PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Bizikidetzaren pedagogian eragin zuzena duten prozesu sakonak:
Advertisements

HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
Gogamena edo Pentsamendua
Alejandra Alonso Olatz Artabe Amaia Azkorra
BIDE SEGURTASUNARI BURUZ KONTZIENTZIA HARTZEKO ASTEA
SASKIBALOIA.
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
ATOMOAREN EGITURA.
EBALUAZIOA GORPUTZ HEZKUNTZAN
BAKEA erein nahian.....
Eraikitzen ez diren ehun mila etxebizitzako, 200
Argitara atera dezagun!
HIGIDURA.
ARIKETA FISIKOA OSASUNERAKO
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
PUNTUAZIOA.
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
AZUKREA.
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
POLITIKA.
Bideoak, jolasak eta irakurgaiak dituzue. Material osagarriak dira.
AKROSPORT.
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
EGUZKI ENERGIA FOTOVOLTAIKA
Perpaus Motak Maite Goñi
ELEMENTU GUZTIEN INDARRA OPA DIZUT
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
DESKRIPZIOA.
Patinak.
MINIQUEST ETA WEBQUEST BAT NOLA SORTU LEIOAKO BERRITZEGUNEA
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
Gaitasun motorrak Koordinazioa. Oreka. Gorputz eskema.
Aurkezpena: B. Areskurrinaga HC Euskaraz: D. Amundarain
IRALE.
1) Intsulinaren funtzioen artean hauek daude: a) Azukreak glukogeno bihurtzen ditu. b) Muskuluak glukosa erabiltzea bideratzen du. c) Odolean dauden.
TOMAS AQUINOKOA: IZATEAREN GAINEKO TEORIA.
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
Higidura, Ibilbidea eta Desplazamendua
PLATON: FILOSOFIA PRAKTIKOA ETIKA ETA POLITIKA.
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AIMAR ATUTXA AINARA ARANA IRAIA AGUILERA
DBH ondoren, zer? ikasturtea.
LANA, INDAR KONTSERBAKORRAK
ENERGIA NUKLEARRA EGILEA: MARKEL URANGA.
Ataza: Industria Iraultza
DBH ondoren, zer? ikasturtea.
Angeluen neurria.
BH zuzendarien mintegia 2010ko urtarrilean
GURASO ESKOLA 2014/2015.
PSIKOMOTRIZITATEA Naiara Gurtubai Nerea Rementeria Naroa Gaztañaga.
INGURU NATURALA IZENA : DATA : EKAITZA ITSASOAN.
Lotura Ionikoa 1.
DBH 2 5. UD:HIRIEN SUSPERRALDIA
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
Egileak: Julen, Borja eta
EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOKO CURRICULUMA
LOMCE Lege-egitasmoaren azterketa
EJERCICIOS DE FUERZA EN SALA FITNESS
KALKULU NUMERIKOA: Funtsezko arazoa:
FILOSOFIAren HISTORIA
Gorren taldeko kideak: Maritxu, Ainhoa eta Marisol
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
Elkarrekin gogoeta bat egingo dugu
SELEKTIBITATEA Azterketaren egitura.
Ikerkuntz deialdia zabaldu da UPV-EHUko hezkuntz sistema aztertzeko.
Transcripción de la presentación:

PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D

Programazioa T X I N G U D B H Edukiak Testak Ebaluazioaren irizpideak

Programazioa T X I N G U D B H 2. ebaluazioa

2 ebaluazioa: edukiak (1/2) T X I N G U D B H 1.- Ulermena: 1.1.- ................................. Teoria: zerbait sartu (DCB begiratu) 1.2.- Badmintona (3.1. puntua ikusi)   2.- Gaitasun físikoa: 2.1.- Egoera físikoa/prestakuntza fisikoa: 2.1.1.- Erresistentzia 2.1.2.- Indarra 2.1.3.- Malgutasuna

2. ebaluazioa: edukiak (2/2) T X I N G U D B H 3.- Gaitasun motorea eta Gorputz adierazpena: 3.1.- Badmintona: 3.1.1.- Beroketa espezifikoa. 3.1.2.- Onarrizko teknika: 3.1.2.1.- Beheko sakea (ebaluatu) 3.1.2.2.- Beheko eta goiko tokeak 3.1.2.4.- Errebesa 3.1.3.- Oinarrizko araudia eta taktika 3.2.- Koreografia 3.3.- Bestelakoak: 3.3.1.- Jokuak 3.3.2.- Soka salto (banaka) 3.3.3.- Hockey  4.- Jarrera

2. ebaluazioa: testak (1/4) X I N G U D B H 1.- Ulermena: - gaia: badminton. - ikasitako gaiei buruzko froga idatzia   2.- Gaitasun fisikoak: 2.1.- Testa fisikoak (ikusi ondoko orriak): 2.1.1.- Erresistentzia

2. ebaluazioa: testak (2/4) X I N G U D B H 3.- Gaitun motoreak et Gorputz adierazpena: 3.1.- Badminton: 3.1.1.- Beheko sakea: Badmintoneko zelaian kokatua, 10 sake egin (5 eskuin aldetik, 5 esker aldetik). Sakea bakoitza puntu bat. Hamar sake 10 puntu. 3.1.2.- Goiko tokea: Badmintoneko zelaian 2 ikasle (azterketa egiten duena eta laguntzailea) kokatuak jolastu partida bat, ez tantu egitera baizik eta “peloteo” egitera. Toke guztiak erabiliko dira baino bat besterik ez da ebaluatuko: goiko tokea. Hau dela eta toke hau gehiago erabili. Intensitatea kontuan hartuko da. Ebaluazioaren irizpideak hauek izango dira:

2. ebaluazioa: testak (3/4) X I N G U D B H 3.2.- Koreografia:   3-4 minutuko koreografia bat prestatu eta aurkeztu behar da taldeka. (ikusi irakaslearen koadernoan araudia zehatza). Ebaluazioaren irizpideak eta puntuazioak hauek dira: Klasean egindako lana ................................................................ 3 puntu Arropa, makilajea, etb. .................................................................. puntu 1. Aurkezpena: zailtasuna eta originaltasunaren arabera .............. 4, 5, 6 puntu

2. ebaluazioa: testak (4/4) X I N G U D B H 4.- Jarrera: arlo honetan gauza hauek hartuko dira kontuan: Ezetortzea (justifikatu gabe): puntu bat gutxiago Jarduera eza (justifikatu gabe): puntu bat gutxiago Erropa egokia ez ekartzea: puntu bat gutxiago Lana (positiboak eta ezezkoak): puntu bat gehi/gutxiago Portaera (posotiboak eta ezezkoak): punto bat gehi/gutxiago. Materialaren erabilpena Hizkera Portaera irakasleekin eta ikasleekin

2. ebal.: ebaluazioaren irizpideak T X I N G U D B H   Arloa Testa/azterketa Ponderazioa Puntuazioa Ulermena - Badmintona (idatzia) - Beroketa (idatzia) %25 2,5 Gaitasun fisikoa Testa fisikoak (praktikoa): - Erresistentzia (12’) Gaitasun motorea Gorputz adierazpena Testa praktikoa: Badmintona Beheko sakea (%5) Goiko tokea (%5) Koreografia %12,5 Jarrera Eguneroko lana eta portaera