¡¡ Make it Happen!!.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
¡Vamos a viajar!.
Advertisements

POR QUÉ_____ CUÁNDO_____ DÓNDE____ ADÓNDE_____ DE DÓNDE____ CÓMO______ QUÉ____ CUÁL_______ QUIÉN____DE QUIÉN_____ CON QUIÉN_____A QUIEN______ CUÁNTOS/AS__________.
1. Yo (patinar) 2. Tú (escuchar música) 3. Ellos (bailar) 4. Nosotros (estudiar) 5. Vosotros (trabajar) 1. Yo patino 2. Tú escuchas música 3. Ellos bailan.
 Bajarse el autobús  El conductor  El edificio  El estacionamiento  El guía  La iglesia  La lancha  El letrero 
Imagine there’s no heaven, it’s easy if you try, Imagina que no hay Cielo, es fácil si lo intentas.
Objetivo – What other meaning does tener have besides “to have”? Hagan Ahora: Conjugate tener into all six forms.
MI HORARIO TÍPICO Srta. B.. WRITE IN FULL SENTENCES  An example of a class  En la segunda hora tengo la clase de inglés a las ocho y media. Señora Bethea.
IMAGINA John Lennon.
Al Mundo Dios Amó Por Jaci Velasquez. Sinopsis John (Juan) 3:16, NVI: 16 Porque tanto amó Dios al mundo, que dio a su Hijo unigénito, para que todo el.
Presiona para comenzar Esta presentación es solo para su recreación, en mi interés de llevar un mensaje de paz, amor y alegría a través de la música y.
Imagine there’s no heaven, it’s easy if you try, Imaginar que no hay cielo, es fácil si usted prueba.
Las Preguntas (the questions) Tengo una pregunta… Sí, Juan habla mucho con el profesor en clase. No, Juan no habla mucho en clase. s vo s vo Forming.
Saludos Greetings. Hola ¡Hola, amigos! Hola means hi Hi, friends!
JUEVES, EL 10 DE SEPTIEMBRE LT: I WILL RECOGNIZE SOME NEW VOCABULARY WORDS. Go over tests & retake procedures Interpretive Assessment: numbers & alphabet.
Feeling a little “negative” today? ¡No me gusta usar la computadora!
ROLEPLAY 4 El tren. Background information You catch a train at the last minute in Valladolid. You did not have time to buy a ticket but think you can.
Capítulo 1-4.  Hola, soy Sara  Tell if the following statements are true or false. Correct the false statements.  Yo soy de Jalisco.  Mi amigo David.
DISCUSING HOW OFTEN YOU DO THINGS 5.1. Vocabulary ¿Con qué frecuencia?: How often? ¿Siempre?: Do you always? durante: during ¿Todavía?: Still? desayunar:
TODO TIENE SU TIEMPO. Eclesiastés 3:1-15 Nelson Mandela memorizo una estrofa de un famoso poema “Invicto” No importa cuan estrecho sea la puerta, ni cuan.
+ Words of Negation HOW TO EXPRESS SOMETHING NEGATIVELY.
Tener. Regular Verb A regular verb will follow a pattern for conjugation. Pattern: Stem + endings.
The conditional tense in Spanish expresses what you would do or what would happen under certain circumstances. Copyright © 2008 Vista Higher Learning.
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Conocer: to know (people) Hacer: to make/do.
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are : Hacer: Poner: Salir: Tener: Traer: Venir:
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Conocer: to know (people) Hacer: to make/do.
¿Masculino o feminino?.
Essential questions: How do I use some irregular verbs?
Para hacer ahora 1) How would you ask to go to the following places in Spanish? 2) How do you say that you have something in Spanish? 3) How do you.
Affirmative TÚ COMMANDS
Todo acerca de mí All about me.
HOLA.
Nadie mas que Tu / No one else but you
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Hacer: to make/do Poner: to put Salir:
The conditional tense in Spanish expresses what you would do or what would happen under certain circumstances. Copyright © 2008 Vista Higher Learning.
Calentamiento: Suggest something from the menu to each person
15 $1 MILLION 14 $500, $250, $125, $64, $32,000 9 $16,000 8 $8,000 7 $4,000 6 $2,000 5 $1,000 4 $500 3 $300 2 $200 1 $100.
La Edad Age.
Todo acerca de mí All about me.
THE PRESENT CONTINUOUS
Egg Baby Project Spanish II.
Los irregulares del presente
The conditional tense in Spanish expresses what you would do or what would happen under certain circumstances. Copyright © 2008 Vista Higher Learning.
Presente Perfecto y Presente Perfecto Subujuntivo
LOS VERBOS TENER Y VENIR
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Hacer: to make/do Poner: to put Salir: to.
NELSON MANDELA.
DISEÑO DE MATERIAL DIDÁCTICO II Mtro. Yonatán Eric Cruz Hernández 3° B
JUGAR to play a sport or a game
Recetas 3 Objetivo: Hacer preguntas Hablar sobre la comida
15 $1 MILLION 14 $500, $250, $125, $64, $32,000 9 $16,000 8 $8,000 7 $4,000 6 $2,000 5 $1,000 4 $500 3 $300 2 $200 1 $100.
La edad Age Ch. 2 - Age.
Quasimodo: Get ready for the quiz! Make sure you know what kind of stem changer each word is!
Chiquilla Te Quiero!!! _____ ____ _______mi dulce niña Ya lo ves estoy, tan loco por ti Cuando te veo venir No se ni que decir Y no encuentro la manera.
LA GENTE QUE ME GUSTA… Mario Benedetti.
Present tense “go” verbs
Situación 4 – El Tren With audio (double click on and open to listen to audio) By Sol Sáez.
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Hacer: to make/do Poner: to put Salir: to.
Kindergarten Spanish High Frequency Words
LA GENTE QUE ME GUSTA….
Bell ringer – on a piece of paper!
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Conocer: to know (people) Hacer: to make/do.
#14- El Condicional (The Conditional Tense)
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Conocer: to know (people) Hacer: to make/do.
Conjugate ser in the present tense
Quasimodo: How could you express the following information in Spanish (you know 2 ways right now): The test will be on Friday. El examen va a ser el viernes.
LOS VERBOS  --ar en el presente.
UN ENCUENTRO AGRADABLE
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: Conocer: to know (people) Hacer: to make/do.
-go Verbs There is a small but very important group of verbs that we call the “-go” verbs. These verbs are: *Caer: Valer: Hacer: Salir: Poner: *Tener:
Las Preguntas (the questions) Tengo una pregunta… Sí, Juan habla mucho con el profesor en clase. No, Juan no habla mucho en clase. s vo s vo Forming.
Transcripción de la presentación:

¡¡ Make it Happen!!

Jorge Martinez Bernal UEFA Champions League Madrid 2010. Londres 2011. Munich 2012. Londres 2013. @ estadio

Definición de Emprendedor Dícese de la persona que es capaz de arriesgar algo (esfuerzo, tiempo y recursos) para poner en marcha sus ideas, proyectos, ilusiones, objetivos, etc. @ viaje de amigos

No es valiente el que no tiene miedo sino el que sabe conquistarlo! “¡The Training Guy!” Dícese de la persona que esta «casi» lista para conquistar el mundo de los negocios y convertirse en Inversor. «tienen un doctorado en Diseño y gestión de pretextos» Sus grandes virtudes: Alegre. Positivo. Soñador. Sus actitudes a mejorar : Habla mas de lo que ACTUA. «El tiene miedo al éxito» Resistencia al cambio No es valiente el que no tiene miedo sino el que sabe conquistarlo! -Nelson Mandela-

EL “NO” esta garantizado!! ¡¡ Atrévete !! ¡¡ Explota tu talento !! Si no tocas, no te abren!! Los trenes pasan todos los días, solo tienes que estar en la parada correcta Comparte tus ideas, posiblemente alguien también lo haya pensado Serendipity palabra mágica, genial y maravillosa por la que, por azar o por fortuna, encontramos algo mejor de lo que es nuestras expectativas. Soy el amo de mi destino, soy el capitán de mi alma -Nelson Mandela- @Como conoci a mi jefe

“HASER” Humildad Alegría Sinceridad Educación Respeto

I only have one rule.. No matter how many times you have tried, you will Mexikano …..ALL IN !! Just Do it !! Nothing is Impossible!!

Gracias a todos por venir EUROCOPA 2012 en Kiev, Ucrania. Gracias a todos por venir