Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porEmygdio Banales Modificado hace 10 años
1
CILA – Rosetta Stone English Program Prepared for MEDUC & UDELAS staff members
2
Bienvenidos ¿Què es el CILA?
3
CILA Centro Inteligente de Lenguas de Las Amèricas. Adscrito a la UDELAS. Dicta cursos de inglès de servicio a estudiantes de la UDELAS.
4
CILA Dicta carreras en inglès. Ofrece capacitaciòn especializada en el idioma inglès.
5
¿ Què es Rosetta Stone ?
6
Rosetta Stone Es un sistema de estudio altamente eficiente. Usa una metodologìa de inmersiòn dinàmica.
7
Rosetta Stone Es un sistema de enseñanza con màs de cinco millones de usuarios. Es ampliamente usado por el gobierno de los E.E.U.U.
8
Rosetta Stone Es un sistema de estudio de idiomas. Nos hace mejores estudiantes. Nos ayuda a aprender en un corto tiempo.
9
Rosetta Stone Nos hace aprender a nuestro propio ritmo. Nos motiva por que da resultado a corto plazo.
10
¿ Còmo aprendo inglès con el Rosetta Stone ?
11
¿ Còmo aprendo? Usando el sistema. Anotando cualquier duda que tenga sobre las lecciones asignadas.
12
¿ Còmo aprendo? Preguntando al facilitador ( personalmente, por e-mail, chat, etc.) Estudiando las lecciones durante las sesiones.
13
¿Còmo me ayuda el Rosetta Stone?
14
El sistema registra mi entrada y salida. El facilitador evalùa mi progreso desde cualquier parte del Panamà
15
¿Còmo me ayuda el Rosetta Stone ? El sistema registra mis aciertos, desaciertos y me da lecciones adicionales en caso de ser necesario.
16
¿ Cùal es el propòsito del Rosetta Stone ?
17
Que aprenda y me divierta. Que aprenda a mi ritmo. Que aprenda naturalmente (como aprenden los niños. )
18
¿ Cùal es el propòsito del Rosetta Stone ? Que repita los ejercicios cuantas veces sean necesarios. Que los ejercicios sean oportunidades de aprender.
19
¿ Cuàl es la duraciòn de mi curso?
20
El curso tiene una duraciòn de tres meses. Desde el dìa***** de Junio hasta el dìa****de Septiembre.
21
¿Còmo evalùan mi curso?
22
El facilitador accede a mi sesiòn privada y genera reporte de mi asistencia y trabajo. A travès de mi participaciòn durante las sesiones presenciales.
23
¿ Necesito saber algo de inglès?
24
No. No necesito saber nada de inglès ya que puedo empezar de cero absoluto, sin conocimientos previos del idioma inglès.
25
¿Necesito estudiar desde el centro?
26
No. Ya que se puede acceder a este sistema de estudio del idioma inglès desde cualquier parte del paìs.
27
¿Què voy a aprender en este curso?
28
Rosetta Stone Contents Sequence LEVEL 200 Introductory Nouns and Prepositions Verbs /Present Progressive Descriptive Adjectives Cardinal Numbers and Counting 1-10 Singular and Plural Nouns and Present Indicative Verbs
29
Rosetta Stone Contents Sequence Numbers and Clock Time Questions and Answers-Personal Pronouns-Present Indicative To Be Food, Eating and Drinking: Direct Objects
30
Rosetta Stone Contents Sequence Clothing and Dress: Affirmative and Negative Verb Forms: Direct Objects Who, What, Where, Which; Interrogative Pronouns and Adjectives Unit One Review
31
Rosetta Stone Contents Sequence Big and Small; Nouns, Descriptive Adjectives Shapes and Colors; Descriptive Adjectives: Comparative nouns, Pronouns Verbs: Negative Forms Left and Right; His and Her; Possessive Adjectives
32
Rosetta Stone Contents Sequence More Prepositions Head, Face, Hands and Feet; Possessive Nouns and Pronouns More Colors and Numbers Animals; Real, Not Real
33
Rosetta Stone Contents Sequence Body Parts and Pictures Clock Time, Time of Day Questions and Answers: Interrogative Forms of Verbs Possessive Nouns and Pronouns More numbers Hot and Cold Furniture, Clothing & Instruments
34
Rosetta Stone Contents Sequence LEVEL 300 More Verbs: Present Progressive People and Animals; Relative Pronouns: Who, that Compound Subjects Descriptions of People: Descriptive Adjectives Quantities: Quantity Relationships More Clothing
35
Rosetta Stone Contents Sequence Inside, Outside: Prepositions Being Human: Descriptive Adjectives Professions and Conditions: Descriptive Adjectives Open-Closed, Together-Apart, Straight – Bent Numbers to One Hundred People Talking
36
Rosetta Stone Contents Sequence Coming and Going, Asleep and Awake Family Relationships Prepositions and Objects of Prepositions: With and Without Present Progressive, Present Perfect & Future with Going to Few, Many, More, Less More Verbs; Human Gestures Human Conditions Present & Past Tenses, Relative Pronouns
37
Rosetta Stone Contents Sequence Everybody, Somebody, Someone, Nobody, Anybody Vehicles; Related Verbs and Prepositions To be and To have; Present and Past Tense More Descriptions of People, Demonstrative Adjectives Units of things
38
Rosetta Stone Contents Sequence Neither-Nor, both-and Present Progressive, Present Perfect & Future with Going to More units of things Alone, Crowd, Friend; Passive Voice of Verbs Professions & Conditions, Activities
39
Rosetta Stone Contents Sequence Using would Two part verbs Infinitives and gerunds ; phrases Relative clauses of time ( before, when, after) Conditional sentences with IF Modals and adverbs ( might, may, could, must, maybe, perhaps, probably) Reported speech forms
40
¿Preguntas?
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.