La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

E DESPOIS DO COLEXIO... QUE?

Presentaciones similares


Presentación del tema: "E DESPOIS DO COLEXIO... QUE?"— Transcripción de la presentación:

1 E DESPOIS DO COLEXIO... QUE?
PLAN DE SAÍDA DO CEIP ISAAC PERAL E DESPOIS DO COLEXIO... QUE? Estamos preparados para o que ven despois?

2 Pechamos unha etapa das nosas vidas
Cambio do colexio ao instituto Aprendizaxes feitas: lectura/escritura; matemáticas... Valores que levamos postos: reflexión sobre dos mesmos Experiencias boas e non tan boas

3 QUE É A ESO? Educación secundaria obrigatoria
1º e 2º da ESO: dos 12 aos 14 anos 3º e 4º da ESO: dos 14 aos 16 Título acadado: Graduado en Educación Secundaria Etapa preparatoria Aceso ao Bacharelato Aceso aos ciclos formativos Etapa terminal :Aceso ao mundo do traballo . (idade mínima para traballar son os 16 anos)

4 Estrutura da ESO Pódese repetir en calquera curso
Avalíase en termos de insuficiente, suficiente, ben , notable, sobresaínte Asignaturas Optativas

5 IES SATURNINO MONTOJO Datos do IES Espectativas nosas. Conto
A matriculación Visita ao IES

6 ADOLESCENCIA transformacións físicas: pubertade
Nas rapazas a pubertade iniciase aos 9-10 anos; nos rapaces aos anos. A adolescencia vai dende desde los años hasta aproximadamente o final da segunda época da vida Necesidade de hixiene corporal Acelérase o ritmo de crecemento: estatura e peso Aumento do vello corporal Cambios na voz Cansazo e apatía Cambios na imaxe causando preocupación e inseguridade Aspecto corporal desgarvado Glándulas sudoríparas máis activas: suor Glándulas sebáceas: acné Torpeza nos movementos Manifestacións narcisistas: espello Búsqueda de actividades novas Importancia da actividade física: o deporte Integración no grupo de amigos

7 ADOLESCENCIA Transformacións da persoalidade e afectividade
Búsqueda de identidade: Quen son? Autoafirmación: preocupación polas ideas propias: rebeldía respecto ao adulto Introspección : importancia da pandilla e do grupo Brotes de egocentrismo nas conductas: intolerancia Sentido crítico Confianza excesiva ou desconfianza excesiva nas propias ideas Importancia das notas Importancia de recoñecer os sentimentos persoais para elaborar unha boa imaxe de nós

8 Resolvemos os conflitos, sen perdedores

9 ADOLESCENCIA Transformacións intelectuais
Temos que estudar. Queremos ter ideas propias! Qué serei de maior? Establécense relacións entre as ideas Establécense relacións de causa efecto Pensamento formal: Deducción Inducción Explóranse os intereses vocacionais: Non é doado chegar a ter ideas

10 Adolescencia Que se espera de nós?
Espérase que os adolescentes sexan quen de comportarse e aprendan a responder como adultos Que se formen como persoas e como cidadáns Teño habilidades. Son bó Que crezcan sans Que sexan felices e responsabeis

11 Desenvolvemento da linguaxe e da identidade persoal
Incremento do dominio da linguaxe e da capacidade de comunicación Gusto pola discusión e defensa da opinión propia Desenvolvemento de habilidades lingüísticas e sociais Resolución dos conflitos Descubrimento dos valores Búsqueda de sí mesmo e dun lugar no grupo

12 Maduración sexual Maduración dos órganos sexuais
Estróxenos: Exaculación Ovulación: Mestruacción Masturbación Necesidade de información sexual obxectiva: nin moralista nin dogmática

13 Sexualidad Coñecemento do noso corpo e respecto polo mesmo
O respecto a un mesmo e aos demais, a todos e a todas

14 PROBLEMAS GRAVES NA ETAPA
Inestabilidade emocional Os complexos, angustias, soidades, vergoñas Agresividade: Reaccións descontroladas Abusos dos compañeiros Rexeitamento do grupo Falta de información sexual: Embarazos non desexados Abandono dos estudios e en ocasións do fogar

15 PROBLEMAS GRAVES NA ETAPA
Adicións: Tabaquismo Alcohol Consumo de drogas Contaxios: sida, outras Malos hábitos alimentarios Apetito permanente Consumo de comida basura Obesidade Anorexia Bulimia + =

16 Na adolescencia, comemos o mundo pero………
¡Temos que medrar!

17 Benvid@s á adolescencia

18 O Isaac Peral deséxavos un bo tránsito ao voso futuro
Non hai un libro que ensine a ser feliz pero axuda moito á tua felicidade facer que sexan felices os que te rodean. Non vos esquecedes que no camiño, todos os que vos queren, han de ser felices tamén. Éste será sempre o voso colexio

19 Os vosos profesores do CEIP Isaac Peral DESÉXANVOS
QUE ESQUEZADES O MALO QUE OS PASOU NO COLEXIO E VOS LEMBREDES DE TODO O BO QUE VIVICHEDES XUNTOS QUE FAGADES QUE O MUNDO SEXA MAIS FELIZ DO QUE VOS TOCOU VIVIR QUE ATRAPEDES OS VOSOS SONOS


Descargar ppt "E DESPOIS DO COLEXIO... QUE?"

Presentaciones similares


Anuncios Google