PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
Programazioa T X I N G U D B H Edukiak Testak Ebaluazioaren irizpideak
Programazioa T X I N G U D B H 2. ebaluazioa
2 ebaluazioa: edukiak (1/2) T X I N G U D B H 1.- Ulermena: 1.1.- ................................. Teoria: zerbait sartu (DCB begiratu) 1.2.- Badmintona (3.1. puntua ikusi) 2.- Gaitasun físikoa: 2.1.- Egoera físikoa/prestakuntza fisikoa: 2.1.1.- Erresistentzia 2.1.2.- Indarra 2.1.3.- Malgutasuna
2. ebaluazioa: edukiak (2/2) T X I N G U D B H 3.- Gaitasun motorea eta Gorputz adierazpena: 3.1.- Badmintona: 3.1.1.- Beroketa espezifikoa. 3.1.2.- Onarrizko teknika: 3.1.2.1.- Beheko sakea (ebaluatu) 3.1.2.2.- Beheko eta goiko tokeak 3.1.2.4.- Errebesa 3.1.3.- Oinarrizko araudia eta taktika 3.2.- Koreografia 3.3.- Bestelakoak: 3.3.1.- Jokuak 3.3.2.- Soka salto (banaka) 3.3.3.- Hockey 4.- Jarrera
2. ebaluazioa: testak (1/4) X I N G U D B H 1.- Ulermena: - gaia: badminton. - ikasitako gaiei buruzko froga idatzia 2.- Gaitasun fisikoak: 2.1.- Testa fisikoak (ikusi ondoko orriak): 2.1.1.- Erresistentzia
2. ebaluazioa: testak (2/4) X I N G U D B H 3.- Gaitun motoreak et Gorputz adierazpena: 3.1.- Badminton: 3.1.1.- Beheko sakea: Badmintoneko zelaian kokatua, 10 sake egin (5 eskuin aldetik, 5 esker aldetik). Sakea bakoitza puntu bat. Hamar sake 10 puntu. 3.1.2.- Goiko tokea: Badmintoneko zelaian 2 ikasle (azterketa egiten duena eta laguntzailea) kokatuak jolastu partida bat, ez tantu egitera baizik eta “peloteo” egitera. Toke guztiak erabiliko dira baino bat besterik ez da ebaluatuko: goiko tokea. Hau dela eta toke hau gehiago erabili. Intensitatea kontuan hartuko da. Ebaluazioaren irizpideak hauek izango dira:
2. ebaluazioa: testak (3/4) X I N G U D B H 3.2.- Koreografia: 3-4 minutuko koreografia bat prestatu eta aurkeztu behar da taldeka. (ikusi irakaslearen koadernoan araudia zehatza). Ebaluazioaren irizpideak eta puntuazioak hauek dira: Klasean egindako lana ................................................................ 3 puntu Arropa, makilajea, etb. .................................................................. puntu 1. Aurkezpena: zailtasuna eta originaltasunaren arabera .............. 4, 5, 6 puntu
2. ebaluazioa: testak (4/4) X I N G U D B H 4.- Jarrera: arlo honetan gauza hauek hartuko dira kontuan: Ezetortzea (justifikatu gabe): puntu bat gutxiago Jarduera eza (justifikatu gabe): puntu bat gutxiago Erropa egokia ez ekartzea: puntu bat gutxiago Lana (positiboak eta ezezkoak): puntu bat gehi/gutxiago Portaera (posotiboak eta ezezkoak): punto bat gehi/gutxiago. Materialaren erabilpena Hizkera Portaera irakasleekin eta ikasleekin
2. ebal.: ebaluazioaren irizpideak T X I N G U D B H Arloa Testa/azterketa Ponderazioa Puntuazioa Ulermena - Badmintona (idatzia) - Beroketa (idatzia) %25 2,5 Gaitasun fisikoa Testa fisikoak (praktikoa): - Erresistentzia (12’) Gaitasun motorea Gorputz adierazpena Testa praktikoa: Badmintona Beheko sakea (%5) Goiko tokea (%5) Koreografia %12,5 Jarrera Eguneroko lana eta portaera