Quality Management (J07) Overview Argentina

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
SAP Best Practices Experiencia empresarial preconfigurada
Advertisements

Resumen del escenario: 1
SAP Best Practices Conocimientos y experiencia sectorial y multisectorial sobre el empaquetado Disponibilidad para clientes e interlocutores de SAP.
Diagrama de flujo de procesos
Estructura de la empresa Resumen SAP Best Practices SAP AG Junio 2009.
Resumen del escenario: 1
Gestión del depósito SAP Best Practices for Consumer Products and Wholesale Industries V1.604 (Colombia) SAP Best Practices.
Diagrama del flujo de procesos
Gestión Ampliada de Devoluciones al Cliente SAP Best Practices for Consumer Products and Wholesale Industries V1.604 (Colombia) SAP Best Practices.
Activar desglose de documento para productos del consumidor e Industrial al Mayor SAP Best Practices for Consumer Products and Wholesale Industries.
Resumen del escenario: 1
Gestión de transporte SAP Best Practices for Consumer Products and Wholesale Industries V1.604 (Colombia) SAP Best Practices.
Gestión de actividades SAP Best Practices for CRM
Gestión ampliada de rappel con el cliente SAP Best Practices for Consumer Products and Wholesale Industries V1.604 (México) SAP Best Practices.
SAP Best Practices para CRM Novedades
Pipeline Performance Management SAP Best Practices for CRM
Contabilidad Financiera (J03) Overview Argentina
Escenario Resumen – 1 Objetivo y Ventajas: Objetivo Ventajas
Estructura Organizacional (J02) Overview Colombia
Gestión de órdenes de servicio SAP Best Practices for CRM
Gestión de campañas sin obstáculos SAP Best Practices for CRM
Órdenes de servicio del cierre del período
SAP Best Practices para Gestión de relación con proveedores V1.701
Gestión de tiempo y de viajes
Aprovisionamiento y consumo de stock de artículos en consignación SAP Best Practices Baseline Package (México) SAP Best Practices.
Registro de tiempos SAP Best Practices Baseline Package (Colombia)
Crear Hoja de Ruta Estándar SAP Best Practices Baseline Package (Perú)
Crear Plan de Entregas SAP Best Practices Baseline Package (México)
Resumen del escenario - 1
Resumen del escenario: 1
Diagrama de flujo de procesos
Estructura de la empresa Resumen
Devoluciones Ampliadas de Tienda a Almacén SAP Best Practices for Consumer Products and Wholesale Industries V1.604 (México)
Resumen del escenario: 1
Gestión de unidades de manipulación para la seguridad alimentaria
Creación de abono SAP Best Practices Baseline Package (Colombia)
Proyectos internos SAP Best Practices Baseline Package (Argentina)
Entrega gratuita SAP Best Practices Baseline Package (Chile)
Resumen del escenario - 1
Reporting de segmento SAP Best Practices Baseline Package (España)
Resumen del escenario: 1
Gestión de almacenes integrada con devolución al proveedor
Gestión de reclamaciones y devoluciones
Gestión de cuentas y contactos SAP Best Practices.
Entrega combinada de varios centros para pedido de cliente
Creación de Material de Producto Terminado (FERT) (no configurable) SAP Best Practices Baseline Package (Chile) SAP Best Practices.
Gestión de lotes SAP Best Practices Baseline Package (Chile)
Gestión de unidades de manipulación para la seguridad alimentaria SAP Best Practices for Consumer Products and Wholesale Industries V1.604 (Colombia)
QM en Manufactura (para procesos de manufactura de producto terminado ) SAP Best Practices for Consumer Products and Wholesale Industries V1.604.
Resumen del escenario: 1
Orden CO para gastos de marketing y otros gastos generales reales SAP Best Practices Baseline Package (Chile) SAP Best Practices.
Rappel de compras SAP Best Practices for Consumer Products and Wholesale Industries V1.604 (Colombia) SAP Best Practices.
Planeación y Control de Producción (J06) Visión General Chile
Contabilidad de Centros de Coste y Centros de Beneficio (J08) Visión General Colombia SAP AG.
Salida de avisos de entrega mediante EDI
Gestión de pedidos de cliente con entrega desde otro centro
Salida de documentos de facturación mediante EDI SAP Best Practices for Consumer Products and Wholesale Industries V1.604 (Colombia) SAP Best Practices.
Planificación de margen de cobertura SAP Best Practices for Consumer Products and Wholesale Industries V1.604 (Colombia) SAP Best Practices.
Devoluciones ampliadas de almacén a proveedor
Activar desglose de documento para industrias de productos de consumo y al por mayor SAP Best Practices.
Reporting interactivo SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Estructura de la empresa SAP Best Practices Baseline Package (Chile)
Servicios Resumen de datos maestros SAP Best Practices Baseline Package V1.605.
Búsqueda fácil de cliente y mantenimiento simplificado de precio en la creación de pedidos SAP Best Practices.
Entrada de pedidos de cliente mediante EDI SAP Best Practices for Consumer Products and Wholesale Industries V1.604 (México) SAP Best Practices.
Planificación de margen de contribución SAP Best Practices.
Gestión del depósito (Salidas)
Gestión ampliada de devoluciones de cliente
Gestión de transporte SAP Best Practices.
Salida de documentos de facturación mediante EDI
Transcripción de la presentación:

Quality Management (J07) Overview Argentina SAP AG

Configuration overview – Building blocks Parametrizaciones generales Unidades de medida Parametrizaciones a nível de centro Planificación de calidad Caracteristicas de inspección Actualización de perfil Esquema de selección Grupo de planificación Métodos de inspección Puesto de trabajo Regla de dinamización Procedimiento de muestreo

Configuration overview – Building blocks Inspección calidad Acompanhamento da decisión de empleo Gestión de instrumentos inspección Puesto de trabajo

Configuration overview – Building blocks Parametrizac. generales Planificación de calidad Inspección calidad Gestión de instr.inspección

Organizational general data Sociedad BP01 Centros BP01/BP02/BP03 Centro de custo para rechazo 1205 Centro de custo para destruido Clase de orden individ. QM QL02 Clase de orden colectiva QM QL01 Respons. puesto de trabajo Person responsible 1

Copyright 2004 SAP AG. All Rights Reserved No part of this publication may be reproduced or transmitted in any form or for any purpose without the express permission of SAP AG. The information contained herein may be changed without prior notice. Some software products marketed by SAP AG and its distributors contain proprietary software components of other software vendors. Microsoft®, WINDOWS®, NT®, EXCEL®, Word®, PowerPoint® and SQL Server® are registered trademarks of Microsoft Corporation. IBM®, DB2®, DB2 Universal Database, OS/2®, Parallel Sysplex®, MVS/ESA, AIX®, S/390®, AS/400®, OS/390®, OS/400®, iSeries, pSeries, xSeries, zSeries, z/OS, AFP, Intelligent Miner, WebSphere®, Netfinity®, Tivoli®, Informix and Informix® Dynamic ServerTM are trademarks of IBM Corporation in USA and/or other countries. ORACLE® is a registered trademark of ORACLE Corporation. UNIX®, X/Open®, OSF/1®, and Motif® are registered trademarks of the Open Group. Citrix®, the Citrix logo, ICA®, Program Neighborhood®, MetaFrame®, WinFrame®, VideoFrame®, MultiWin® and other Citrix product names referenced herein are trademarks of Citrix Systems, Inc. HTML, DHTML, XML, XHTML are trademarks or registered trademarks of W3C®, World Wide Web Consortium, Massachusetts Institute of Technology. JAVA® is a registered trademark of Sun Microsystems, Inc. JAVASCRIPT® is a registered trademark of Sun Microsystems, Inc., used under license for technology invented and implemented by Netscape. MarketSet and Enterprise Buyer are jointly owned trademarks of SAP AG and Commerce One. SAP, R/3, mySAP, mySAP.com, xApps, xApp and other SAP products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP AG in Germany and in several other countries all over the world. All other product and service names mentioned are the trademarks of their respective companies.