Back to School Night Welcome Parents to our classroom! Im Ms. Juarez. Bienvenidos a nuestro salon! Yo soy Ms. Juarez.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Mr. Redaelli OnlineTaco.com. To Have - Tener Nosotros tenemos – We have (male) Nosotras tenemos - We have (female) Ellos tienen – They have (male) Ellas.
Advertisements

November 14, Parte A (10 pts.) Conversation between Ana & Miguel based on the conversation and select the phrase that tells what Miguel wants or.
Direct Object Pronouns
MOY Meeting Joyce Tucker Meghan Heller November 3, 2011.
Ay Dios mio! Me quiero ir a la casa!
Ser vs Estar.
Back to School Night 2012 Noche de Regreso a la Escuela 2012 Melissa Shaw.
Las Palabras Interrogativas
Mr. Redaelli OnlineTaco.com. To Have - Tener Yo tengo – I have Tú tienes – You have (Informal) Usted tiene – You have (Formal) El tiene – He has Ella.
Pr-pr.
I. U4L1 Direct Object Pronouns Me= meNos= us Te= youOS= you plural Lo, La= it, him, herLos, Las= them.
Háganlo ahora: ¿Qué significan las palabras en inglés
SQR Chapter 11 due Friday Today we will learn how the class works (es lo que vamos aprender hoy) Topic Sentence Main Idea: with transitional phrase: Thus,
SUBJECTS AND VERBS Gramática 1. Verbs Verbs – the action word of the sentence – like dance, sing, or talk. Am/is/are are also verbs. Verbs – the action.
¡Hola! Aquí está el mono… y aquí está la caja..
Mandatos de la clase y vocabulario Classroom commands and vocabulary
Previously, you learned that reflexive verbs indicate that the subject of a sentence does the action to itself. Reciprocal reflexives, on the other hand,
USING THE INTERNET. 2 Concept 6.1 What Is the Internet? The Internet is millions of computers from all parts of the world connected so that they can communicate.
Cómo escoger libros Justo para Mí 1. Mira la portada. 2. Lee el título y el autor. 3. Lee la contra- portada. 4. Hojea el libro. 5. Lee la primera página.
People who bully have power over those they bully. Spreading rumors is a form of bullying. Only boys bully. People who bully are insecure and have low.
9 th Grade Attendance Expectations Expectativas de Asistencia en el 9° Grado [INSERT SCHOOL NAME] [INSERT NAME] Attendance Improvement Counselor (AIC)
Title I Annual Meeting Junta Anual del Programa Título I Socorro Independent School District Title I/ Department of State & Federal Programs February 24,
El verbo estar to be. Lets review the persons yo I nosotros we tú you (friend/family) vosotros (yall) él/ella/usted (he/she/you) ellos/ustedes (they,
In Lección 2, you learned how to express preferences with gustar
Peligro = Jeopardy Español I La ubicación Preguntando la ubicación de cosas Preguntando la ubicación de personas y de lugares Diciendo la ubicación de.
These are my books. Those are yours. I saw their car in the garage. Have you seen ours? I ate my cookie yesterday. Did George eat ______? We went to our.
El Presente Progresivo Describing an action in progress- Whats happening right now.
Mandatos de la clase y vocabulario Classroom commands and vocabulary
A Comer Vamos a Poner la Mesa.
Repaso del vocabulario, y más descripción
Hoy es martes, el diez de septiembre
Erika Wanczuk, M.Ed., NBCT x6471 Bienvenido a Desarrollo del Lenguaje Académico!
Muestre y Explique sobre tu país FLD EHS SP4H. Escoja tu país Cada otra semana, vas a redecir in TUS PROPIAS PALABRAS de lo que está ocurriendo o lo que.
Welcome To Your Childs Second Grade Class Bienvenidos al Clase de Segundo Grado de sus Niños Miss Langens Class.
To indicate Locations. Procedure: To indicate location you have to use: Verb "estar" (to be) + prepositions.
Academic Awareness Ms. Dominguez & Ms. Palomera September 25, 2013.
FECHA Lunes el 10 de octubre TITULO En clase Señor OBJECTIVO To be able to talk about things around the classroom Señora EXITO I can explain some rules.
ALC 11 lunes el 26 de septiembre. Bienvenida lunes el 26 de septiembre Front row face the back row. Back row will read the words on the screen in the.
C. #1,lunes, 1/10/12 Clima de hoy: _____________ 1 pt. Preguntas: 1.¿Cómo te llamas? 2.¿Cómo estás? Respuestas: 1. _________________ 2. _________________.
NEGATIVE SENTENCES.
Constitution Defender Region 1 Constitution Guide Constitution Navigator 1 C-BORGs (Constitution-Bill of Rights) Graduate Supporters Future Voters Constitution.
Possesive Adjectives.
PARTE 1 LOS OBJETOS DIRECTOS E INDIRECTOS. DIRECT OBJECT PRONOUNS VS. INDIRECT OBJECT PRONOUNS Habla con otra persona para ver qué es la diferencia entre.
Lesson
Español II. I eat lunch with friends. Almuerzo con amigos. We eat lunch at 12:00. Almorzamos a las 12:00. I undertand Spanish. Yo entiendo español. She.
How to make a Piccionario 2 nd Major Grade 65%. 1. FOLD 10 PA.GES IN HALF. 2. FOLD ONE CONSTRUCTIONS PAPER ON ANY COLOR IN HALF. 3. WRITE IN THE FRONT.
ROCK’N LEARN - School ~ La Escuela. It’s time for school. Es la hora para la escuela. The teacher- el maestro The teacher- la maestraThe student-el estudiante.
Señora Campuzano. Complete both blue and white cards Publisher: PRENTICE HALL Dictation teacher: Ms. Campuzano MUST WRITE: 1.A GARDIAN’S NAME 2.ADDRESS.
Martes el 9 de noviembre Bienvenida You need an orange book.
Supporting Your Child During Testing Apoyando A Su Hijo Durante Un Examen.
TIENEN 5 MINUTOS Objective: I can use prepositions to help describe where I am located. Vocab/Ideas: Delante de Encima de Cerca de A la izquierda Al lado.
Direct Objects & Direct Object Pronouns An English and Spanish Lesson.
ESTAR = TO BE 2.3 Vistas Las páginas Review of the verb “estar” in the present tense Yo estoyNosotros estamos Tú estásVosotros estáis Ud. estáUds.
¡Libro de la Familia!. 7 pages total 1 about you 3 pages about groups of family members 3 individual pages about family members.
Primeros Pasos-5 Unscramble the letters/Pon las letras en orden:
Español la memoria (1): cómo trabajarla bien. Hoy vamos a… mirar escucharpensar hablar memorizar.
Stations Homework Remember that we need to make sentences in Spanish, we are growing and the way we use our knowledge should grow with you. We need to.
Welcome to (Bienvenidos a) Lindley Park Annual Public Meeting(Reunión Anual Pública) & Open House (Apertura Escolar)
Hoy es martes. Es el 5 de noviembre LA PREGUNTA: ¿Cuál es la fecha de La Navidad? ¿Cuál es la fecha del Día de San Valentín? LA TAREA: -Terminen la hoja.
La Familia Click to Begin. Hola! Me llamo Juan. This activity is all about mi familia. On each page, read the family member word at the top and then click.
Notebook Organization (Todo el trabajo de esta clase se hace en el cuaderno)
100 Book Challenge Desafío de leer 100 libros. Cada niño tendrán: Una bolsa de libros Una carpeta 2 libros para leer cada noche Un informe de lectura.
Día número 3 Español 1—Acelerado
Interactive Math Notebooks
THE VERB IR ©2016 Sra. Cruz.
¡Bienvenidos a la clase de español!
Proyecto: Mi horario Nombre Hora Fecha.
Kindergarten Spanish High Frequency Words
19 de agosto de 2013 Pregunta Esencial: Who are you? Who am I?
¡Exprésate! UNO Chapter 5-2
Transcripción de la presentación:

Back to School Night Welcome Parents to our classroom! Im Ms. Juarez. Bienvenidos a nuestro salon! Yo soy Ms. Juarez

I received my degree at CalState San Bernardino. Im the first in my family to receive a Bachelors Degree.

Recibi mi licensiatura en Cal State San Bernardino. Yo soy la primera en recibir mi licensiatura en educacion.

I believe that creating a partnership between parents and teachers can help our students become more successful in school.

Yo creo que creando una sociedad entre los padres y maestros podemos ayudar a nuestros estudiantes ser exitosos en la escuela.

Classroom Rules 1.Respect each other 2.Be Courteous 3.Share Reglas del Salon 1.Respetarse 2.Ser Cortes 3.Compartir

Concepts About Print 1.1 Identify the front cover, back cover, and title page of a book. 1.2 Follow words from left to right and from top to bottom on the printed page. 1.3 Understand that printed materials provide information. 1.4 Recognize that sentences in print are made up of separate words. 1.5 Distinguish letters from words. 1.6 Recognize and name all uppercase and lowercase letters of the alphabet.

Conceptos de imprimir 1.1 Identificar la pasta, el dorso del libro y el titulo. 1.2 Seguir las palabras de izquierda a derecha, de arriba hacia abajo. 1.3 Entender el material imprimido que da informacion. 1.4 Reconocer que las frases imprimidas son hechas de palabras separadas. 1.5 Distinguir las letras y las palabras. 1.6 Reconocer y nombrar letras minusculas y mayusculas.

I am here to help you in any way I can. The only doors that need to stay open are the doors of communication.

Yo esoty aqui para asistirlos de cualquier manera. La unica puerta que se necesita quedar abierta son las puertas de comunicacion.