La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

GURASO ESKOLA 2014/2015.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "GURASO ESKOLA 2014/2015."— Transcripción de la presentación:

1 GURASO ESKOLA 2014/2015

2 FORMAKUNTZAREN EDUKIA
Saioa: EKIren azalpen orokorra Saioa: Drive aplikazioaren erabilera Saioa: Hizkuntzak (Euskara, Gaztelania eta Ingelesa) Saioa: Natur zientziak eta Gizarte zientziak Saioa: Matematika Saioa: Formakuntzari buruzko hausnarketa

3 1.SAIOA

4 Euskal Curriculumari erantzuteko sortutako ikasmateriala, konpetentzietan oinarritua eta IKTak integratuta dituena. Unibertsitatean ezarri den “Bolonia” planeko ildoak jarraitzen ditu. Biak konpetentzietan oinarritzen dira eta bata bestearen jarraipena dira. Ikaslea, unitate bakoitzaren amaieran konpetentea izatea da helburua: proposatutako egoera bati irtenbidea ematea, ikasitako edukiak erabiliz.

5 IKTak ez dira tresna osagarriak, oinarrizko edukiak eskuratzeko beharrezko tresnak baizik.

6 6 arlotan lantzen da: Euskara Gaztelania Ingelesa Matematika Gizarte Zientziak Natur Zientziak

7 MATERIALA GAIAK LIBURUA JARDUERA FITXAK LAN KOADERNOA EUSKARA X
GAZTELANIA INGELESA MATEMATIKA GIZARTE NATUR ZIENTZIAK Materiala 4 urterako izango da. Urtero %30 ordainduko da.

8 Plataforma digitalak:
Ekigunea Infogunea Virtusbook

9 EKI material berria: EKI-IKASYS koaderno digitalak 6 arloetan (DBH2)

10 EKI etorkizunerako beharrak: EKI formazioa irakasleentzako 2014/15
Internet sarearen jasangarritasuna hobetu da Ordenagailuak: - 1: Ikasleko ordenagailu bat. - Informatika gela, etxeko lanak egiteko. - Gurasoei formazioa eskaintzen jarraitzea. EKI formazioa irakasleentzako 2014/15 DBH1: - Saio orokorra - Unitateko: 1 eduki mailan + 1 IKT DBH2: - Unitateko: 2 eduki mailan + 1 IKT

11 Ebaluatzeko era aldatzen da:
Adierazleen lorpena. Ebaluazio frogak: Edukien eskuratze froga. Konpetentzien eskuratze froga. ARLOA EDUKIAK KONPETENTZIAK JARRERA EUSKARA %30 %60 %10 GAZTELERA INGELESA GIZARTE %40 %50 NATURA MATEMATIKA

12 ORRIEN ZENBAKIA KENDU. GARAPEN FASEKO EDUKI BALIABIDEAK ESKURATZEN ATALEAN…OSAGAI 1 ETA OSAGAI 2 …..SARTU.

13 FASEAK FUNTZIOA BIDEA HASIERA FASEA
Ikaslea konpetentziarekin erlazionatutako egoerarekiko kokatzea eta haren eskakizunei erantzuteko lan plangintza egitea. Hasierako egoeraren aurkezpena GARAPEN FASEA Osagai ezberdinen bitartez Ikasleak konpetentziak/ egoerak eskatutako eduki-baliabideak eskuratzea Ikasleak eduki baliabideak mobilizatzen eta integratzen ikastea. Eduki baliabideeen autorregulazioa. Jarduera osagarriak. Eduki baliabideen ebaluazioa Hasierako egoera berreskuratu eta irtenbide egoki bat ematea eduki baliabideak mobilizatuz. AMAIERA Ikasleak eduki baliabideak transferitzen ikastea. Autorregulazioa Egoera berri bat aurkeztu eta edukiak transferitu eta mobilizatuz, irtenbide egokia eman. KONPETENTZIAREN ZERTIFIKAZIO FASEA Ikasleak konpetentziaren lorpena erakustea. Konpetentziaren bakarkako ebaluazioa.

14 Konpetentzien ebaluazioa
EDUKI BALIABIDEEN EBALUAZIOA Konpetentziak zenbait eduki-baliabide eskuratzea eskatzen duenez, ebaluazioan aztertu eta baloratu egin behar da ikasleek eduki horiek eskuratu dituzten . Lorpen adierazleak erabiliko dira ebaluazioa egiteko. Jarduera ezberdinak planteatzen zaizkie eta zehaztutako adierazleak bete behar dituzte. Jarduera bakoitzak bere adierazle propioak izango ditu. Ikasleei ebaluazio frogen aurretik adierazle hauek ematen zaizkie.

15 Konpetentzien ebaluazioa
KONPETENTZIAREN EBALUAZIOA Konpetentziak zenbait eduki-baliabide eskuratzea eskatzen duenez, ebaluazioan aztertu eta baloratu egin behar da ikasleek eduki horiek eskuratu dituzten. Lorpen adierazleak erabiliko dira ebaluazioa egiteko. Konpetentziak zenbait eduki-baliabide eskuratzea eskatzen duenez, ebaluazioan aztertu eta baloratu egin behar da ikasleek eduki horiek eskuratu dituzten . Lorpen adierazleak erabiliko dira ebaluazioa egiteko. Konpetentziak zenbait baliabide modu estrategikoan mobilizatzea eta transferitzea eskatzen duenez, ebaluazioan aztertu eta baloratu egin behar da hau egiteko gai diren. Balorazioa egiteko, irizpide hauek erabiltzen dira: Pertinentzia, koherentzia eta eduki baliabideen erabilera. Hauen eskuratzea ere, lorpen adierazleak erabiliz ebaluatzen da.

16 Konpetentzien ebaluazioa
KONPETENTZIA FROGAREN EGITURA ZEREGIN EZBERDINAK AURKEZTEN DIRA (2/3) 3 ZEREGINETIK 2 ONDO EDUKIZ GERO, GAINDITUTA. 2 ZEREGINETIK 1 ONDO EDUKIZ GERO, GAINDITUTA. FINKATZEN DIREN ADIERAZLEEN BIDEZ, ZEREGIN BAKOITZEAN EREMU BALORATZEN DIRA : KOHERENTZIA/ PERTINENTZIA/ EDUKI BALIABIDEEN ESKURATZEA Konpetentziak zenbait eduki-baliabide eskuratzea eskatzen duenez, ebaluazioan aztertu eta baloratu egin behar da ikasleek eduki horiek eskuratu dituzten . Lorpen adierazleak erabiliko dira ebaluazioa egiteko.


Descargar ppt "GURASO ESKOLA 2014/2015."

Presentaciones similares


Anuncios Google