una búsqueda del tesoro

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Speaking Exercises 1.Save this program as speaking exercise #1YOUR NAME in the M drive 2.Read each question out loud into your microphone, and then reply.
Advertisements

Complementos Indirectos Español III Diciembre 2013 Señora Hooker.
Directions (The directions are based on the fact that you would delete this slide before you save it to the student directory. Therefore slide 2 will become.
de septiembre.  ¿Qué hora es? La participación #1 = dibuja una FLOR GRAN DE 3. 4.
Direct Object Pronouns. Instrucciones / Read each sentence. On a piece of paper, rewrite each sentence using a direct object pronoun. Then, advance to.
Calentamiento Write the answers to each question.
Los Numeros y los Colores Orchard Hill Elementary School Jessica Giboyeaux Spanish Teacher.
“C ONOCER ” Y LA “ A PERSONAL ” “Conocer”and the “personal a”
Bienvenida ALC 135 Miércoles el 13 de abril. objetivo Yo puedo presentar el ppt de la Semana Santa.
Antes de empezar Direct Object Pronouns When an infinitive follows a conjugated verb, the DOP can either be placed BEFORE the conjugated verb or ATTACHED.
Los Deportes Sr. Daves Spanish I. Instrucciones… 1.Change Sr. Daves’ name to yours on the 1 st slide. 2.Save the PowerPoint as “YourNameDeportes” to the.
Overclipping It’s very important as a trader that you understand your clip size and what positions this allows you to have. In addition it will help you.
Un juego de adivinanzas: ¿Dónde está el tesoro? A1B1C1D1E1F1 A4B4C4D4E4F4 A2B2C2D2E2F2 A5B5C5D5E5F5 A3B3C3D3E3F3 A6B6C6D6E6F6 Inténtalo de nuevo Inténtalo.
Listen and Identify On your desks, write down numbers 1 through 8. Look at the illustration on the next slide. You will hear a series of statements, each.
Nuestra escuela. Un proyecto de mandatos y localizaciones.
Me llamo ________ Clase 11 IM La fecha es el 22 de marzo del 2011 Propósito # 44: ¿Qué bebes cuando tienes sed? Actividad Inicial: Escribe una oración.
To insert this design into another PowerPoint presentation, highlight the image, then under the Home tab in your PowerPoint ribbon, click on Copy. Now.
CAPÍTULO 2A -AR VERBS SCAVENGER HUNT. DIRECTIONS: 1. Visit each poster (15 total) 2. Complete each sentence with the expression that BEST fits in the.
El Imperfecto Español 2.
El Imperfecto Español 2.
*TIENES 5 MINUTOS* Objective: Vocab/Ideas: Vámonos:
Alter-Ego Project Exercise 1
Saludos y Despedidas Hasta luego Buenos días Nos vemos Hola Adiós
Español 1 29 de agosto de 2016.
tengo tienes tiene tenemos tenéis tienen
To do lists Mark in Green for Vocab.
Proyecto de vocabulario de la ciudad
Los números ordinales vs cardinales
Telling Time in Spanish
Español 1 11 de mayo de 2017 Good morning, thank you for taking my classes today. For the most part the kids are really great. Here is my schedule for.
October 21st assignment Read through and practice with this PowerPoint. Ask and discuss it with each other if you have a question. Answer the following.
Español 2 5 de diciembre de 2016
AGENDA Diario / Recordatorio: Prueba-Dictado #2; próximo lunes
ESPAÑOL 1, el 13 de octubre a la clase de ESPAÑOL.
La Tarea para martes, el 8 de octubre de 2013: (Homework for Tuesday...) Since we had no time for the mini-quiz on all the uses of TENER, today, use the.
¡Los Adjetivos!.
Después de la prueba (after the quiz…
Translate (cenar – to have dinner)
¿Hay un centro comercial en tu barrio?
Tapas ¿Cuál es tu comida favorita?
The Progressive Tenses
Identifying Subject Pronouns
Use this slide to revise the food items. There is no colour coding now, so be sure to emphasise the correct articles – un, una, unas.
Tapas Tell what each person needs to do, using tener que.
una búsqueda del tesoro
ANTE TODO In both Spanish and English, conjunctions are words or phrases that connect other words and clauses in sentences. Certain conjunctions commonly.
S2 SPEAKING ASSESSMENT QUESTIONS STUDY GUIDE
Quasimodo: Tienes que hacer parte D de la tarea..
La Rutina Diara Practice describing the routines of the people in the following pictures. Remember to think about routines for weekdays (lunes – viernes)
Español 2 Capítulo 3ª-Flipped Lesson
Telling Time in Spanish
Para hacer ahora ¿Cómo es? 1) 4) 2) 5) 3) 6)
Tema 4: La ciencia y la tecnología
Key Learning: To be able to describe places in
Vámonos These are most of the words that will be on your test tomorrow. Categorize them into “Words I know” and “Words I need to review”. Muletas Silla.
Miranda Rights El Aviso Miranda
Regular -AR Verbs Pág. 100.
Directions (The directions are based on the fact that you would delete this slide before you save it to the student directory. Therefore slide 2 will become.
Vámonos Label your passports → 5, 6, 7, 9, 12 de diciembre
In this slideshow, you will practice expressions with tener.
¿A qué hora empieza tu segunda clase?
Describe a las personas con una frase completa.
Quasimodo: Write the following #’s in words
Unidad 2: En la Ciudad Lección 1.
Para el fin de esta leccíon, se puede:
Below are the 3 sentences you have been learning in class today.
Antes de empezar The following are verbs that have been conjugated, write the infinitive beside the conjugated verb: Como Esquío Voy Leo Veo Nado Hago.
Tapas Translate each sentence from Spanish to English.
Tapas María 5. Ustedes Los maestros 6. Yo
Learning activity 4 / Actividad de aprendizaje 4 Evidence: Describing outfits and likes / Evidencia: Describiendo atuendos y gustos In this evidence, you.
Transcripción de la presentación:

una búsqueda del tesoro Un paseo por España una búsqueda del tesoro

You will be using Google Maps to take a virtual walk through some of the cities and towns of Spain. As you walk, you will be asked to take several screenshots that meet certain criteria and place them into the slide show. Click the links below to begin your tour in Google Maps. Be sure to review the scavenger hunt look-for on the following slides before you begin. Instrucciones Group A: Calle Gran Vía, Madrid Group D: Málaga Group B: Las Ramblas, Barcelona Group E: Palma de Mallorca Group C: Bilbao Group F: Tenerife

Caminando por _____ Grupo ___

el transporte Un medio de transporte que no sea un coche o vehículo personal

la gente una persona que está caminando por la calle

actividades un grupo de personas que se divierten

la comida algo que se puede comer o beber

los edificios Una tienda

el hogar una casa o edificio de departamentos

el idioma un letrero o anuncio

la naturaleza un árbol o planta

el arte una estatua, escultura, monumento, o otra cosa artística