Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
Lauro Ikastola 2019ko irailaren 17an.
2019 – 2020 ikasturtearen aurkezpena. DBH Zuzendari pedagogikoa: Zaloa Gómez. Koordinatzaileak: Erik Serna- Jon Andoni Gómez. DBHko zuzendaria: Yaiza Puente. Lauro Ikastola 2019ko irailaren 17an.
2
DBH 3
3
IKAS ARLOA / asignatura orduak astero / horas semanales
DBH 3 CURRICULUM IKAS ARLOA / asignatura orduak astero / horas semanales Euskara eta Literatura 3 Gaztelania eta Literatura Ingelesa Matematika 4 Biologia-geologia euskaraz edo ingelesez
4
IKAS ARLOA / asignatura orduak astero / horas semanales
DBH 3 CURRICULUM IKAS ARLOA / asignatura orduak astero / horas semanales Fisika-kimika 3 Gizarte Zientziak Heziketa Fisikoa 2 Teknologia 1 Plastika eta Ikus Heziketa Tutoria
5
AUKERAKOAK / optativas orduak astero / horas semanales
DBH 3 CURRICULUM AUKERAKOAK / optativas orduak astero / horas semanales Frantsesa. Euskararen sustapena-ahozkotasuna: Kalakari. Marrazketa teknikoa. Kirola eta aisialdia. Hezkidetza / Berdintasuna. 2 ORDU BIAK JARRAIAN GUZTIRA 30
6
143 130 9 4 10 3 DBH 3 PROMOZIOA DBH-n/ Promoción en ESO. DBH 3 18-19
Ikasle kopurua 143 Guztiak gaindituta 130 Suspenso 1 edo 2 9 3 suspenso edo gehiago 4 Promocionados 10 No promocionados 3
7
DBH 4
8
DBH 4 CURRICULUMA IKAS ARLOA - asignatura Euskara eta Literatura 4
ORDUAK ASTERO – horas semanales Euskara eta Literatura 4 Gaztelania eta Literatura 3+1 ahozkoa Ingelesa Matematika Gizarte euskaraz eta Gizarte ingelesez 3 Erlijio Katolikoa / Etika 1
9
IKAS ARLOA - asignatura ORDUAK ASTERO – horas semanales
DBH 4 CURRICULUMA IKAS ARLOA - asignatura ORDUAK ASTERO – horas semanales Heziketa Fisikoa 2 Tutoretza 1
10
Asignaturas de libre elección ORDUAK ASTERO / horas semanales
DBH 4 CURRICULUMA HAUTAZKO IKAS ARLOAK / Asignaturas de libre elección ORDUAK ASTERO / horas semanales Fisika-kimika. 3 Biologia - Geologia (ingelesez-euskeraz). Ekonomia. 2
11
AUKERAKOAK / OPTATIVAS orduak astero / horas semanales
DBH 4 CURRICULUMA AUKERAKOAK / OPTATIVAS orduak astero / horas semanales FRANTSESA EUSKARAREN SUSTAPENA-AHOZKOTASUNA: KALAKARI. ORDENAGAILUAREN BIDEZKO MARRAZKETA TEKNIKOA. FILOSOFIA. PLASTIKA. 2 ORDU BIAK JARRAIAN GUZTIRA 30
12
127 118 7 2 DBH 4 PROMOZIOA DBH-n/ Promoción en ESO. DBH 4 18-19
Ikasle kopurua 127 Guztiak gaindituta 118 Suspenso 1 edo 2 7 3 suspenso edo gehiago 2 Promocionados No promocionados
14
EUSKARA PLANA DBH GELA EREMUA KALAKARI: (DBH 3. - 4. MAILA)
AHOZKOTASUNA: (EUSKARA IKASGAIA) Ipadaren proiektuetan oinarritutako aldaketa metodologikoa baliatu ahozkotasuna indartzeko. TELELAURO: (DBH 2. MAILA) Ikasleen telebista katea KALAKARI: (DBH MAILA) Ekintzailetza, lidergoa, sormena… Euskeraz egin NAHI duten Ikasle batzordea Proiektu eta erronken bidez beste ikasleengana heldu (HH, LH, DBH) jolastorduan, pasabideetan, kalean… Egonaldiak Espejo eta Orio.
15
GELATIK KANPO EUSKARA PLANA DBH
LIBURUTEGIA:7 baietz, euskaraz irakurzaletasuna bultzatzeko kanpaina,. EGUN BEREZIAK ETA KANPAINAK: Hormairudiak, euskararen eguna, SFX, Santa Ageda, Durangoko Azoka, 50. urteurrena, Loraldia eskola, Korrika… HITZALDIAK: idazleak, Euskadi Gaztea, antzezlanak, ikasle ohiak, bisitariak… JOLASTORDUAK: Euskararen aldeko lehiaketak: futbola, eskupilota, agoraball… TRUKEAK: UEMA + EUSKO JAURLARITZA: egonaldiak familia euskaldunetan euren adineko gazte batekin. Proiektu pilotu bat da, zehaztu gabe dago eta Kalakari taldekoek parte hartzeko asmoarekin. ESKOLA KIROLA: hainbat ikerketa, ikastaroak monitoreentzat…
16
HIZKUNTZAK INGELESA: FRANTSESA.
Bi maila klasean / Dos niveles en clase. Bikoizketak: erritmo ezberdinak / Desdobles: ritmos diferentes. Ahozkoak / Clases de expresión oral. Gai batzuk ingelesez / Algunas asignaturas en inglés. Eskola kultur jardueren artean, FIRST-ADVANCED prestatzeko aukera. / Posibilidad de preparar FIRST-ADVANCED en las actividades culturales. FRANTSESA.
17
Orientazioa / Orientación.
PROIEKTUAREN ARDATZAK / Ejes del proyecto. Orientazioa / Orientación. Seigarren tutorea DBH-1-2-3an / Sexto tutor en DBH HIBP-PIRE: zailtasunak-diagnostikoa-errepikatzaileak. Familiei eman. / Dificultades-diagnóstico-repetidores. Dárselo a la familia.
18
Tutoria ordurako txostena / Temas de tutoría :
ORIENTAZIOA-ERREFORTZUAK / Orientación y refuerzo. Tutoria ordurako txostena / Temas de tutoría : Drogamenpekotasunaren prebentzioa / Prevención de drogodependencias. Sexu heziketa / Educación sexual. Ikas orientazioa / Orientación académica.
19
EBALUAZIOA-PROMOZIOA / Evaluación y promoción.
Ohiko deialdia / Convocatoria ordinaria. Berrikasketak / Recuperaciones. Ez ohiko deialdia: ikasteko egun bereziak / Convocatoria extraordinaria: días especiales de repaso. (ekainak de junio) Promozioa / Promoción: Ikasarlo guztiak gaindituta / Aprobar todo. DBH-4. Bi ikasarlo gainditu gabe. Mahaiak erabakitzen du. Ezin dira izan euskara, matem edo gaztelera / Dos asignaturas sin superar que no sean euskara, matem o castellano. Lo decide la mesa de evaluación. Errepikatzea: behin bakarrik ikasturte bera; eta gehienez bi aldiz etaparen barruan. / Repetición de curso: una vez cada curso y dos en la etapa.
20
IKASTURTEAREN AMAIERA / Fin de curso: ekainaren 19 de junio.
DATAK / Fechas GAINDITU GABEKO GAIEN AZTERKETEN DATAK ARGITARATUKO DIRA LASTER: astearteak, – Pronto se publicarán las fechas de exámenes de asignaturas pendientes: martes , IKASTURTEAREN AMAIERA / Fin de curso: ekainaren 19 de junio. EZ OHIKO AZTERKETAK / Exámenes extraordinarios: ekainaren 22 eta 23 de junio.
21
Ebaluaketa informeak / Informes de evaluación:
ALEXIA Ebaluaketa informeak / Informes de evaluación: Ebaluaketa erdian, ALEXIA ZABALIK: orientagarria / A mitad de evaluación se abre ALEXIA: orientador. Ebaluaketa bakoitzeko informea / Informe oficial de evaluación. ALEXIAN inzidentziak agertzen dira:/ En ALEXIA se recogen las incidencias: Beranduak. / Retrasos. Bertaratzen faltak: gurasoek justifikatu. / Ausencias: las justifican padres-madres. Ipadaren erabilera desegokia. / Uso inadecuado del ipad. Hfko arropa. / Ropa de educación física. Jantokia. /Comedor. Autobusa. / Autobús. Oharrak./Comentarios.
22
IPAD Erabilera: etxera eraman dute protokoloa. – Utilización: han llevado a casa el protocolo. Segurtasuna: gordetzeko lekuak.-Seguridad: dónde guardarlo. Ardura-Responsabilidad y autonomía. Kontrola: meraki eta Lazarus. Ezin da jolastorduetan erabili – No se puede usar en los recreos. Autobusetan: goizekoan eta 15.30koan bai. Besteetan, ez.- En el de la 8 y en el de las 15:30 sí, en los demás no.
23
IPAD-en trataera Eskola kirola orduetan.
1. Saskibaloian, bere baloiak gordetzeko erabiltzen duten kaiola. Baloncesto: utilizar las jaulas donde se guardan los balones. 2. Waterpolo eta Igeriketakoek, aldageletako armairuetan. Giltzak bakarrik irakasleek edo monitoreek daukate. Waterpolo y natación, armarios de vestuarios: Llaves, solo profesores y monitores. 3. Gorputza eta osasuna, eta mugendok ikasleek beraiekin batera eramango dituzte gelara motxila. En De porte y salud, y Mugendo, llevarán consigo las mochilas a clase. 4. Futbol: aldageletan dauden kaioletan. Fútbol: en las jaulas de los vestuarios.
24
TELEFONO MUGIKORRAK Debekatuta daude DBH-n.
Ezin dira erabili ezta agerian edo poltsikoan eraman ere. Ekarriz gero, lapurtu edo galtzen bada, ikastolak ez du erantzunik. Ondorioak: Ohartarazpena. 4 egunetan tfnoa. ikastolan gordeko da. Gurasoak bila etorri ahal dira.
25
MOTXILAK Ondorioak: Motxila ikastolan geldituko da.
Kirol-arroparako poltsa izan ezik, beste guztia kutxatilaren barruan gorde behar da. DBH 3 eta 4: kutxatila itxita. Giltzarrapoa jartzea gomendatzen da. Jarri ezean ikaslea da kutxatilan gordetakoaren erantzule bakarra. Kirol-arroparako poltsa txikia erabili behar da. Ezin da beste motxila bat erabili. Motxila ezin da jantokira eraman (4. orduan HF eduki ezik). Ondorioak: Motxila ikastolan geldituko da. Gurasoak bila etorri ahal dira.
26
INTERNALIZAZIOA KANADA DUAL BRIVE
DBH3: Talde berean daude. / En el mismo grupo. Itzuleran, abiapuntu bera. / Cuando vuelvan, parten del mismo punto. DBH4: Irizpide ezberdinak. / Criterios diferentes. DUAL Jarraipena: Gorka Lozano. / Seguimiento: Gorka Lozano. BRIVE DBH4: Frantseseko ikasgaian antolatuta / Organizado en la asignatura de francés.
27
GURE JAKINTZA BERRIKUNTZA / Innovación.
PROIEKTU PEDAGOGIKOAK BIDERATZEKO. / Para encauzar proyectos pedagógicos.
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.