La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Concha Martínez Abeijón

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Concha Martínez Abeijón"— Transcripción de la presentación:

1 Concha Martínez Abeijón
O RENACEMENTO Concha Martínez Abeijón

2 O RENACEMENTO Movemento artístico que xorde en Italia, acompañando ao humanismo. Grazas aos humanistas, nas universidades estúdianse os textos clásicos, gregos es latinos. O ser humano converteuse no centro do universo e os artistas preocupáronse por plasmar nas súas obras o ideal de beleza.

3 ETAPAS QUATTROCENTO CINQUECENTO Século XV Centro: Florencia
Mecenas: Médicis CINQUECENTO Século XVI Centro: Roma Mecenas: Os Papas

4 QUATTROCENTO (SÉCULO XV)

5 ARQUITECTURA Os arquitectos adaptan os edificios as proporcións humanas. Mediante o emprego da perspectiva, utilizando elementos constructivos simples, ordenados e proporcionados que crean un espacio racional.

6 Empregan formas simples tomadas dos modelos clásicos, sobre todo de Roma
Os elementos máis característicos: arco de medio punto, bóveda de canón e cúpulas Emprego das ordenes clásicas: dórico, xónico e corintio. Manifestacións: Igrexas e pazos.

7 BRUNELLESCHI. Hospital dos Inocentes
PERSPECTIVA BRUNELLESCHI. Hospital dos Inocentes

8 Cúpula da catedral de Florencia
Superposición de dúas cúpulas, unha esférica e outra apuntada

9 Perspectiva mediante o emprego da xeometría

10 ALBERTI. Santa María Novella

11 Templo Grego Arco de Triunfo romano

12 ESCULTURA Modelos clásicos: Grecia.
A escultura independízase da arquitectura. Plasma a beleza do corpo humano. O home é o tema central: retratos, escultura ecuestre en un contexto relixioso e mitolóxico. Materiais: madeira, mármore e bronce.

13 BRUNELLESCHI Portas do Paraíso

14

15

16

17 DAVID DE DONATELLO

18 Gatamelatta

19 PINTURA Os pintores buscan o dominio do espacio dotando de profundidade as súas representacións. Frecuente representación de corpos espidos. Xunto coa representación de temas relixiosos desenvólvense temas mitolóxicos e retratos.

20 Emplean a perspectiva xeométrica ou punto de fuga
Emplean a perspectiva xeométrica ou punto de fuga. Leonardo incorpora a perspectiva aérea Plasman o volume e as expresións Composicións equilibradas e xeométricas Temas relixiosos e mitolóxicos centrados no home Pintura ao óleo

21 FRAY ANGÉLICO Anunciación

22 BOTTICELLI. A Primavera

23

24 BOTICELLI .Nacemento de Venus

25 Virxen das Rocas LEONARDO DA VINCI

26 LEONARDO DA VINCI. A Derradeira Cena

27 LEONARDO DA VINCI. A Gioconda

28 Santa Ana, e a Virxen co Neno
LEONARDO DA VINCI Santa Ana, e a Virxen co Neno

29 CINQUECENTO (SÉCULO XVI)
A finais do século XV, o Renacemento estendeuse por diversas cidades de Italia e de Europa e a capital da arte trasladouse de Florencia a Roma.

30 ARQUITECTURA BRAMANTE. San Pietro in Montorio

31 MIGUEL ÁNGEL ARQUITECTO Cúpula de San Pedro do Vaticano

32 Proxectos de San Pedro do Vaticano. Miguel Ángel

33 ESCULTURA MIGUEL ÁNGEL A Piedade do Vaticano

34 O David. MIGUEL ÁNGEL

35 O Moisés. MIGUEL ÁNGEL

36 Estructura de las tumbas de los Médicis
Retratos Juliano Lorenzo Alegoría Día Aurora Alegoría Noche Crepúsculo sarcófago voluta voluta

37 Juliano. Día e Noite. Miguel Ángel Lorenzo. Crepúsculo e Aurora Miguel Ángel

38

39 PINTURA Tondo Doni

40 Capela Sixtina. Migel Ángel I I I I I I I I I I 8 7 5 4 2 1 9 I I I I
I M I Ignudi pechinas profetas I I I I I I I I I I Arcos fajones Escenas Génesis 8 7 5 4 2 1 9 I I I I I I I I I I 3 Sibilas lunetos

41

42 Xuicio Final Miguel Ángel

43 1. MUNDO CELESTIAL 2. REDIMIDOS 3. CONDENADOS 4. O INFIERNO 6. ÁNXELES CON TROMPETAS 5. RESURRECCIÓN DE LOS CUERPOS

44

45

46

47

48

49 RAFAEL Desposorios da Virxen

50 RAFAEL Virgen del Jilguero

51 A Escola de Atenas. RAFAEL

52

53 Plateresco Su nombre proviene de la decoración con delicados
relieves, como los de los plateros, con los que ornamentan las fachadas de los edificios En España el Renacimiento arquitectónico se inició a principios del siglo XVI y se desarrollo en tres fases La obra más representativa de este estilo es la fachada de la Universidad de Salamanca

54 Estilo Clasicista El Palacio de Carlos V en la Alhambra de Granada
Se inspira en los modelos arquitectónicos clásicos (columnas, dinteles, frontones …) que prevalecen sobre los elementos decorativos La obra más representativa de este estilo es…

55 Se caracteriza por ser una arquitectura sobria y geométrica
Estilo herreriano Monasterio de San Lorenzo del Escorial Se caracteriza por ser una arquitectura sobria y geométrica La obra más representativa de este estilo es …

56 Buscan la representación de la espiritualidad más que de
Alonso Berruguete En escultura los artistas españoles destacaron por la intensidad con la que plasmaron los sentimientos religiosos Martirio de San Sebastián Buscan la representación de la espiritualidad más que de la belleza Sobresalen dos escultores muy influidos por Miguel Ángel Sacrificio de Isaac

57 Retablo Mayor de Santa María de la Antigua. Valladolid
Juan de Juni Retablo Mayor de Santa María de la Antigua. Valladolid El Santo Entierro

58 La pintura renacentista española, como la
escultura, está profundamente orientada hacia la religiosidad, siendo los temas profanos y mitológicos muy escasos Laoconte Sus obras, sobre todo pinturas religiosas y retratos, destacan por el alargamiento de los cuerpos, la utilización de colores fríos y la complejidad de sus composiciones El gran genio de la pintura renacentista en España fue… Su estilo es dramático, buscando siempre la expresión de los sentimientos El Greco El caballero de la mano en el pecho Entre sus obras destacan… El Expolio El entierro del conde de Orgaz


Descargar ppt "Concha Martínez Abeijón"

Presentaciones similares


Anuncios Google