¿Por qué ser un #MIEExpert?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
¿Qué haces después de las clases? (2 cosas). Compare using más/menos…que.
Advertisements

ASIG M METODOLOGÍA DE LA INVESTIGACIÓN CONTABLE SEM DOCENTE: ING./C.P. LUIS EDUARDO MALAGÓN VÉLEZ TITULO MONOGRAFÍA Autores Monografía.
To tell the time in Spanish… 3:15=Son las tres y quince. 11:20=Son las once y veinte. 6:04=Son las seis y cuatro. 1:30=Es la una y treinta 8:19=Son las.
Time Expression with Hacer Grammar Essential #106.
¿Qué te gusta hacer?.
CLASSROOM EXPECTATIONS! When entering the classroom, sit in your chairs and work in your Esponja(warm up) turn in when you finish. Please don't talking.
Fast Five: Mexico (#9, 10/19-23/09) Mmmmm. Mangoes!
Think, Pair, Share Think about the answers to these questions, then write and share: 1.Have you ever been away from home for an extended period of time?
Guía de autorretrato – Due 2/24 Create a self portrait that shows how you view yourself. You can use any medium in your portrait: paint, color pencils,
En la Ventana. This screen is now a window!!! (a Ventana) How do you feel when you look out the “window”?
The future tense How do we use it? How do we write it? When do we use it?
¿Cómo te llamas? What is your name? ¿De dónde eres? Where are you from?
Overclipping It’s very important as a trader that you understand your clip size and what positions this allows you to have. In addition it will help you.
¡Hola! ✤ Study for your vocab quiz for 5 minutes! ✤ Unit 2 Apuntes 1 ONLY ✤ Make sure you can translate from English to Spanish!
DO NOW: Write 3 different ways to greet someone (say hello):
INTRO. TO LAW – MR. STILLMAN 12/2/15 AIM: How do we construct a brilliant BILL OF RIGHTS PROJECT? DO NOW: Which Amendment will you choose for your project?
Las Palabras Interrogativas Etapa Preliminar Español II.
Do-Now If you have not done so, complete the crossword puzzle on page 3 dealing with Spanish greetings. (If you did do the puzzle already, please read.
Palabras interrogativas Question Words. Palabras interrogativas Question words are used to request information. ALL question words have written accents.
Oral Presentat ion 1 3 rd Grade Colegio La Misión English Department “What a wonderful sport”
Profesiones y oficios Speaking test requirements.
Español 2 20 de septiembre de La campana Hoy es martes el 20 de septiembre de 2016 ¿Qué llevan los animales? Los gansos El perro El gato El lagarto.
Giner de los Ríos: HÉROES TIC
Español 2 8 de septiembre de 2016.
Target: Describes people and things.
Essential questions: How do I use some irregular verbs?
Buenas prácticas de programación con Drupal
Making Proud Choices Tomando Decisiones Orgullosas
How do you say “to be” in Spanish? Hint: there are 2 ways
HACER AHORA GO OVER TAREA FROM ONE-NOTE AL RAP.
Spanish 2 Week 1 Sra. Knutsen.
JUGAR to play a sport or a game
Jueves, el 22 de septiembre
¿Están lejos de o están cerca de la escuela?
c e a d b Eduardo Julia Julia Eduardo Julia
Presentation will be in Spanish
Español 1 18 y 19 de octubre de 2016.
Ñ EMPEZAR AUTORA: Marta Láiz.
¿En que puedo servirle? ¿Qué talla usa? ¿Qué color prefiere usted?
Mes de Mayo, Mes de María Carolina Fernández Diego de la Fuente
Translate (cenar – to have dinner)
La visión neuroeducativa en la formación del profesor.
Antes de empezar – escribe 5 quehaceres (chores) que haces en tu casa (in English)
WHAT TO DO FOR THE PEOPLE WHO HAVE NO MOTIVATION TO LIVE A HAPPY LIFE BY: Valentina Nistal.
¡Los últimos apuntes gramaticales!
Geología Dinámica Interna Prof. Rubén Rodríguez Fernández
LOS VERBOS TENER Y VENIR
Para hacer ahora Make a list of the following in your notebook:
El Efecto Doppler y el Big Bang
APUNTES: Tener+que+infinitive- To have to do something
Asking Questions P. 184 Realidades 1.
Para hacer ahora ¿Cómo es? 1) 4) 2) 5) 3) 6)
Las profesiones.
Respuesta Respuesta Respuesta Respuesta Respuesta Respuesta Respuesta
Bellwork Escriban los pronombres de los objetos directos y objetos indirectos. Y también escriban 3 frases con los objetos directos y 3 frases con los.
Demonstrative Adjectives
Pronunciación… p.57 In Spanish, final consonants are always linked with the next initial vowel sound… el amigo los hospitales problemas económicos.
¡BIENVENIDOS AL ESPAÑOL 1!
Telling Time in Spanish
19 de agosto de 2013 Pregunta Esencial: Who are you? Who am I?
Conjugate ser in the present tense
ENTRADA Hoy es el miércoles trece de febrero.
Tener Ch. 1A.
Antes de empezar Me queda ___. = It fits me ___.
SABER vs CONOCER Sr. Portillo Español 1, 2 y 3.
Communicating With Staff Pablo Garcia Clavel MED 4E English Medical Teacher: Zheila Carrillo Adame.
Setting SMART Goals If goals aren’t reachable, they aren’t worth making. All you have to do to set realistic goals is follow the SMART goals guidelines.
Las Preguntas (the questions) Tengo una pregunta… Sí, Juan habla mucho con el profesor en clase. No, Juan no habla mucho en clase. s vo s vo Forming.
Transcripción de la presentación:

¿Por qué ser un #MIEExpert? @julisanzmamolar

Why do you consider yourself to be a Microsoft Innovative Educator Expert? Docente del Colegio San Gregorio-La Compasión de Aguilar de Campoo en la provincia de Palencia en España. A partir del curso 2016/17 utilizará Microsoft Education en todas sus etapas educativas.

Describe how you have incorporated Microsoft technologies in innovative ways in your classroom. ONE DRIVE. ONE NOTE. SWAY. …

If you become an MIE-Expert, how do you hope it will impact your current role? Crecería mi PLE. Crecería mi colegio como asociación organizativa en el nuevo marco educativo del siglo XXI. Lo más importante el alumnado se beneficiaría de mis aprendizajes de todo el entorno Microsoft Education.

Presentación “¿Por qué ser un #MIEExpert?" CREATIVE COMMONS Presentación “¿Por qué ser un #MIEExpert?" para Microsoft Innovative Educator Expert Self-Nomination Form creado por Julián Sanz Mamolar se encuentra bajo una Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Unported. Permisos que vayan más allá de lo cubierto por esta licencia pueden encontrarse en http://es.creativecommons.org/licencia/.