Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
Juan Ramón Alonso García
OBRADOIRO DE EDILIM CREACIÓN DE LIBROS INTERACTIVOS MULTIMEDIA Juan Ramón Alonso García CEIP. Unión Mugardesa
2
LIM É UNHA FERRAMENTA DE AUTOR
¿QUÉ É LIM? LIM É UNHA FERRAMENTA DE AUTOR É UN SISTEMA DE LIBROS INTERACTIVOS MULTIMEDIA
3
É MOI DOADO CREAR LIBROS LIM CO EDITOR EDILIM
COMO SE USA? É MOI DOADO CREAR LIBROS LIM CO EDITOR EDILIM
4
QUE USOS PODO DAR AOS LIBROS LIM NA AULA?
OS LIBROS LIM PODEN SER USADOS EN CALQUERA ÁREA E EN CALQUERA MATERIA XA QUE NOS PERMITEN CREAR INFINIDADE DE ACTIVIDADES
5
QUE VANTAXES ME OFRECE RESPECTO A OUTROS EDITORES?
MOI DOADO MANEXO ATRACTIVO AVALIACIÓN COMPATIBLE COA PIZARRA DIXITAL É DE BALDE NON NECESITA INSTALACIÓN
6
¿QUÉ PODO CREAR CON EDILIM?
UN LIBRO INTERACTIVO CON VARIAS PÁXINAS ENCRUCILLADOS RESPOSTAS MÚLTIPLES CREBACABEZAS SOPAS DE LETRAS TEST EXERCICIOS DE TRADUCIÓN EMPARELLAR OPERACIÓNS E MOITO MÁIS...
7
QUÉN O PODE VER? CANDO REMATAMOS O LIBRO EXPORTÁMOLO EN FORMATO HTML DE MANEIRA QUE SE PODERÁ ABRIR DENDE CALQUERA EXPLORADOR
8
VEXAMOS ALGÚNS EXEMPLOS
9
COMO SE MANEXA EDILIM?
10
DENDE A PÁXINA WEB DE EDILIM OBTEMOS O EXECUTABLE QUE NON PRECISA INSTALACIÓN
11
GARDAMOS A CARPETA QUE ESTÁ FORMADA POR:
12
PICAMOS O EXECUTABLE DE LIM EDILIM.EXE
13
ÁBRESENOS O EDITOR NO QUE SÓ ESTAN ACTIVOS OS BOTÓNS DE NOVO (PARA INICIAR UN NOVO LIBRO), ABRIR (UN LIBRO XA GARDADO) E AXUDA PINCHAMOS EN NUEVO
14
O INTERFACE DE EDILIM: PROPIEDADES
Páxina de propiedades Dende esta páxina estableceremos as propiedades do libro
15
O INTERFACE DE EDILIM: PROPIEDADES
Carpeta na que iremos gardando todos os recursos para o noso libro, xa sexa imaxes (jpg, gif), sons (mp3), animacións (swf) ou textos (html, txt).
16
O INTERFACE DE EDILIM: PROPIEDADES
DEBEMOS CREAR A CARPETA DE RECURSOS QUE UNHA VEZ CARGADOS APARECERÁN NO ALMACÉN NA BARRA DA ESQUERDA DENDE AÍ PODEMOS EDITAR AS IMAXES, ELIMINALAS OU SUBIR NOVAS
17
O INTERFACE DE EDILIM: PROPIEDADES
Nome que lle damos ao libro
18
O INTERFACE DE EDILIM: PROPIEDADES
Aquí arrastraremos algunha imaxe, dende o almacén, que queiramos mostrar como logo
19
O INTERFACE DE EDILIM: PROPIEDADES
Podemos seleccionar outra imaxe para o fondo
20
O INTERFACE DE EDILIM: PROPIEDADES
Cor das páxinas: fondo, banda, barra e cor de texto
21
O INTERFACE DE EDILIM: PROPIEDADES
Podemos arrastrar outra imaxe na barra inferior
22
O INTERFACE DE EDILIM: PROPIEDADES
É interesante incluír algunha imaxe ou son que se mostrará se o exercicio esta ben ou se o alumno se confundiu
23
PARA ESTES SONS PODEMOS RECORRER AO BANCO DE SONS DO CNICE
24
DESCARGAMOS O ARQUIVO DE SON QUE NOS INTERESA, GARDAR DESTINO COMO, E O GARDAMOS NA CARPETA DE RECURSOS
25
O INTERFACE DE EDILIM: PROPIEDADES
ARRASTRAMOS DENDE O ALMACÉN E INCLUÍMOS O TEXTO PARA MOSTRAR
26
O INTERFACE DE EDILIM: BARRA DE FERRAMENTAS DAS PÁXINAS
UNHA VEZ QUE SELECCIONAMOS UNHA PÁXINA APARECE A BARRA DE NAVEGACIÓN QUE NOS PERMITE GARDAR O LIBRO, ORDENAR AS PÁXINAS, CREAR UNHA NOVA, AVANZAR OU RETROCEDER
27
O INTERFACE DE EDILIM: EDITOR DE IMAXES
SELECCIONANDO UNHA IMAXE DO ALMACEN E PREMENDO EN FERRAMENTAS PODEMOS EDITALA FACÉNDOA MÁIS PEQUENA, PASÁNDOA A ESCALA DE GRISES OU INVERTENDO A SÚA POSICIÓN
28
XA ESTAMOS LISTOS PARA EMPEZAR A INCLUÍR PÁXINAS DE ACTIVIDADES NO NOSO LIBRO
29
SÓ TEMOS QUE PUSAR SOBRE O TIPO DE PÁXINA PARA EMPEZAR A CREALA
PÁXINAS DE EDILIM SÓ TEMOS QUE PUSAR SOBRE O TIPO DE PÁXINA PARA EMPEZAR A CREALA
30
IMAXE E TEXTO Páxina para Amosar información cadro de imaxe texto título da páxina explicación
31
PUZLE Puzle no que o alumno terá que recompoñer unha imaxe cadro de imaxe nº de filas e columnas
32
Para encontrar palabras
SOPA DE LETRAS Para encontrar palabras enunciados que definen as palabras palabras que hai que encontrar
33
seleccionamos a cor da tapa
PARELLAS Para encontrar as imáxes iguais arrastramos as imáxes seleccionamos a cor da tapa
34
PREGUNTAS Para exercicios de preguntas e respostas escribimos a pregunta escribimos a resposta
35
RESPOSTA MÚLTIPLE Para exercicios de resposta múltiple escribimos a pregunta
36
Permite crear actividades de ditado ou de tradución
FRASES Permite crear actividades de ditado ou de tradución frase que terá que escribir son que o alumno terá que copiar
37
ESCOLLER Para que o alumno seleccione entre varias imáxes ou textos marcamos as casiñas que queremos que o alumno seleccione arrastramos a imaxe texto
38
PANEL Para expoñer imáxes arrastramos a imaxe
39
LIGAZÓNS 2 Para elaborar índices ou listas de ligazóns link texto
40
ORDEAR Para ordear palabras a partir de frases ou frases a partir de palabras texto imaxe opcional
41
MEDIDAS Permite contar obxectos texto explicativo resultado texto e valor de cada obxecto
42
marcamos os cadros que forman o debuxo
Para repetir o mesmo debuxo, invertelo, desprazalo ou mostrar a imaxe simétrica marcamos os cadros que forman o debuxo tipo de exercicio
43
GALERÍA DE IMÁXES Para mostrar unha galería de imáxes imaxe descrición
44
GALERÍA DE SONS Para mostrar unha galería de sons e identificar as audicións cun título ou imaxe descrición son
45
IDENTIFICAR IMÁXES Para identificar imáxes imaxe texto que o alumno ten que escribir
46
son que soa ao premer na imaxe
IDENTIFICAR SONS Para identificar sons ao premer nunha imaxe imaxe son que soa ao premer na imaxe texto que o alumno ten que escribir
47
ARRASTRAR TEXTOS Permite arrastrar un texto ata xuntalo con outro
48
ARRASTRAR IMÁXES Permite arrastrar unha imaxe ata xuntala con outra
49
podemos colocar unha imaxe e definir a opacidade
CLASIFICAR TEXTOS Para arrastrar textos a caixas nome da caixa seleción da caixa
50
CLASIFICAR IMÁXES Para arrastrar imáxes a unha caixa nome da caixa imagen caixa á que pertence
51
RELOXO Para practicar as horas en español ou noutro idioma Escribir: o alumno escribe unha resposta que debe ser igual á que definas no campo de "hora texto" Mover reloxo: o alumno deberá mover as agullas do reloxo. hora: minutos
52
TEXTO Páxina para traballar con textos, pódese seleccionar palabras, ordenar frases, arrastrar fragmentos, etc. opciones
53
SERIES Para arrastrar obxectos ata completar a serie
54
ORDENAR IMÁXES Para ordenar series de imáxes
55
RAYOS X Mostra dúas imaxes superpostas, a inferior só é visible no espazo definido por un círculo. O alumno ha de descubrir de que se trata
56
ACTIVIDAD EXTERNA Permite incluir archivos de flash del almacén o de la web arrastramos desde el almacén o escribimos la dirección de internet
57
MENÚ Aparece un menú a la izquierda con botones para que al pulsar sobre ellos aparezca un texto
58
variantes: arrastrar, escribir, texto...
ETIQUETAS Permite mover las etiquetas hasta el lugar correcto de una imagen variantes: arrastrar, escribir, texto...
59
MOVER IMAXES O alumno poderá arrastrar ata seis imaxes. Permite encaixar figuras, completar imaxes, establecer secuencias,... imaxe fixa imaxes para mover
60
COMPLETAR Exercicio de encher ocos escribindo a resposta ou elixíndoa dun cadro de texto
61
PALABRA SECRETA Para descubrir unha palabra
62
LIGAZÓNS Permite crear enlaces entre páxinas do libro
63
OPERACIÓNS Para realizar operacións sinxelas, seleccionamos a operación e completamos con números
64
ETIQUETAS 2 Permite situar textos sobre unha imaxe imaxe texto
65
OPERACIÓNS 2 Para crear operacións matemáticas aleatorias
66
PIRÁMIDE O alumno debe escribir a palabra segundo a información que se lle dá palabra información
67
EXPORTAR Para exportar o libro e visualizalo picaremos en EXPORTAR debemos exportar en formato html
68
AGORA XA SÓ QUEDA QUE REMATEDES DE CREAR OS VOSOS LIBROS
MOITAS GRAZAS POLA VOSA ATENCIÓN
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.