan jartzea Korapiloak: Inplikatutako agenteen arteko topaguneak Irakasle edo jardunbide egokiak saritzea Curriculumean sartzea Genero-ikuspegia Erakundeen ikuspegi ideologikoa Funts publikoekiko mendekotasuna

Erronkak Zentzuzko hezkuntza, benetako hezkuntza barne-hartzailea Eragileek elkar aintzatestea, eragile guztiak batzea, itunak, sareak Hezkuntza komunitate osora, iritzi publikora iristea Adostasunak instituzio eta erakundeen artean, erantzukizuna eta politika publikoa

Erronkak Esperientziatik, komunitatetik, partaidetzatik, eskarmentutik, ikerketatik Zeharkako konpetentziak Pentsamendu kritikoa GEHa egunerokotasunean sartzea, planteatzea eta hautabidea izatea Topalekuak sortzea, gogoeta komunak, esperientziak partekatzea Ikuspegi koordinatuagoa eta epe ertainekoa/luzekoa

Erronkak Dimentsio nazioartekoa, lotespen tokikoa eta globala Ikerketa-lerro eta iritzi-ildo hautabidezkoak Ezagutza eta jakintza lotetsi eta transferitzea (kolektiboak-ikastegiak-unibertsitateak) Ituna agente kultural eta artistikoekin Komunitatea, aniztasuna, zuzentasuna

Eskerrik asko :