Programa: Técnico en Mantenimiento de equipos de computo Cod: Programa: Técnico en Mantenimiento de equipos de computo Cod: Pablo Andrés.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the -go verbs. These verbs are: Conocer : to know (people) Hacer: to make/do.
Advertisements

Los Infinitivos ¿Qué es un infinitivo?.
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the -go verbs. These verbs are: Hacer: to make/do Poner: to put Salir: to leave.
¿ Que día es hoy? Hoy es lunes ¿ Cual es la fecha de hoy? Hoy es el 26 de septiembre ¿ Cual es tu clase favorita? Mi clase favorita es… BELL RINGER.
` Las Ofrendas. Reason for Creating una Ofrenda 1.To Remember the person who died: How they played an important role in our lives To remember the good.
TEMA 2.- INTRODUCCIÓN A LOS MÉTODOS ÓPTICOS PROPIEDADES DE LA RADIACION ELECTROMAGNETICA Muchas de las propiedades de la radiación electromagnética.
EXPRESSIONS OF FREQUENCY
Español 3 Unidad 2 Page 114. One of the ways to tell someone to do or not to do something is to use commands forms.
Anna vs Elsa ¿Cómo te llamas? vs ¿Cómo se llama? ¿Cómo estás? vs ¿Cómo está?
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Hacer: to make/do Poner: to put Salir: to.
Rubric & Samples Included. ¿Qué hago? +Da mucha tarea cuando hace buen tiempo. -No ayudes a los estudiantes cuando tienen preguntas. +Grita cuando los.
Formal Commands! Telling people what to do…… You speak, or you are speaking……Hablas, estás hablando This is different from telling (commanding) someone.
Unidad 2, Etapa 1 By Alex, Alex, Trey, and Deeba.
¿Qué hago? +Da mucha tarea cuando hace buen tiempo. -No ayudes a los estudiantes cuando tienen preguntas. +Grita cuando los estudiantes no hacen la tarea.
COSTA RICACOSTA RICA. EL TIEMPO SAN JOSE, COSTA RICA EL JUEVES HACE 81 GRADOS. HOY HACE CALOR. EL VIERNES HACE 78 GRADOS. HOY ES HACE BUEN TIEMPO. EL.
5 mitos sobre la seguridad de la tecnología.
The Future Tense -original PowerPoint created by Mrs. Shirley of North Intermediate High School in Broken Arrow, OK.
TENER, ESTAR and ANDAR in the Preterite. The verbs tener, estar, and andar have similar stem changes in the Preterite tense. They all have “uv” in the.
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Conocer : to know (people) Hacer: to make/do.
Overclipping It’s very important as a trader that you understand your clip size and what positions this allows you to have. In addition it will help you.
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Hacer: Poner: Salir: Tener : Traer: Venir:
Translate the following: 1. She is not a good student. 2. (M) I am a very bad friend. 3. He is a quite tall boy. 4. The generous girl is not Colombian,
Nuestra escuela. Un proyecto de mandatos y localizaciones.
Los adjetivos. Los adjetivos en español In Spanish, adjectives are: masculine or feminine, and singular or plural; they usually follow the nouns they.
¿Cuánto tiempo hace que…? You can ask when something happened in Spanish by using: ¿Cuándo + [preterit verb]…? ¿Cuándo llegaste a la clínica? When did.
Vamonos Get out your purple speaking paper from yesterday AND your writing assignment. I will come to your desk and double check that both have been graded!
ONOFF Por Martha Abeille Profesora de Español What is the meaning of “to be” in Spanish? Conjugation of “to be” in English Conjugations of “ser and estar”
 In another countries show us that the Sci-Fi is too close to the reality, they make very impressive robots like animals and persons.  Then, if.
L17 - Introduction to the Conditional
Curs de Postgrau Visual Basic .NET: Introducció
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are : Hacer: Poner: Salir: Tener: Traer: Venir:
UNIVERSIDAD AUTÓNOMA DEL ESTADO DE HIDALGO ESCUELA SUPERIOR DE ZIMAPÁN
UNIVERSIDAD AUTÓNOMA DEL ESTADO DE HIDALGO ESCUELA SUPERIOR DE ZIMAPÁN
To be, or not to be? Let’s start out with one of the most important verbs in Spanish: ser, which means “to be.”
Español 2 8 y 9 de octubre de 2013.
Licenciatura en Contaduría
Ingeniería en procesamiento de recursos minerales
To be, or not to be? Let’s start out with one of the most important verbs in Spanish: ser, which means “to be.”
UNIVERSIDAD AUTÓNOMA DEL ESTADO DE HIDALGO ESCUELA SUPERIOR DE ZIMAPÁN
Notes: La Hora (Time) How do I tell time in Spanish?
Español 1 9 de diciembre de 2016.
UNIVERSIDAD AUTÓNOMA DEL ESTADO DE HIDALGO ESCUELA SUPERIOR DE ZIMAPÁN
Licenciatura en Derecho
Español 2 3 de marzo de 2017.
First Grade Dual High Frequency Words
Preterite Tense.
Vocabulario Podrán encontrar la lista del vocabulario en el folder “Día de los muertos Unit” en la pagina web de la escuela.
El secreto de los signos
EL MANDATO AFIRMATIVO FORMAL
By the end of the lesson you’ll be able to:  Identify key places in town  Give a description of the places  Provide an opinion on their town  Compare.
Final Proyect. The Chinese reject gifts several times - usually three, though they may be more - before accepting them. If you are in that situation you.
ABIGAIL RAMÍREZ ALICIA DE LEÓN Behavioural Interview Questions.
Haber is an E dropper so it becomes Habr-
[C] Notas: The Past Progressive
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Hacer: to make/do Poner: to put Salir: to.
Subject and Stressed Object Pronouns
TEMA Área Académica: Licenciatura en Contaduría
Possessive Adjectives
Possessive Adjectives

Page 228 Realidades 1 Tener, Poner, Hacer.
Gustar, Interesar, Aburrir
<<<ALREDEDOR<<<10>>>
Development of the concert programme
CONSEQUENCES OF ACCIDENTS AT WORK GLORIANA RUIZ. CONSEQUENCE OF WORKING WITHOUT GLOVES 1. A person can have side effects if he sprays a plant with chemicals.
Welcome to PowerPoint gdskcgdskfcbskjc. Designer helps you get your point across PowerPoint Designer suggests professional designs for your presentation,
How to write my report. Checklist – what I need to include Cover page Contents page – with sections Introduction - aims of project - background information.
“WHAT HAVE I DONE IN MY LIFE SINCE MY CHILDHOOD?” LURI PILAR TORRES VALCARCEL ID
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: *Caer: Valer: Hacer: Salir: Poner: *Tener:
Transcripción de la presentación:

Programa: Técnico en Mantenimiento de equipos de computo Cod: Programa: Técnico en Mantenimiento de equipos de computo Cod: Pablo Andrés Ballén Alfonso Karen Yulied Cuellar Hernández Pedro Julio Murcia Bonilla Kevin David Vega Reina Valentina Trujillo Álvarez Ficha:

ABSTRACT VPN networks is a type of network preferred by employers as it provides greater privacy and safety at the time of the transfer of files, this network has the ability to create capsules exclusives from a network to another. For this reason it was decided to perform the simulation of a VPN network taking as an example some network points, its creation and design were not simple since it took from some specific commands to make the network work and if a command is bad entered across the network was affected, it should be very cautious in this regard, as result was obtained a good product a correct simulation, it is their realization arose some errors, but managed to solve preventing they arose in the future.

l Diseñar la simulación de una red VPN, utilizando la unión de diferentes redes.

Adquirir conocimiento de conceptos. Crear la red de cada punto(virtual). Crear planos virtuales de cada uno de los puntos. Diseñar la simulación en PACKET TRACER. Verificar la conectividad efectiva de la simulación. Detectar y corregir errores que presente la simulación.

ACTIVIDADES semanas FASE DE ANÁLISIS Profundizar conocimientos con respecto al tema, indagando y explorando todo lo referente a la red. FASE DE PLANEACIÓN Realizar la simulación de una red VPN y los planos virtuales de las áreas para instalar la red que hará parte de una estrategia de cambio a la cooperativa que será mas segura y privada. FASE DE EJECUCIÓN Observar el comportamiento de la instalación y observar que errores presenta, analizarlos y corregirlos. FASE DE EVALUACIÓN Esperar el acogimiento, funcionalidad y comodidad que tiene la red sobre los fines de la cooperativa. Cronograma de actividades.

RESULTADOS OBTENIDOS: Planos 2D:

Planos 3D:

Simulación:

Conclusiones Con respecto al diagnostico realizado en cada punto, se llego a la conclusión que eran apropiadas para una instalación. Los planos realizados se hicieron de forma virtual con animación en 3D con fines de buena presentación.

La simulación es el centro del proyecto, se utilizo como herramienta principal un aplicativo llamado PACKET TRACER. En el proceso de la simulación se presentaron algunos errores que llegaron a la confusión de los integrantes del grupo, pero se pudieron corregir y reparar.

GRACIAS POR LA ATENCIÓN PRESTADA.