HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
BEKAK BECAS AYUDAS PARA APRENDER EUSKERA 2009 CONVOCANTE: HABE. GOBIERNO VASCO REQUISITOS: Se deben cumplir estos tres requisitos para tener derecho a.
Advertisements

Diviértete en Inglés SUMMER CAMP 2015 Del 22 de junio al 26 de junio y/o Del 29 de junio al 3 de julio IGE-AMPA IES URRITXE BHI BARRU AMOREBIETA-ETXANO.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
DOKTOREGOA. ESPEDIENTEA 99/2011 E. D
Testuliburu solidarioak  Libros de texto solidarios
Egutegia eta ordutegia // Calendario y horario
PROIEKTUEN BALORAZIOA: DOKUMENTAZIOA ETA BESTELAKOAK:
Gogamena edo Pentsamendua
Munduko erlijioak Kristautasuna (Monoteista) Islamismoa (Monoteista)
Bilbotik Donostiara A8 autopistatik joanez, goiz esnatu behar duzu, fakultatera garaiz helduko bazara. EHULKUren aholkua (...etorriko bada) Euskara Zerbitzua.
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
TAULA PERIODIKOA.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
Datuak antolatzen.
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
AURKIBIDEA KLIMA BEROAK………………..2.diap. BASAMORTUA………………….3.-4.diap
ZENBAKI OSOAK, ZENBAKI ARRUNTAK, MULTIPLOAK ETA ZATITZAILEAK
E. A. E. KO OINARRIZKO HEZKUNTZAREN CURRICULUM DEKRETUAREN II
PRESTAKUNTZA SAIOA 1 CURRICULUM DEKRETUEN AURKEZPENA
Lehen ordenako ekuazio diferentzialak
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
BERRIZTATZEKO PROIEKTUEN
AKROSPORT.
Paula, Maider eta Maialen
LOMCE-ren laburpena.
ZUZENBIDE ZIBILA:SARRERA
SOS DEIAK 112 GETXOKO UDALA MERKANTZIA ARRISKUTSUAK
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
Datuak antolatzen.
META! Kultura finantzatzeko eta kulturan parte hartzeko bide berria.
10:00etatik 12:00etara eta 14:00etatik 17:30era.
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Integrazio-metodoak koadraturen bidez:
Beritzegune Nagusia / Arloak
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
IRALE.
ARRISKUAN DAUDEN ANIMALIAK
animalia hiltzailea / animalia-hiltzailea
Deialdiaren xede Beren tituluari lotutako lanetan esperientzia gutxi edo batere esperientziarik ez duten gazte langabeak EUSKAL ENPRESEK praktiketan edo/eta.
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
SASIETA MANKOMUNITATEAK IKASTETXEEI ZUZENDURIKO KANPAINA
- Nortzuk izango dute hezkuntza-premia berezia?
ERRIBOSOMAK Paul Isasi.
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
Zuzendari bilera ikasturtea
Komunikazioaren elementuak
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
BH zuzendarien mintegia 2010ko urtarrilean
FISIKA.
Deialdiaren xedea Beren tituluari lotutako lanetan esperientzia gutxi edo batere esperientziarik ez duten gazte langabeak EUSKAL ENPRESEK praktiketan edo.
ARRETA GOIZTIARRA IKASTETXEAN
Erakunde kolaboratzaileak
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
2004 EKAINA G-3 EREMU MAGNETIKOA
{sin(klx), cos(klx)} oinarria: Fourier-en serieak
Hezkidetza Martxoaren 31arte/Ebazpena 06-7 %70 irakasle 3 urtetarako
GALAXIAK.
ELKARREKINTZA ELEKTROSTATIKOA MATERIAREN PRESENTZIAN
KAIXO EUSKADI MUNDUKO IZEN ARRAROENA Euskadiko albiste bitxienak
LOMCE Lege-egitasmoaren azterketa
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
Energia eolikoa eta eguzki energia
SELEKTIBITATEA Azterketaren egitura.
Transcripción de la presentación:

HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN

Ikasleen ebaluazioa: Programaren eragina- Zailatasunak-Hobetzeko proposamenak Maiatzaren 15a baino lehen BERRITZEGU NERA 1 2 Kurtso amaieran (Aken ebaluazioan) Banakako planen ebaluazioa 3 Kurtso amaieran Memoria HBSP/PREE Ikasturtea

Ikasleen ebaluazioa: Programaren eragina- Zailtasunak-Hobetzeko proposamenak Maiatzaren 15a baino lehen BERRITZEGUNERA 1 2 Kurtso amaieran Memoria Bidelaguna Ikasturtea

Ikasleen Ebaluazioa: Programaren eragina Berritzegunera bidali maiatzaren 15a baino lehen PREE/HBSP 15/16

Ikasleen Ebaluazioa: Programaren eragina Berritzegunera bidali maiatzaren 15a baino lehen BIDELAGUNA 15/16

16-17 Ikasturterako Deialdiak: HBSP/PREE eta Bidelaguna Eskaerak aurkezteko epea maiatzaren 6an amaituko da, egun hori ere barnean hartuta. Eskaerak dagozkien agiriekin batera elektronikoki tramitatuko dira. Tramitazioa ikastetxe publikoentzako atari honetan egingo da: "Herri-ikastetxeak/Deialdiak" (

HBSP/PREE Ikasle kopurua:8 1.Hartzaileak: DBHko1. mailan matrikulatutako 13 edo 14 urte dituzten ikasleak eta 2. mailan matrikulatutako 14 urte dituzten ikasleak. Kasu guztietan urteak 2016 abenduaren 31a baino lehen beteak izan behar dituzte Eta: - Eskolan atzerapen handia izan behar dute (LHko curriculumaren arabera), batez ere arlo instrumentaletan, eta atzerapen horrek gizarte-egoera kaltetuetan egotearekin loturik egon behar du urteko eta DBHko 2. mailan matrikulatutako ikasleria, oso arrazoi justifikatuagatik (beste sistema baten eskolatu izana, egokitzeko arazoengatik mailaz igo izana...) ez duena kurtsorik errepikatu baina hutsuneak dituena arlo instrumentaletan. - Salbuespen gisa, 15 urteko ikasleak ere sar daitezke, goian zehaztutako baldintza berean, baldin eta irakasleek uste badute ezin direla DBHko 3. mailara igaro, eta ez daudela beste prestakuntza ibilbiderik egiteko moduan.

Betebeharrak: BHko 1. mailan gutxienez ikasleen %35 bekadunak izatea BHko 2.mailan gutxienez %35 bekadunak izatea. (Proiektua eskatzen den mailaren arabera) Ikastetxeak ezin izango du bateratu talde batean deialdi honetan parte hartzen duen ikasleria guztia, baliabideak erabiliko ditu ohiko ikasgela barnean antolaketa eta metodologiaren aldaketak egiteko. Ohiko talde barnean ikasle hauei arreta pertsonalizatutako neurriak ematea, (banakako tutoretzak, egoera berean dauden ikasleekin egindako tutoretzak, pedagogia-kontratuak, ikasle enbaxadoreak, babesletza, berbalaguna...) Proposatutako ekintzak aurrera eraman ahal izateko erantzukizuna hartuko duen irakasleria egonkorra izatea ikastetxean. Ikuskaritzak, ikasle bakoitzak Banakako Lanerako Plana duela baieztatuko du Ikastxearen jarraipena egingo du, proiektuan parte-hartzeak berekin dakarren baldintzak eta betebeharrak betetzen dituela bermatuz.

HBSP/PREE-Propuesta de intervención Breve descripción de las actuaciones que se llevarán a cabo. Explicar en cuales participarán las familias y cómo, en cuáles intervendrá más de un docente en el aula y describir cómo se llevará a cabo la acción conjunta. Breve justificación de las necesidades a las que responde el proyecto y organización de la respuesta a la diversidad del centro. Concretar la intervención en cada aula: Áreas en las que se intervendrá, actuaciones específicas en cada una de ellas para dar respuesta al alumnado destinatario del programa, número de sesiones y profesorado responsable de cada actuación. Especificar número total de aulas en 1º de eso y número total de aulas en 2º de eso, en qué aulas se llevará a cabo el proyecto y número de alumnado que justifica el proyecto en cada aula.

HBSP/PREE Especificar actuaciones de apoyo preventivo fuera del horario lectivo, número de sesiones y profesorado responsable. Especificar las actuaciones de seguimiento personalizado, sesiones y profesorado responsable. Coordinación del profesorado Acuerdos en la organización de horarios Herramientas para el seguimiento del alumnado

HBSP/PREE KONTUZ ADINAREKIN KONTUZ Hezkuntza-Behar Bereziak

Bidelaguna Ikasle kopurua: Taldeko gutxienez: 7; gehienez: 12 1.Hartzaileak: LHko 5. eta 6. mailako ikasleak eta DBHko 1. eta 2. mailako ikasleak. Lehentasuna izango dute eskolan zailtasuna edo atzerapenak dituzten ikasleak, horren arrazoia beren gizarte-egoera desabantailatsua bada. Hala ere, elkarrekintza heterogeneoko testuinguruetan ikaskuntzak aberatsak izaten direla aintzat hartuta, eskola-errendimendu oneko ikasleak parte har dezakete taldeetan, (baina aurrez adierazitako lehentasunak errespetatuta beti eta aipatutako ezaugarrietako 7 ikasle gutxienez badaude). Ikasle berriak sar daitezke ikasturtean zehar, baldin eta taldeak gehiegi betetzen ez badira.

Bidelaguna- Propuesta de intervención Justificación del proyecto y su relación con la organización de la respuesta a la diversidad en el centro. Objetivos Descripción de actuaciones e implicación del profesorado en las mismas Coordinación (profesorado, monitores/as, coordinadora, equipo directivo, familias) Evaluación del proyecto Evaluación del alumnado

Bidelaguna