Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
Perfil Corporativo BUPA
Static page, built an element at a time. Image is final shot of video. Click to move into presentation.
2
Contenido BUPA – Historia BUPA Reino Unido – Seguros
BUPA Reino Unido – Proveedor de seguros BUPA Presencia en el extranjero Información financiera Noticias BUPA
3
BUPA British United Provident Association
4
Grupo BUPA Provee cobertura de salud a más de 30,000 compañías Provee
a 8 milliones de personas En el RU y en 190 países del mundo Provee trminto a más de 750,000 personas en hospitales BUPA cada año Gasta £3 m al día en salud Effectua más de 65,000 check ups cada año Provee cuidado infantil a más de 1700 niños/as Provee cuidado a más de 16,000 ancianos
5
BUPA - Historia Establecida en 1947 como una Asociación Proveedora (Provident) Todo el superávit es reinvertido en la operación. No tiene accionistas No tiene reaseguro Principal compañía independiente de cuidado médico en Europa Tiene operaciones locales de cuidado médico en 7 países Provee cobertura médica a 8 millones de personas aproximadamente en 190 países diferentes
6
BUPA Nuestra misión corporativa:
“Taking care of the lives in our hands” “Cuidar de las vidas que tenemos en nuestras manos”
7
BUPA Reino Unido BUPA UK - La mayor compañía de seguros en el Reino Unido, con un 40% del Mercado Compañías del grupo BUPA Health Assurance (compañía de seguros médicos a largo plazo) BUPA Travel
8
BUPA – Presencia en el extranjero
SANITAS España BUPA Hong Kong BUPA Tailandia BUPA Irlanda BUPA Arabia - Arabia Saudita BUPA Australia BUPA Malta AMEDEX - Miami / Latinoamérica IHI Danmark - Denmark / Latinoamérica / Resto del Mundo
9
BUPA en el extranjero IHI danmark Amedex Miami BUPA Hospitals
BUPA Wellness Childcare & Teddies BUPA Care Homes Europa BUPA UK BUPA Irlanda Asia IHI danmark Sanitas EE.UU BUPA Hong Kong BUPA Malta Sanitas BUPA Tailandia BUPA Arabia Amedex Miami Africa Medio Oriente Egipto BUPA Australia
10
BUPA Información Financiera : 2004
Año record para el Grupo BUPA En los últimos cuatro años los ingresos de BUPA se incrementaron un 70%. Ingresos anuales de US $6.5 billones Reservas crecieron a US $2.5 billones empleados Compañía de salud realmente internacional Cerca de $180 millones reinvertidos en el negocio Superávit pre-impuestos ascendió un 36%: US$ 328 millones
11
Noticias BUPA BUPA Hospitals abrió el primer centro de diagnóstico privado En los últimos dos años el número de centros de Teddies se ha multiplicado dos veces - ahora 35 centros. Sanitas ha crecido un 20% el ultimo año Adquisición total de BUPA Australia Expansión de clientes de BUPA Arabia un 33%
12
Financial Update 29 June 2006
13
BUPA’s financial strength ratings
BUPA Insurance Ltd Moody’s A3 Fitch A+ IHI danmark a/s Standard & Poor Api Amedex Insurance Co / Amedex Insurance Co (Bermuda) AM Best A- Slide to be personalised across all sites Some sites have different frustrations to others We will share what we know when we know it, but we don’t always know the answers to share. Things also change and we can only promise to share this with you in a timely and consistent manner. What we plan to do is phase our communication approach. Get people to understand what “one business” means and how it affects them directly. Then we can tackle bringing our people up to speed on the different workstreams. In addition to this presentation we can share with you a comms timeline, so that you can see what is being communicated to whom and by whom. We will also provide you with the tools to help cascade these messages - a Managers “toolbox”
14
BUPA is a global Health and Care organisation
$7.2bn revenues $3.1bn reserves 8.2 million insured Owns 28 Hospitals 23,000 beds in Nursing Homes In business since 1947
15
BUPA is a Provident Association
This means that: BUPA does not have shareholders BUPA is not quoted on any stock market After tax profits are reinvested in the business BUPA can take a long term view BUPA cannot be taken over Slide to be personalised across all sites Some sites have different frustrations to others We will share what we know when we know it, but we don’t always know the answers to share. Things also change and we can only promise to share this with you in a timely and consistent manner. What we plan to do is phase our communication approach. Get people to understand what “one business” means and how it affects them directly. Then we can tackle bringing our people up to speed on the different workstreams. In addition to this presentation we can share with you a comms timeline, so that you can see what is being communicated to whom and by whom. We will also provide you with the tools to help cascade these messages - a Managers “toolbox”
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.