HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
DATU PROZESUA: SPSS programa erabiliz DATU PROZESUA: SPSS programa erabiliz Izaskun Ibabe Erostarbe Para introducir el logotipo de su organización en esta.
Advertisements

IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
ZATIKIAK: SARRERA DBH 1. Esanahia eta adierazpena Zenbakitzailea: Zenbat zati hartu ditugun adierazten du. Izendatzailea: Osoa zenbat zatitan banatu dugun.
PRECAUCIONES EN PACIENTES CON GLAUCOMA O CON PREDISPOSICIÓN
SARRERA Saioen antolamendua
Jarraitu nirekin Sigue conmigo
Gabonak dira! ¡Es Navidad! >HASI SAIOA >INICIO.
Bilbotik Donostiara A8 autopistatik joanez, goiz esnatu behar duzu, fakultatera garaiz helduko bazara. EHULKUren aholkua (...etorriko bada) Euskara Zerbitzua.
SARE SOZIALAK.
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
Datuak antolatzen.
Txokolate-fabrika 1.
KLONAZIOA.
EHULKU (galderak nola egin)
KOMUNIKAZIOA.
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
Aurrekontua: zer pentsatua ematen duen zenbaki labirintua
Jainkoarekin bazkaldu ...
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
Excel kalitateari begira
AKROSPORT.
Paula, Maider eta Maialen
EGUZKI ENERGIA FOTOVOLTAIKA
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
EHULKU zerbitzua EHULKUren aholkua (EHULKU).
Kasu ebatzia.
(Hartuko dugu kafe bat?)
Datuak antolatzen.
META! Kultura finantzatzeko eta kulturan parte hartzeko bide berria.
DESKRIPZIOA.
Ebazteko kasu bat.
Integrazio-metodoak koadraturen bidez:
Beritzegune Nagusia / Arloak
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
COMPRESS-EUS.
BARKA GAITZAZU, JAUNA! Jainko gure Aitarekin adiskidetzeko poza eskaintzen digu Jesusek “Gurekin 2-8”
IRAULTZAK , GERRAK ETA ALDAKETAK
IRALE.
Soldata Lan Harremana Hitzarmen Kolektiboa Ogasuna Gizarte Segurantza
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
Zer da Euskalbar?.
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
balioetsi, balioztatu…
Paleolito Aroa Euskal Herrian
Komunikazioaren elementuak
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
Angeluen neurria.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
{sin(klx), cos(klx)} oinarria: Fourier-en serieak
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
GALAXIAK.
IKASTOLEN ETORKIZUNAREN PLANIFIKAZIOA
PERSPEKTIBISMOA ( ).
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
KALKULU NUMERIKOA: Funtsezko arazoa:
FILOSOFIAren HISTORIA
Mendeko perpausen hasiera markatzeko partikulak
Curriculuma 1.5. MATERIA.
23. Bedi f : R > R3 endomorfismoa, non
Ongi etorri Heziraul. eus-era
Bolumena ala edukiera?.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Zer da epaiketako bitartekotza?
Transcripción de la presentación:

HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA SARE SOZIALAK 4. Pausua

UDALAREN SARE SOZIALAK (4. pausua) Pixkanaka udalaren haur, nerabe eta gazteen sustapen arloaren sare sozialen diagnostikoa eta estrategia osatzen joan gara. Azken pausu honetan ESTATISTIKAK nahi ditugu landu.

ESTATISTIKAK Orain arte landu dugun guztia zehaztu ondoren: HELBURUAK HARTZAILEAK KANALAK EDUKIAK KUDEAKETA eta PLANIFIKAZIOA TONUA/ESTILOA HIZKUNTZA … Egiten duguna NOLA neurtuko dugun, zer neurtuko dugun, zenbatero neurtuko dugun… identifikatzeko unea iritsi da.

Azken finean, kudeaketa egokia eta eraginkorrarako. EGITEN DUGUNA HERRIAN ZABALDU NAHI DUGUla diogu askotan, baina NOLA DAKIZU ORAIN EGITEN DUZUNA JENDEARENGANA IRISTEN DEN ALA EZ? ESTATISTIKAK Sare sozialetan egiten ari garen kudeaketa NEURTZEA ezinbestekoa izango da, finkatu ditugun helburuak lortzen ari garen jakiteko, aldaketak egin behar baditugu estrategia bideratzeko edota arrakasta duten edukiak/dinamikak ezagutu eta errepikatzeko…. Azken finean, kudeaketa egokia eta eraginkorrarako.

ESTATISTIKAK -Datu hauek jasotzea KUDEAKETAren beste zati bat bezala ulertu behar ditugu. Hau da, kudeaketaren dinamikan integratuta egotea komeni da. -Datu hauek jaso ondoren, datu hauetatik ondorio batzuk atera beharko ditugu: Adibidez; identifikatu arrakasta duten edukiak, edo alderantziz, arrakasta eduki ez dutenak. Honek adibidez, pistak emango dizkigu, hau da, gure hartzaileei interesatzen zaizkion edukiak ezagutzeko aukera izango dugu eta gure estrategia/kudeaketa bideratzen lagunduko digu.

ESTATISTIKAK Ondo pentsatu beharko dugu: -ZENBATERO egingo dugu neurketa?? -ZE TRESNAK erabiliko ditugun neurketarako?? (hasiera batean, oinarrizkoak, sare sozial berak ematen dizkigutenak erabiliko ditugu. Bigarren fase baterako, nahi izanez gero, beste tresna batzuk erabili daitezke…) -ZE TXANTILOI erabiliko dugu datuak jasotzeko?? (Eredu batzuk prestatu ditugu laguntzeko) -DATUAK interpretatu. Zenbatero?? (Adibidez, datuak hilero jasoko ditugu, baina datu hauek interpretatu eta ondorioak atera, 3 hilabetez behin jasoko ditugu memorietan…)

ESTATISTIKAK EKINTZA ZEHATZAK ETA EMAITZAK NEURTU EMAITZA NEURGARRIAK (Txantiloiak ikusi. Datuak jasotzeko proposamen bat da. Bakoitzak erabaki beharko du bere beharretara egokitutako eredu egokia) EMAITZA EZ NEURGARRIAK (Sare sozialetatik kanpo jasotako komentarioak jaso…) BALORAZIOA: Emaitza hauen balorazio bat egin beharko dugu. Balorazio hauek egiteko maiztasun bat ere ezartzea komeni da. HOBETZEKO PUNTUAK: Balorazio horretan oinarrituz, hobetzeko puntuak identifikatuko ditugu, behar diren egokitzapenak egiteko.

Txosten honen zatia estrategia osoaren oinarria izango da. Gogoratu, momentuz hartutako erabakiak (1. pausua+2. pausua+3 pausua) txosten batean idazten hasi behar dugu puntuz-puntu. Betetako txantiloiak lagungarriak izango dira txostena osatzeko. Txosten honen zatia estrategia osoaren oinarria izango da. SARE SOZIALEN ESTRATEGIA DISEINATU: 3. EKINTZA ZEHATZAK ETA EMAITZAK NEURTU EMAITZA NEURGARRIAK, EMAITZA EZ NEURGARRIAK, BALORAZIOA, HOBETZEKO PUNTUAK 2. EDUKIEN PLANGINTZA/PROGRAMAZIOA ETA KOORDINAZIOA PLANGINTZA, KOORDINAZIOA, KONPETENTZIA EDO ADIBIDE ONAK EZAGUTU, ESTILOA DEFINITU 1. ESTRATEGIAREN OINARRIA DIAGNOTIKOA, HELBURUAK, HARTZAILEAK, KANALAK.

ZALANTZAREN BAT BADUZUE: 943 472580 telefonora deitu eta saiatuko gara argitzen!