Produktua-Prezioa-Banaketa-Publizidadea

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EL SISTEMA COMERCIAL  Elementos, variables del sistema y relaciones. ◦ Para satisfacer las necesidades, la empresa dispone de los instrumentos básicos.
Advertisements

Sitios Web de Comercio Electrónico. OBSERVACION ESTA PRESENTACION AVANZA AUTOMATICAMENTE SIN NECESIDAD DE HACER CILK EN NINGUN LADO OBSERVACION ESTA PRESENTACION.
ZATIKIAK: SARRERA DBH 1. Esanahia eta adierazpena Zenbakitzailea: Zenbat zati hartu ditugun adierazten du. Izendatzailea: Osoa zenbat zatitan banatu dugun.
SARE SOZIALAK.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
EGOERA EKONOMIKOA 2012 urteko ilbeltza
ZENBAKI OSOAK, ZENBAKI ARRUNTAK, MULTIPLOAK ETA ZATITZAILEAK
EHULKU (galderak nola egin)
Josune, Ane C., Álvaro eta Garazi
ZER DA KOKLEAR INPLANTEA?
POLITIKA.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
hauteman detektatu atzeman [ikus antzeman / atzeman ( )]
Istripua izan da berriro A8 autobidean.
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
EKONOMIA POLITIKAK. ZERGA POLITIKAK
Harreman juridikoa eta eskubideak
MEKANIKA KLASIKOAREN OINARRIAK
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
III. PROBABILITATEA PROBABILITATEAREN DEFINIZIOAK
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
Auto berean joaten dira lantokira Ane eta Peru
GAZTEAK ETA KONTSUMO ARDURATSUA
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
META! Kultura finantzatzeko eta kulturan parte hartzeko bide berria.
Zazpi enpresaren diru-kontuak aztertu dituzte.
Aizea Arrien Barrenetxea
Patinak.
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
HISTORIARI DAGOKION PROBLEMA: MATERIALISMO HISTORIKOA
Aitzitik EHULKUren aholkua aitzitik.
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
Soldata Lan Harremana Hitzarmen Kolektiboa Ogasuna Gizarte Segurantza
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
perpendikular, paralelo…
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
Ekonomiaren fluxua Nola eragiten dute familiek, enpresek eta estatuak zirkuito ekonomikoan?
GAZTEAK ETA KONTSUMO ARDURATSUA
SASIETA MANKOMUNITATEAK IKASTETXEEI ZUZENDURIKO KANPAINA
ZELULA AMAK.
Arozgoan arituz egiten gara arotz
ENKARTERRIKO EUSKARAREN PLAN ESTRATEGIKOA ( )
Komunikazioaren elementuak
Zenbaki erromatarrak.
A eredurako aplikazio informatikoak
informatika, jostailu eta jokoak.
Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioan eraldaketa digitala
Euskal Ondare Digitalaren Artxibategi Elektronikoa
6. GAIA OBLIGAZIOAK.
ZELULA AMAK.
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
Egileak: Julen, Borja eta
Modelos de Negocios en Internet
URAK KUTSATUTA DAUDE!!! Garbi ibili eta ez bota zikinik!
Eusko Jaurlaritza (Diru sarreren eta gastuen antolaketa)
gurasoentzako materiala,
PERSPEKTIBISMOA ( ).
MATERIALISMO DIALEKTIKO ETA HISTORIKOA
MATERIALISMO DIALEKTIKO EDO HISTORIKOA
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
Harreman juridikoa eta eskubideak
LAN MUNDUAN EUSKARAREN ERABILERA BULTZATZEN DUTEN ENTITATEAK
Energia Nuklearra ITSASO MENDIKUTE.
Curriculuma 1.5. MATERIA.
ANTOLAKETA II: KASUEN AZTERKETA
Bi aldagaitako estatistika deskribatzailea
Zer da epaiketako bitartekotza?
informatika, jostailu eta jokoak.
Transcripción de la presentación:

Produktua-Prezioa-Banaketa-Publizidadea

PRODUKTUA Forma

Koloreak

Produktu Zorroa edo lerroa Produktu bat baino gehiago saldu. Produktu homegeneoak eta erlazio estua.

Produktu Zorroa edo lerroa Sakonera

Produktuaren ezaugarriak MARKA Izena+ logoa IZENA Ahoskatzen den markaren zatia. Gogoratzen erraza. Soinu atsegina. Nike, Loreal, Kaiku, HS, Seat… Zailagoak: Herbal essence, Packard bell, …

Logoa edo slogan Porque yo lo valgo. Just do it! I´m loving it! Connecting people Para todo lo demás… Se derriten en tu boca no en tu mano. Piensa en verde

Estrategiak Marka bakarrekoa: Mercedes, Panasonic,… Marka anitzeko estrategia: Henkel enpresak; Dixan, Vernel, Mistol…marka Bigarren marken estrategia: Bosch lehengo marka ufesa bigarren marka bezala du. Banatzailearen marka: Marka txuriak, Eroski, Carrefour…

Modeloa Renault marka: Twingo, Laguna, Clio… Ontzikia: Etiketa

BIZITZA ZIKLOA Sarrera Hazkundea Helduaroa Zahartzea edo beheraldia

Eroslearen ikuspegitik Ez da soilik $ Zerbitzu edo ondasun bat da Beharrizan baten asetzea Desio baten asetzea Erabilgarritasuna P e/m tresna aldakorra Lehiatzeko tresna Eroslearekin bat egin behar du Metodoak 18. orrialdea

Prezioak jartzeko metodoak Kostuak kontutan hartuta Kostuak gehi lortu nahi dugun mozkin zatia. Prezio objetiboaren metodoa. Honen bitartez salmenta kopuru zehatz bat lortu nahi da. Lehiakidetza kontutan hartuta Kostuak ez dute garrantzi handia, lehiakideak egiten/jartzen duten prezioa baizik.

BANAKETA BANAKETAREN OINARRIZKO EKINTZAK Epe luzerako erabaki bat da Erabaki estrategikoa Banaketa kanalaren diseinua eta aukeraketa. Salmenta puntuen kokapena. Banaketaren logistika

BANAKETA Banaketa kanalaren diseinua eta aukeraketa. 1. Kanal zuzena: Bitartekaririk gabekoa. Ez da oso ohikoa kontsumoko produktuetan. Industri eta zerbitzu sektorean aldiz arruntagoa da. Avon eta Círculo de lectores enpresak besteak beste. 2. Kanal motza: Kontsumo merkatuetan agertzen da batez ere eta honelako egitura du: EKOIZLEA – TXIKIZKARIA – KONTSUMITZAILEA Kanal ohikoa auto, elektrogailuak ...erosterakoan. 3. Kanal luzea: Kontsumo merkatuetan eman ohi da. Gutxienez ondorengoek hartzen dute parte: EKOIZLEA – HANDIZKARIA – TXIKIZKARIA – KONTSUMITZAILEA SALMENTA PRODUKTUEN KOKAPONA

SUSTAPENA Sustapenak helburutzat produktua badagoela komunikatzea Sustapenaren hiru oinarrizko helburuak hauek dira: - Informatu - Konbentzitu - Gogoratu.

SUSTAPENA TRESNAK Salmenta pertsonala: telefonoz kontratuta movistar Marketing zuzena:Postaz, internet, ...

SUSTAPENA Iragarkiak Publizitatea: Irrati-Tv- egunkari Harreman publikoak: Patrozinioak Salmenta sustapen edo promozioa: Elecre´c-ko asteazkeneko bonoak

MARKETING ESTRATEGIAK ETA ENPRESA ETIKA Konfiantza eta eragingarritasuna sortzea izanen dira bere ondorio positiboak. Etikoak ez diren jokabideak Ziurrak ez diren produktuak saldu. PIP inplanteak. Gehizko prezioak ( kubatak), prezio adostuak ( mugikor tarifak), harrapakari prezioak ( desde 2,99€)

MARKETING ESTRATEGIAK ETA ENPRESA ETIKA Arazo etikoei aurre egiteko aukerak Kontsumitzaileen erakundeak. Iratxe kontsumitzaileak Kontsumitzaileen aldeko legedia Yo denuncio- Comando actualidad bideoa Post erosketa zerbitzua

EKONOMIA BERRIA Ekonomia berria eta teknologi berriak Merkataritza elektronikoa Deskontu, deskontalia, colectivia, chofer… Destinia, amazon, ryanair… Blogak, web 2.0, comunity manager, Seo, Google analitycs,…

EKONOMIA BERRIAK MOTAK KONTZEPTUA B2C "Business to Consumer” Azken produktua bezeroari saltzea. [Denda birtualak: Amazon.com edo Allnatura.es] B2B "Business to Business" Enpresen arteko merkataritza: bezeroa-hornitzailea. [Opciona.com eta pareko enpresentzako merkatua] C2C "Consumer to Consumer" Enkanteak. Erabiltzaile arruntek produktuak saltzen dituzte. [Ebay.com eta pareko enkanteak] C2B "Consumer to Business" Kontsumitzaile arruntak taldeka jartzen dira, indar handiagoa batu eta enpresei eskaerak egiteko [letsbuyit.com eta pareko kooperatibak] A2B/C/A "Administration to Business/Consumer o Administration" Administrazio publikoekin eta herritar, enpresa edo beste administrazio batzuekin harremanak. Gobernu elektronikoa edo e-goverment, [Internet bidezko zergak Aeat.es...] P2P "Peer to Peer" Lagunetik lagunera [musika trukea, esate baterako edo Prosper mailegu pertsonalak Prosper.com] B2E, "Business to Employee" Enpresaren eta langilearen arteko komunikazioa. [e-recruiment, telelana...]