Life Science April 23 and 24, 2015 Planner update OP 25: Human skeleton-Text, pg. 519 Finish Chapter 13.2 Notes: The Skeletal System Joints (IP/OP 26)

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
17 mayo 1. Turn in Yo Soy Yo poem if you haven’t already
Advertisements

Verbos de -AR Tener + que + infinitivo Hay + que + infintivo
 1. Why should a person learn Spanish? Give at least 3 reasons in your explanation.  2. What Spanish experiences have you had? (None is not an option.
Español 8 lunes el 5 de diciembre Real Quiz: section 3.1 Define 3.2 vocabulario (pg. 111, 94-97) Tarea/HW: -Study vocab 3.2 sheet (learn 10 words per day!)
-go verbs Esp. 2 – Cap 1A. -go verbs have an irregular yo ending. For example: For example: Decir = yo digo Decir = yo digo Hacer = yo hago Hacer = yo.
YOU HAVE 1 MINUTE. WE NEED TO WORK. THANKS. The school day Hoy es Lunes 6 de Octubre Warm up: Write in your journal one paragraph about your favorite.
Week 2 Spanish I Grade Week 2Do Now 1 Sunday, September 14th, 2014  Translate to Spanish (write English and Spanish)  1. The pleasure is mine.
Dec. 9, 2011 Life Science Agenda -DSJ # 16 -Brain Pop -Ch. 5-1 Notes (IP 64); Practice OP 64 HW -Transfer research notes into essay (due Monday) -Finish.
602Pd. 5rm. 209 COPY the following into your notebook. Make sure that all work is completed. This will be checked on WEDNESDAY along with Proposito # 31.
Nov. 8, 2011 Life Science Agenda -DSJ#7 -Stomata Pre- Lab (OP 54) HW -Finish Pre-Lab In class (To be checked before you leave) -DSJ/DSR DSJ # 7:Read the.
Los números Apuntes de vocabulario. treinta treinta y uno.
Me llamo _____________ Clase 701 La fecha es el 12 de enero del 2016 Proposito 39b PROYECTO: CAPITULO 4 – LA PIRAMIDE DE ALIMENTOS Leer las instrucciones.
Life Science April 15, 2015 Planner update Turn in DSJ 5-6 Review for test (IP 22) AGENDA -Study for Ch. 10 test tomorrow! -Make sure pg is done!
100 Book Challenge Desafío de leer 100 libros. Cada niño tendrán: Una bolsa de libros Una carpeta 2 libros para leer cada noche Un informe de lectura.
Me llamo ________ Clase 11 IM La fecha es el 22 de marzo del 2011 Propósito # 44: ¿Qué bebes cuando tienes sed? Actividad Inicial: Escribe una oración.
Life Science April 16 and 17, 2015 Planner update DSJ # 7: Write 5 questions about this chapter with answers on the back of the sheet. Flashcard review.
Propósito # 14: ¿Cómo terminamos el repaso para el examen? L.O: To finish the review for the exam Actividad Inicial: Completa con la palabra interrogativa.
Vamonos Get out your purple speaking paper from yesterday AND your writing assignment. I will come to your desk and double check that both have been graded!
¿Qué hay en la sala de clases?
Me llamo _________ Clase 802 La fecha es el 15 de diciembre del 2016
Español 2 8 y 9 de octubre de 2013.
Hoy es martes el primer de octubre de 2013
Bienvenidos a La Clase de Señora McGowan
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Bell work: 1). Grab your binder. 2). Turn in your homework. 3). Write down the Spanish word of the day: la computadora = computer 4). Take out a sheet.
IMPORTANT INFORMATION FOR FIRST DAY
Spanish 1 & 2 Week 3.
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Me llamo __________ Clase 702 La fecha es el 6 de mayo del 2014
COPY the following into your notebook.
(To be checked before you leave)
Español 1 29 de marzo de 2017.
Español 2 22 de febrero de 2017 This is for periods 2 and 3.
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Español 1 14 y 17 de octubre de 2016.
ParentConnect La ventana en el día de su estudiante en la escuela
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
ENGLISH COLEGIO ZAZU DE OCTUBRE
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Día número 23 Español 1—Acelerado
Review- Conjugation SER ESTAR Yo soy Tú eres Él/ ella/ usted es
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Repaso: Las actividades en la escuela (Verbos regulares e irregulares)
Meta: I can understand information about school activities and rules
Foundations of Success
Meta: Puedo identificar vocabulario del salón de clases
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Día número 165—español 1 El 18 de mayo
La Fecha: Hoy es miércoles, 24 de septiembre Tema: Numbers Obj: SWBAT use numbers in Spanish from to talk about quantities (months in a.
Meta: 1) Puedo repasar los usos de ser y estar y los adjetivos posesivos para el examen. 2) Puedo leer sobre eventos y escribir cómo se sienten los participantes.
Actividad G y H: Práctica con verbos de bota
La Fecha: Hoy es miércoles, 24 de septiembre Tema: Numbers Obj: SWBAT use numbers in Spanish from to talk about quantities (months in a.
Hoy es jueves el 16 de octubre Hoy es lunes el 20 de octubre
Metas: 1) I can identify the names of places in town where I can go buy or do things. 2) I can talk about what time places open and close for business.
¿A qué hora empieza tu segunda clase?
Warm Up What was Black Tuesday? Game: YeeHaw!
Warm Up Let’s review numbers in general for FICHAS
Antes de empezar The following are verbs that have been conjugated, write the infinitive beside the conjugated verb: Como Esquío Voy Leo Veo Nado Hago.
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
¿Tienes la clase de español? ¿A qué hora tienes la clase?
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Verbs that finish in IR ESCRIBIR Take out IR+ add the endings
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
How to ask and answer … In Spanish
Please sign up for Remind for this class!
Transcripción de la presentación:

Life Science April 23 and 24, 2015 Planner update OP 25: Human skeleton-Text, pg. 519 Finish Chapter 13.2 Notes: The Skeletal System Joints (IP/OP 26) AGENDA -Organ systems mini book

Ciencias de la vida 23 de abril del 2015 Escribir tarea Esqueleto humano- libro, pg. 519 Terminar Cap 13.2: Sistema esquelético (IP 25) Articulaciones ORDEN DEL DÍA Libro de sistema de órganos

Ciencias físicas 23 de abril del 2015 Escribe tarea Entrega carta firmada Diario #10-¿Cuál es la diferencia entre soluciones y mezclas? Apuntes de clase 7.3 Preparación para la actividad de ácidos/bases Total: OP (60 puntos) ORDEN DEL DÍA Diario #10 IP/OP 30 OP 31 (arriba y abajo)

Success for Schools April 22, 2015 Take out your planner and make sure all your boxes are filled in FOR ALL CLASSES. Binder check AGENDA Student news Planner update Earth Day Binder Check Independent work