Internet como fonte de recursos ludolingüísticos

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Abecedario Figuras geometricas Numeros
Advertisements

LOS CALIGRAMAS.
JUEGO PALABRAS II Nivel: NT2
Caligramas Poesía con forma.
Alfabeti zación Inicial Lenguaje Oral Lenguaje total Habilidad es comunicat ivas Discriminar palabras, teatro, conciencia fonológica, platicar temas varios,
Experiencia método matte esc. República del perú
Comunicación Escrita Manuel Reyes Vidal. Comunicación Escrita Introducción ◦ La comunicación escrita data desde los símbolos primitivos hasta los aparatos.
Profesor: Mg. Lester Aliaga Castillo Integrantes: María Blas Fresia Cabrera. Lilian Oportus Jinet Ramírez Leticia Venegas.
Lo importante no es el instrumento… sino lo que se hace con él. Pero un buen instrumento ayuda. Disponer de una PD en el aula no garantiza una enseñanza.
PEDAGOGÍA CONTEMPORANEA I 6TO TETRAMESTRE PEDAGOGÍA LIC. ANDREA VALENZUELA ALVAREZ ROSA IVETH RAMIREZ MANRIQUEZ.
SARAVIA, LUIS FERNANDO NOVIEMBRE El diseño de la propuesta didáctica :: reconocer las tendencias culturales, formas de participación, consumo y.
Proyecto con TIC El diario de la escuela 3 Bernasconi 2016 Áreas: Prácticas del Lenguaje, Formación Ética y Ciudadana, Educación Digital. Docentes: Daniela.
Software de Autoedición y Procesadores de Texto TISG Sylvia Vásquez Araya.
Lengua y literatura Exámenes pendientes regulares 2013.
BLOG DE BASES DE DATOS Consulta e investigación. Noticias  Para el área de computación se muestran noticias sobre los avances del área, así como notificaciones.
Un Aula Abierta Web 2.0 Escuela 2.0 C.P.R. La Almunia.
Literatura Es el arte en que el autor hace un uso especial del lenguaje para comunicar una historia, un sentimiento, una emoción…
COMPETENCIA COMUNICATIVA
DERECHO DE AUTOR INTEGRANTES: SERGIO CASTRO ARACELLYS RIVERA
Equipo TIC – INFD María Susana Espiro, Gabriela Asinsten.
Didáctica del lenguaje 2013
UN DESAFÍO PARA LA ENSEÑANZA Y EL APRENDIZAJE DE
LA Crónica (Pág. 118) SAMANTHA CASTRO.
La Biblia: Antiguo Testamento Religión católica 2º ESO
LOMCE.
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
Experiência dos clubes de leitura nos centros de ensino secundário
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA
SIN INTERNET.
Aldadsdasaszxczxczxddsalslasdlasdasdasddasd as.
INFORMACIÓN ACADÉMICA
Situación de Galiza, con respecto as emisións dos gases invernadoiro.
Reversión dos procesos de substitución
A PROGRAMACIÓN DA BIBLIOTECA ESCOLAR
O barroco compostelán.
O Barroco. Unha arte para a sociedade do seu tempo
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
Estrategias para elaborar una tesis
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
Proxecto interdisciplinar
Grupo de traballo combas a-1
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
Manifestación agrarista en Ribadavia (Ourense)
Manifestación agrarista en Ribadavia (Ourense)
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
Erros máis comúns (2ª parte)
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
Carrera Profesional: Unidad didáctica: Semana #
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
Linguas e educación en Galicia
EMPRENDEMOS UNHA NOVA ANDAINA XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA FAMILIAS
Esxcvzxcvzxvczxcvpacio para el texto.
LETRA TECNICA 2018 LIC. ESP CARLOS JOSÉ MELLIZO GONZALEZ.
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
A historia da ciencia nos séculos XVII e XVIII
BIBLIA La Biblia: el libro de los libros 46 libros ANTIGUO TESTAMENTO
PASOS PARA LEER UN TEXTO LITERARIO.
comprensible para o alumno
CREACIONES LITERARIAS UNA ALTERNATIVA DIDÁCTICA
TAMAÑO PROMEDIO DEL TEXTO Y LINEA SEGÚN ESCALA CIVIL - DATAMINE.
Santiago de Compostela, 2012
PLAN VALORA - IGUALDADE
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
Transcripción de la presentación:

Internet como fonte de recursos ludolingüísticos Xogosdelingua, o blog PROBA DE NOTAS Internet como fonte de recursos ludolingüísticos Carlos L. Medrano

Xeradores automáticos Nubes de palabras Palíndromos Ambigramas Caligramas Picanogramas Anagramas Pangramas Lipogramas e textos monovocálicos Xogosdelingua, o blog, Carlos L. Medrano

Encriptadores Código de César Escrita especular Escítala espartana Máquina Enigma Xogosdelingua, o blog, Carlos L. Medrano

Xeradores de pasatempos Sopas de letras Encrucillados que luego derivó a aquello que se hace durante el tiempo libre y, más concretamente, aquello que merece la pena hacerse, Xogosdelingua, o blog, Carlos L. Medrano

Xogos de lingua en liña Dicionario visual (galego) Xoga con fervello (galego) O aforcado (galego) A vaca Connie (galego) Encrucillados (galego) Letroca (portugués) Escola games (portugués) Mi mundo en palabras (castelán) Jueduland (castelán) Xogosdelingua, o blog, Carlos L. Medrano

Creación literaria Rimador automático Centóns Poesía visual Tautogramas Titultextos que luego derivó a aquello que se hace durante el tiempo libre y, más concretamente, aquello que merece la pena hacerse, Xogosdelingua, o blog, Carlos L. Medrano

Vídeos como modelo Textos monovocálicos Onomatopeas Gíglico (lingua de ficción) Dobraxes lúdicas Alfabetos antropomorfos Lecturas dramatizadas que luego derivó a aquello que se hace durante el tiempo libre y, más concretamente, aquello que merece la pena hacerse, Xogosdelingua, o blog, Carlos L. Medrano

Outras propostas Karaoke Sesquipedalismo Googlewhacking que luego derivó a aquello que se hace durante el tiempo libre y, más concretamente, aquello que merece la pena hacerse, Xogosdelingua, o blog, Carlos L. Medrano

Para rematar, unha reflexión: Internet e as novas tecnoloxías son unha útil ferramenta didáctica, mais non prioricemos as FERRAMENTAS, prioricemos a APRENDIZAXE. Xogosdelingua, o blog, Carlos L. Medrano