La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS

Presentaciones similares


Presentación del tema: "PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS"— Transcripción de la presentación:

1 PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
TITULACIÓN: EDUCACIÓN SOCIAL

2 Competencias instrumentais
CRÉDITO EUROPEO NA ENSINANZA SUPERIOR Real Decreto 1125/ 2003, de 5 de setembro (BOE de 18 de setembro de2003) Proxecto Tuning Educational Structures in Europe ( ) Competencias instrumentais Competencias interpersoais Competencias sistémicas

3 BASES CONCEPTUAIS Investigación científica APRENDIZAXE SIGNIFICATIVA
APRENDIZAXE POR DESCUBREMENTO AUTÓNOMO APRENDIZAXE MEMORÍSTICA

4 COMPETENCIAS CONSTRUCCIÓN ACTIVA E AUTÓNOMA DOS COÑECEMENTOS
APLICACIÓN A GRUPOS SOCIAIS: CUALIFICACIÓN PROFESIONAL COLABORACIÓN EN EQUIPO. EMPREGO DE NOVAS TECNOLOXÍAS

5 BUSCANDO UN EQUILIBRIO
INFORMACIÓN RECEPCIÓN MEMORIZACIÓN AUTONOMÍA INVESTIGACIÓN CONSTRUCCIÓN

6 METODOLOXÍA: TEORÍA E PRÁCTICA
MAXISTRAL DIRECTA EXAME TRABALLOS: APRENDIZAXE COOPERATIVA PRÁCTICA: PROXECTOS DE TRABALLO TITORÍA

7 MAXISTRAL Temática: introducción conceptual. Clarificiación de obxectivos. Especificación dos criterios de avaliación. TRABALLOS: APRENDIZAXE COOPERATIVA Selección dunha parte conceptual do tema. Investigación. Colaboración no desenvolvemento. Aplicación práctica. Avaliación grupal PRÁCTICA: PROXECTOS DE TRABALO Achegamento ao mundo laboral. Grupos de traballo en Educación Social. Avaliación grupal. TITORÍA Intrínseca e externa. EXAME Proba obxectiva.

8 ECTS Teoría e práctica (6 CRÉDITOS ECTS) = 150 HORAS DE TRABALLO DO ALUMNO/A
PRESENCIAL (MAXISTRAL) 57,5 TRABALLOS 52 PRÁCTICAS 16,5 TITORÍAS INTRÍNSECAS (MEDIACIÓN) TITORÍAS EXTERNAS 2 EXAME E REVISIÓN DE EXAME 20 TOTAL 150

9 MAXISTRAL INTRODUCCIÓN POR TEMAS: Clarificar os obxectivos.
Delimitar os contidos e facilitalos mediante a exposición e CD ou e- mail. Facilitar a bibliografía relevante e dispoñible correspondente ao tema. Establecer os criterios de avaliación.

10 APRENDIZAXE COOPERATIVA “GROUP INVESTIGATION”
TRABALLOS: APRENDIZAXE COOPERATIVA “GROUP INVESTIGATION” GRUPOS= 3-6 ALUMNOS/AS Cada grupo selecciona unha parte do tema que sexa do seu interese, cada estudante de cada grupo consensúa un aspecto concreto para desenvolver. Os grupos investigan a parte temática de acordo cos obxectivos e os criterios de avaliación establecidos. Cada grupo engloba a información recollida e expóñena ao resto da clase no dia indicado. Avaliación continua e grupal: os traballos realízanse en período de clase con titoría (mediación: táboa de seguimento e valoración).

11 PRÁCTICA: PROXECTOS DE TRABALLO
GRUPOS DE 5-7 ALUMNOS/AS Cada grupo selecciona un grupo social (non poden repetirse). Deseñan o traballo, establecen o proceso de investigación e desenvolven o estudo. Os estudantes dentro de cada grupo seleccionan unha parte da temática. Cada grupo achega os seus datos ao resto da clase no día indicado. Os traballos realízanse en período de prácticas e na propia clase (titoría e mediación: táboa de seguimento de valoración). Desde a clase poden desprazarse aos lugares necesarios ou ben acordan previamente o lugar e o motivo a onde van.

12 TITORÍA DIRECTA (mediación e táboa de seguimento INTERACTIVA
e valoración). INTERACTIVA

13 TITORÍA E MEDIACIÓN: TÁBOA DE SEGUIMENTO E VALORACIÓN
GRUPO A Estudante (1) Estudante (2) Estudante (n) CRITERIOS VALOR COOP (T) 0-4 PT (P) 0-2 Colaboración e implicación Coherencia conceptual Investigación e creatividade Uso da biblioteca/ emeroteca Uso das NTICs Relación con práctica de Educación Social Exposición

14 EXAME PROBA OBXECTIVA

15 EXEMPLIFICACIÓN DIDÁCTICA

16

17

18

19

20 AVALIACIÓN

21

22 CRITERIOS DE VALORACIÓN
MAXISTRAL 4+2 Pts. TRABALLOS (4) PRÁCTICAS (2) TITORÍA (MEDIACIÓN) 4 Pts. EXAME (4)

23 AVALIACIÓN DA ENSINANZA Cualificación oficial: 4,63 (2005-06) Cualificación cuestionario: 4,35
WILCOXON PARA N= 51 Temporalización: 0.006

24 DÉFICITS DESTACABLES ALUMNOS/AS: Exceso de material.
Temporalización inaxeitada. PERSOAL: Falla na coordinación horizontal. Dificultades para reducir o proceso expositivo. Exceso de alumnado para o seguimento da táboa de valoración.


Descargar ppt "PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS"

Presentaciones similares


Anuncios Google