Plan de estudios & Expectativas

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Palabras de la Sala de Clase Words for the Classroom
Advertisements

HAZLO AHORA Contesta lo siguiente (answer the following): The following are common classroom objects we have discussed. We have not directly learned their.
Ms. Mariella Valdez de Mires SPANISH AS AN ADITIONAL LANGUAGE (SAL)
May 10, Buenos Dias Bienvenidos a la clase de Espanol.
Para hacer ahora Identify as many items in the classroom as you can in Spanish. Make a list of your answers in your notebook. Escriban una lista de cosas.
Capítulo 3 Las Compras para la Escuela Warm-up Open your binder and write title and date List in Spanish the supplies that are in this picture. Use your.
Actividad Inicial #1 Fill in the speech bubbles with appropriate Spanish questions and answers. (complete this activity on p.18 of your notebook; use p.35.
What is Title I? Title I is a federally funded program to help children get a quality education and meet academic standards.
Hoy es el 22 de octubre. El objetivo I can demonstrate the ability to identify classroom materials by holding up the school supply that is said in Spanish.
Essential question: How do I say what I like and what interests/bores me?
Preparación/ Review Hoy es miércoles el 23 de septiembre de 2015 Today is day, September 23, 2015 ¿Te gusta o no te gusta? What do you like and what you.
Welcome! Conversation Classes. Remembering Names Everyone Stand! Introduce yourself to class and give your name an action! Go around the class and try.
CLASS 1CLASS 1 VOCABULARY: ADJ + PREPOSITION. AFRAID OFAFRAID OF She is afraid of spiders.
2017–2018 Español Uno La Escuela Secundaria de Delmar
ESPAÑOL 2, el 7 de Septiembre
Vocabulary or textbook pg 46 Escribe en español :
Due Now: Write on your notebook:
Day 5 Week 7 23/09/2016.
Spanish Class Mrs. Rogers. CLASSROOM EQUIPMENT 20 de setiembre de 2016
CLASSROOM ARTICLES PLURALS 14 de setiembre de 2016
Spanish 1 & 2 Week 3.
Para hacer ahora Identifiquen:
Title I & PAC Thompson Elementary September 10, 2014 (5:00 p.m.)
ESPAÑOL 1, el 8 de Septiembre
Martes, el 9 de octubre Toma la hoja de “estar” en la mesa.
Palabras de la Sala de Clase Words for the Classroom
Día número 3 Español 1—Acelerado
Mrs. Williams’ 8th Grade Science
Antes de empezar Interrogative words – question words
¡Buenos días! Trabajo del timbre:
Hoy es Viernes, el 4 de agosto
Para hacer ahora Identifiquen:
Día número 24 Español 1—Acelerado
ENGLISH COLEGIO ZAZU DE OCTUBRE
Telling at what time something happens
Cuerpo sano, vida sana Las preguntas.
Unidad 3: Somos estudiantes
Para hacer ahora Please take five minutes to study for your upcoming quiz on: Basic conversations Names If you have any questions, please ask me!
Para Empezar P. 10 – la sala de clases p. 10.
Palabras de la Sala de Clase Words for the Classroom
Classroom Phrases.
Vocabulary or textbook pg 46 Escribe en español : ____________
El alfabeto y las vocales
Para hacer ahora Identifiquen:
TAREAS DEL DE OCTUBRE INGLES KINDER.
Palabras de la Sala de Clase Words for the Classroom
Para hacer ahora Please take five minutes to study for your upcoming quiz on: Basic conversations Names If you have any questions, please ask me!
Hoy es _________, el _____ de ______ de______________.
Martes veintidos de septiembre del dos mil quince
Proyecto: Mi horario Nombre Hora Fecha.
Señora Daniele, Profesora de Español
What does it mean ¿Qué te gusta hacer? ________________________
Tener= to have Tener que= to have to
Foundations of Success
MONTHS Martes 4 de octubre de 2016
Answer these questions: 1. ¿Cuántos años tienes. 2
Spanish I To Ask What Others Have or Need To Respond
el 26 de agosto MATERIALS: Class set worksheet
Telling Time in Spanish
19 de agosto de 2013 Pregunta Esencial: Who are you? Who am I?
La Clase de EspaÑol.
Tapas Write down the following notes to study for your Et Pre exam (mércoles, 28/9) La conversación pasa a las …. (The conversation happens at…)
Tapas La llamada Complete the following telephone conversation, which takes place in Puerto Rico. —Hola. —Buenas tardes, señora León. Soy Raquel.
¿A qué hora empieza tu segunda clase?
Día número 29—español 1 Make corrections on the Table of Contents
TAREA Estudian: Study vocabulary list.
Telling Time in Spanish
Spanish I Señora Hoffman-Fields
Miss Gabriela García and miss carolina ortiz
a. Which job do you think pays more? I think an assistant chef earns more, as he spends all day working, while the dog walker earns according to the dogs.
Transcripción de la presentación:

Plan de estudios & Expectativas Señora Huseby

Cosas Para la clase Folder Notebook

Objetivos de la clase Have FUN Acquire basic Spanish skills Increase Spanish vocabulary Expand knowledge of Hispanic cultures Grow an appreciation for all cultures and ways of life Topics of Study: ABC’s, Numbers, Likes/Dislikes, Daily Events, Classroom Things, Telling Time, Activities

Expectativas de la clase Show Respect Try Your Best Listen & Participate Work Together Have FUN Always bring materials to class (Folder, Name Tag, Pencils/Pencil Boxes, Homework, Book, Ipad) Practice, practice, practice your Spanish!