Constitution Defender Region 1 Constitution Guide Constitution Navigator 1 C-BORGs (Constitution-Bill of Rights) Graduate Supporters Future Voters Constitution.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Capitulo 4- Tercer Paso Talking about where you and others go during free time.
Advertisements

How to tell time in Spanish
IR and Para + inf. El cuatro de febrero. ir yo tú él ella usted (you fm.) nosotros/as ellos ellas ustedes (you all fm.) }} voy vas va vamos van to go.
Introducing Presentando L.A. Kids Learn!. What is L.A. Kids Learn!? a parent-involvement resource for students in pre-kindergarten programs through fifth.
Back to School Night 2012 Noche de Regreso a la Escuela 2012 Melissa Shaw.
Animal Needs, Habitats and Characteristics for Kindergarten in Spanish
Estar Forms PRESENTPRETERITEIMPERFECT estoyestuveestaba estásestuvisteestabas estáestuvoestaba estamosestuvimosestábamos estáisestuvisteisestabais estánestuvieronestaban.
RENAISSANCE es un proyecto del programa CONCERTO co-financiado por la Comisión Europea dentro del Sexto Programa Marco RENAISSANCE - ZARAGOZA - SPAIN 1.
RENAISSANCE es un proyecto del programa CONCERTO co-financiado por la Comisión Europea dentro del Sexto Programa Marco RENAISSANCE - ZARAGOZA - SPAIN 1.
Action Plan Template Intel ISEF 2009 Educator Academy May 2009
Copyright © 2009 Vista Higher Learning. All rights reserved. 8.1–1 Para expresar el idea de lo que podría pasar, usamos el condicional.
In both English and Spanish, the verb to be (ser) and numbers are used to tell time. Copyright © 2008 Vista Higher Learning. All rights reserved.
El 6 de septiembremartes Calentamiento El objetivo de hoy Los estudiantes van a poder preguntar Como te llamas? Y contestar la pregunta usando vocabulario.
¿Qué hora es? Capítulo – Para Empezar. ¿Qué hora es? To state the time in Spanish, one must use the phrase Es la… or Son las… To state the time in Spanish,
People who bully have power over those they bully. Spreading rumors is a form of bullying. Only boys bully. People who bully are insecure and have low.
CINCO MINUTOS Correct the errors: Yo quiere comer. No hay no comer. Yo necesita comer luego. Yo no tiene no comer. No le da mi no comer. Yo quiere comer.
1. EDUARDO QUIERE COMER EL PESCADO. 2. ASÍ QUE, MARTA QUIERE IR A LA CASA POR (FOR) EL PESCADO. 3. MARTA QUIERE QUE EDUARDO COME EL PESCADO PORQUE ELLA.
Hinduism (Hinduismo) Presented By: Ms Soler.
Ver una obra de Shakespeare Mirar las estrellas
Description Digital school is an educational movement that use technology to learn and transform the educational practice to promote the students integral.
9 th Grade Attendance Expectations Expectativas de Asistencia en el 9° Grado [INSERT SCHOOL NAME] [INSERT NAME] Attendance Improvement Counselor (AIC)
Erika Wanczuk, M.Ed., NBCT x6471 Bienvenido a Desarrollo del Lenguaje Académico!
Welcome To Your Childs Second Grade Class Bienvenidos al Clase de Segundo Grado de sus Niños Miss Langens Class.
Bienvenidos Padres!. My name is Mi nombre es Tonight we will be discussing what you and your child can do to be successful this year. Esta noche estaremos.
California Standards Test (CST). Every student in California takes a test to see if they have learned the necessary knowledge and skills for their grade.
express an action that usually occurs or normally occurs. Ejemplos: Como frutas cuando tengo hambre. (I eat fruit when I am hungry.) Mis amigos se.
ISLA (Immersion for Spanish Language Acquisition) is a 501 (c)(3) nonprofit organization that provides a safe and nurturing environment for native Spanish.
Dual Language Immersion Immersión de Lenguage Dual Title III Office Tulsa Public Schools August 2013.
El Derecho de los Padres El Derecho de los Padres Anita Villarreal, Directora, Título I, Parte A TEA/Division of Federal and State Education Policy © 2013.
Dual Language Program at Monroe Programa de Lenguaje Dual en Monroe October 2013.
Colegio Lux Mundi Cambridge English School
Back to School Night Welcome Parents to our classroom! Im Ms. Juarez. Bienvenidos a nuestro salon! Yo soy Ms. Juarez.
E L FUTURO Y LAS PIZARRAS Próximo/a = next. T RADUCE I will have a lot of money. Tendré mucho dinero. I will place the order (orden) tomorrow. Pondré.
La hora Telling time in Spanish. Asking what time it is The question is: “¿Qué hora es?” To answer, say: “Son las ____: ____” for everything except times.
¿Qué haces si estás atrapado/a en un edificio en llamas? Usa 3 términos de vocabulario.
Supporting Your Child During Testing Apoyando A Su Hijo Durante Un Examen.
10/ How to set up the PSNC educational program Cómo establecer el programa educacional de EPNC By Por Dave Batty PSNC #10.
The Hand Graphic Organizer (Future and Conditional) Students will trace their hand in a paper. Write in the subject pronouns at the top of each finger.
Welcome to (Bienvenidos a) Lindley Park Annual Public Meeting(Reunión Anual Pública) & Open House (Apertura Escolar)
Hoy es martes el 17 de marzo I can use my weather vocabulary to describe the seasons of the year and the weather of all places.
Para hacer ahora 1) ¿Cuáles son los días de la semana? 2) ¿Cuáles son los días del fin de semana?
> ATTEND TODAY… ACHIEVE TOMORROW! ¡PRESENTATE HOY…SE EXITOSO MANANA! > Copyright-2015 © Los Angeles Unified School District - All rights reserved > Pupil.
Para hacer ahora Identifiquen:
Para hacer ahora 1) ¿Cuáles son los días de la semana? 2) ¿Cuáles son los días del fin de semana?
Dear Parents, Please review our 3 rd Grade Goes Wireless information. Review the Wireless User Agreement with your child BEFORE allowing them to bring.
Organización de cuadernos
THANK YOU FOR YOUR SUPPORT
¿Qué es Book Trust? Una organización sin fines de lucro dedicada a la lectura a nivel nacional. Su asociación con Scholastic impulsa sus operaciones.
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Alter-Ego Project Exercise 1
Para hacer ahora Identifiquen:
Parent-Teacher Conferences
English Language Learner (ELL) Parent Workshop
La meta principal del Plan de Denver 2020 de DPS es asegurar que haya escuelas excelentes en todos los vecindarios. DPS’ top Denver Plan 2020 goal is to.
Para hacer ahora 1) ¿Cuáles son los días de la semana?
News from K62/ Noticias de K62
Title 1 Parental Advisory Committee Meeting
Henry Houck Happenings Jan./Feb.
SISTEMAS METEOROLOGICOS MARIA JORDAN FISICA. Parents have the right to know that their child will be safe at school, both physically and emotionally.
St. James the Apostle Catholic School
Para hacer ahora Identifiquen:
Understand how the verb IR (to go) is used to form the future tense.
Acuerdos Escuela-Familia
WELCOME BIENVENIDO Ms. Colet’s Achieve Class Presentation.
Meta: I can understand information about school activities and rules
WELCOME BIENVENIDO Ms. Colet’s Achieve Class Presentation.
Hace + time expressions
Understand how the verb IR (to go) is used to form the future tense.
Meta: 1) I can write about chores and places around the community
Quasimodo: Get together with your partner from yesterday and finish up filling in your school map! If you finish early quiz each other on vocab to help.
Transcripción de la presentación:

Constitution Defender Region 1 Constitution Guide Constitution Navigator 1 C-BORGs (Constitution-Bill of Rights) Graduate Supporters Future Voters Constitution Navigator 2 C-BORGs (Constitution-Bill of Rights) Graduate Supporters Future Voters Constitution Navigator 3, etc. C-BORGs (Constitution-Bill of Rights) Graduate Supporters Future Voters - Constitution Defender (1 per State) will meet with the Project Coordinator on goals, project planning, reaching milestones, researching each states information and coordinating with the Constitutional Guides the activities for the Navigators. - Constitution Guide (1 per County) will meet quarterly with the Navigators on goals, project milestones, future planning activities, participation in local events, and curriculum needs. - Constitution Navigator (1 per home classroom) - Home School Parents/Teachers will meet monthly at a local venue to discuss and plan, plan local activities for C-BOR-Gs, make suggestions, deliver materials and instruction to C-BOR-Gs. - C-BOR-Gs are the Future Voters who are the students for 100 hours a year (classroom and civic volunteer) today and future leaders tomorrow. P C Copyright © 2013 Liberty Vision 20/20 Project All Rights Reserved.

Constitution Defender Region 1 Constitution Guide Constitution Navigator 1 C-BORGs (Constitution-Bill of Rights) Graduate Supporters Future Voters Constitution Navigator 2 C-BORGs (Constitution-Bill of Rights) Graduate Supporters Future Voters Constitution Navigator 3, etc. C-BORGs (Constitution-Bill of Rights) Graduate Supporters Future Voters - Constitución Defender (1 por Estado) se reunirá con el coordinador del proyecto en las metas, planificación de proyectos, alcanzando hitos, investigando cada información de los estados y la coordinación con las Guías Constitucionales las actividades para los navegantes. - Guía de Constitución (1 por condado) se reunirá trimestralmente con los Navegantes en las metas, hitos del proyecto, las actividades futuras de planificación, participación en eventos locales, y las necesidades curriculares. - Constitución Navigator (1 por aula en casa) - Inicio Escuela Padres / Maestros se reunirán mensualmente en un lugar local para discutir y planear, planear las actividades locales de C-BOR-Gs, hacer sugerencias, entregar materiales e instrucción de C-Borg. - C-Borg son los futuros votantes, que son los estudiantes durante 100 horas al año (aula y voluntariado cívico) de hoy y los líderes del futuro mañana. P C Copyright © 2013 Liberty Vision 20/20 Project All Rights Reserved.