La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

D IKON UN MUCHA TA TER ? Rochelin de Cuba MSc. Orthopedagoog.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "D IKON UN MUCHA TA TER ? Rochelin de Cuba MSc. Orthopedagoog."— Transcripción de la presentación:

1 D IKON UN MUCHA TA TER ? Rochelin de Cuba MSc. Orthopedagoog

2 - Dikon mucha ta ter - Factornan na cas - Ter na school - Tips pa deal cu termento? C ONTENIDO TEMA NAN PA AWE

3 D IKON MUCHANAN TA TER ? Factornan den e personalidad na cas y na school. Factornan den e mucha mes. Muchanan cu un temperamento dificil Di chikito bo ta wak cu nan tin mas problema cu regula na rabia y nan por ta impulsivo. tentado kier domina y sinti poder

4 Comportacion di mucha Comportacion di mayor Situacion Familiar D IKON MUCHANAN TA TENTA ?

5 D IKON MUCHANAN TA TER ? Wak mayornan pleita y ta resolve conflicto na un manera agressivo muchanan ta modela esaki den situacionan conflictoso. E terdo tambe mester sinya habilidadnan pa deal cu conflicto y educa e terdo tambe. No exclui e terdo door di straf, pero puntra pakiko e ta tenta? Kiko por tin tras di e termento? Un forma pa baha su rabia ta door di tenta. Un mucha por ta un victima y terdo ala bes

6 E MANERA CU BO TA TRATA OTRO Y BO YUINAN A SINA E MUCHANAN LO TRATA OTRO.

7 M ANERA PA COMMUNICA Y RESOLVE CONFLICTO Differencia entre: Passividad Agression Assertividad

8 G ENERO : DEN TER Mucha mujer ta ter otro forma cu mucha homber haci redo, papia malo di e mucha cu e amiganan, exclui otro for di e grupo, nunca no ta haya invitacion pa fiesta. Mucha homber ta mas fysiko dal y skop. Ta ser pensa cu mucha homber ta ter mas? No por a midi esaki door cu esun di mucha mujer ta mas subtiel y no tur ora por wake mesora.

9 D IKON MUCHANAN TA TER ? Muchanan cu nan mayornan ta consenti nan y nan ta kere nan ta donyo di mundo y ta usa tactica pa domina y haya nan kier. Muchanan ta hari, tenta otro mucha, llama nomber mahos door cu nan ta wak mayornan wak haci esaki. Terdo ta popular y ta haya e mihor lugar pa sinta of material nan mas bunita ?????Pesey no lo cambia nan comportacion asina facil.

10 D IKON MUCHANAN TA TER ? Si no logra stop di ter riba un termino largo: Risico riba comportacion criminal y uso di violencia y ta bira un personalidad agressivo cu lo resolve situacion nan conflicto cu agression of manipulacion pa haya nan gana. Problema na school Tin dificultad pa mantene amistad Isola y perde status Mester reconoce e signal nan na tempo.

11 R ELACION ENTRE TER NA CAS Y SCHOOL

12 T ER NA SCHOOL : Den grupo cu ta keda largo cu otro E terdo ta gusta lugarnan unda no tin supervicion, unda no tin hende grandi den besindario, lugarnan scondi. Gym, speelplaats, juffrouw bira lomba scirbi na borchi, bow mesa ora juffrouw no por wak. Terdo por ta popular cerca maestra

13 T ER NA SCHOOL : E rol di e grupo: stop hypothese. 6 rol di comportacion cu ta pasa den un klas cu termento ta prevalece. 1. Terdo: esun cu ter 2. Meeloper: esun cu sigui e terdo pa pertenece of pa miedo 3. Esun cu ta instiga tambe 4. Victima 5. Defende e victima 6. Esun cu ta keda afor

14 T ER NA SCHOOL : Termento den klas ta un problema den e grupo Ta bin den grupo unda no tin un liderazgo positivo of stabil E rol di e maestro ta hopi cardinal. (wordu onderschat). Nan por ta e origen cu e termento ta prevalece largo den e klas (STIGT, 2015). Origin di termento: defini grupo den bon y malo esun malo ta haya straf y e otro ta haya beloning. Door di separa otro y no uni ta e curason di tur guerra.

15 T ER NA SCHOOL : BLAMING THE VICTIM: prefera di jusga e cas of e mucha mes Mester poni mas attencion con pa guia gruponan Por corregi hopi y stop comportacion negativo den e grupo Crea ambiente di siguridad door di ta e ejempel Noruega y finland paisnan cu ta score abow den ter.

16 T ER NA SCHOOL : Schoolnan cu tin menos termento ta rapporta cu nan ta mas contento cu nan schoolmanagment, traha hunto, y no tawata tin competencia Con e maestra ta wak termento ta haci si e ta actua si of no. Si e wak cu e victima mes a buskele no lo haci nada pa stop e termento.

17 T IPS PA DEAL CU TER ? Den investigacionan ta mustra kiko ta e “best practices” nan. Mayornan sinya boso yuinan resolve conflicto na un manera assertivo. School: reconoce e problema y wak e signalnan na tempo y traha hunto pa combati termento. Y abo como maestra tin un rol hopi cardinal den stop ter. Usa e poder positivo di e grupo. Tur mucha ta conta. Yuda e terdo y e victima desoroya nan potencialnan.

18 There are no aggressive kids There are scared kids. There are disconnected kids. There are kids who need skills. There are no victims and bully only children who need to be be loved and connected and learned regulation skills.


Descargar ppt "D IKON UN MUCHA TA TER ? Rochelin de Cuba MSc. Orthopedagoog."

Presentaciones similares


Anuncios Google